Ga naar inhoud
Vespaforum.be

We Zijn Weer Vertrokken....


nero

Aanbevolen berichten

Volgens mij mochten ze Italië niet binnen met hunne zever, is wel komisch maar heeft niks met Vespa te maken.

Link naar reactie

De laatste aflevering was de beste... ... vooral die "blunders" ...om je krom te lachen  :lol: 

Idd de blunders waren het beste van de serie. Had er eerlijk gezegd meer van verwacht... Misschien enkel nog de aflevering met de mooie brunette " als (.)(.) fan" zal me even bij bijblijven de rest flauwtjes.

We zijn in het verleden natuurlijk verwend geweest met series als t'eiland,geslacht de Pauw, eigen kweek...

Link naar reactie

Volgens mij mochten ze Italië niet binnen met hunne zever, is wel komisch maar heeft niks met Vespa te maken.

Laat dat nu juist het probleem zijn...het was aangekondigd als een reisprogramma met de Vespa naar Italië op zoek naar de herkomst,

vele hadden dit dan ook liever zo gezien en met het huidige succes van de Vespa een gemiste kans als je het mij vraagt.

Neemt niet weg dat sommige stukken wel grappig waren ondanks de vele flauwe momenten...

Link naar reactie

Laat dat nu juist het probleem zijn...het was aangekondigd als een reisprogramma met de Vespa naar Italië op zoek naar de herkomst,

vele hadden dit dan ook liever zo gezien en met het huidige succes van de Vespa een gemiste kans als je het mij vraagt.

Neemt niet weg dat sommige stukken wel grappig waren ondanks de vele flauwe momenten...

het was aangekondigd als een PARODIE op reisprogrammas en daarin zijn ze best geslaagd. Dat het niks met vespa te maken heeft was dan ook te verwachten

Hadden jullie nu echt een echt reisprogramma verwacht met vespa in de hoofdrol?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...