All Activity
- Past hour
-
Dries949 changed their profile photo
-
Mocht je nieuwe ontsteking zoeken er staat er volgens mij eentje op marktplaats er staat bij handbak maar dit klopt volgens mij niet https://link.marktplaats.nl/m2246084821?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
- Today
-
Mocht er iemand een BGM big box touring op overschot hebben voor een px200 laat maar horen.
-
@Ed75 Ik weet niet of het goed te zien is. Het lijkt erop dat er idd ontsteking technisch iets niet goed gaat. Andere bobine die ik had liggen geprobeerd zelfde probleem. Dus de nieuwe pickup is niet goed of toevallig beide bobines zijn ook niet goed. Suggesties voor een goede bobine en pickup? Of is het wijsheid de gehele ontsteking te vervangen? IMG_9584.mov
- Yesterday
-
Dietn changed their profile photo
-
Dat hangt er van af…. Italiaanse post-1982 Lusso drijfassen herken je het makkelijkst aan de vatting voor een interne keerring. Echter: Benelux exportmodellen tussen 1982 en 1984 (P-headset maar interne bilsluiting) hebben een tussenmodel-drijfas. Ik zag al verschillende modellen; pré-lusso tandwielen&kruis icm interne keerring; maar ook volledige lusso-vertandingen zonder de interne keerring voorziening. Makkelijkste onderscheid vind je via het motornummer.
-
Om één of andere reden wil het niet echt vlotten met de gtr. Nu de speling uit de achteras is en het spul weer rijd is er weer een probleem. Bij echt hard remmen met de voor rem raken de boutjes van de schijf de plaat aan de vork waar de veer achter zit. Ik heb scooter center gevraagd of ze dit al eens eerder aan de hand gehad hebben maar zij vonden dit ook bijzonder en wisten zo ook geen oplossing. De gehele naaf zou ietsjes naar buiten moeten maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Het lijkt mij eerlijk ook vrij lastig om dat te doen zonder dat er weer ander problemen ontstaan.
-
Dat is denk ik het meest duidelijke verschil tussen P2 en PX En je ziet het aan het tandwiel wat het dichtst bij het wiel zit. Die verschilt tussen P en PX
-
bassie changed their profile photo
- Last week
-
Ik heb me deze aangekocht van Datona https://www.datona.be/inrijklem-voor-scooter Zeer degelijke inrijklem en gemakkelijk te bevestigen in aanhangwagen. Zeer tevreden
-
Ik zelf ben van Hingene (Bornem) en ben benieuwd van welke plekken de overige leden zijn... Post ze gerust hieronder...
-
Hoi, Hoe kun je zien als je een blok in onderdelen in een doos aangeleverd krijgt zonder een schakelkruis of selector as wat voor bak het is? Lusso of pre Lusso edit, ik denk dat het verschil zichtbaar is aan de as. Als de as geen circlip aan de kant van de 4e versnelling heeft maar een kraag dan is het een pre lusso bak. Alles met een circlip is lusso, plat kruis en geen ring tussen de selector en het kruis. Is dit correct?
-
Welkom en ni wachten.. Zelf op 47j mn eerste vespa gekocht en nu sinds enkele weken trotse eigenaar. 🤪🤪🤪
-
Ben ook benieuwd wat kan gehaald worden uit mn gts300... Buiten andere ecu en arrow uitlaat die er nu opstaat wil ik niets wijzigenen aan de vespa zelf. Wel aangepaste mapping en optimalisatie. Voorstellen?
-
Vespa pk50 motor gereviseerd overgenome van vorige eigenaar. heb er geen baat bij. incl uitlaat en extra setje pakkingen, zonder ontsteking. zoals op de fotos. €250 +324 79 39 66 51
-
- 1
-
-
3rw1n changed their profile photo
-
Ik zoek nog een project P serie, mag veel werk aan zijn
-
Ni echt een discussie maar soit.😋 Zou leuk zijn te weten wie ik nog kan tegenkomen aan den Bosuil
-
er zitten bij Vespa Club Antwerpen ongetwijfeld supporters van beide ploegen in Antwerpen... al is er discussie welke de echte ploeg van 't Stad is 😉
-
Hey dankjewel, ondertussen al veel plezier aan beleeft... veelal samen met de dochter(9j)
-
Volgens het elektrisch schema idd alleen voor de startmotor. Groetjes, nero.
-
Hey, Onlangs wedstrijdje RAFC (den Antwerp) meegepakt en voor de eerste keer met de Vespa gekomen. Tot mijn verbazing veel Vespas gezien op de parking. Wie o wie is dit allemaal ? 😜😜😜
-
Hey, Tijdens laatste ritje gemerkt dat mn gts300 gaat stotteren op de autostrade boven 110km/u. Net of hij wordt tegengehouden. Is fractie wel dan niet. De gts gaat wel rustig tot 125-130km/u maar fenomeen blijft aanhouden tot ik onder de 100ben. Is dat iets bekend en hoe kan ik dit oplossen? Had al gedacht om eens op de testbank te laten zetten en af te stellen. Graag jullie idee. Buiten een Arrow uitlaat staat hij origineel
-
Verkocht
-
Flytech ontsteking en Loctite voor cilindrische vattingen.
-
Heb ik ook gedaan nu twee lagers besteld vanwege de verzendkosten en toch goedkoper dan sc. Evengoed bedankt voor de tip.