Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Dat van die aluminium dacht ik ook al, weet iemand van welk type hij wel is?
  3. Zjust ! Oppassen XL2 kan eventueel wel omgebouwd worden. Versnellingen 3 of 4 is niet echt een probleem
  4. Ook nakijken of het geen XL2 blokje is, die heeft maar een 1-draads bediening voor de versnellingen. Ik weet ook niet of er een mogelijk probleem is met een verschil is tussen 3 of 4 versnellingen?
  5. Triumph

    White wall's

    Een vriend wil persé White Wall's op zijn GTV 300, welke verkiezen de voorkeur qua baanvastheid op nat wegdek? Ik dacht voor de Continental Twist te gaan maar heb die zelf nog niet uitgeprobeerd, suggesties iemand? grts, J
  6. Die aluminium gaat niet passen, kun je ws wel goed verkopen. Zou 1 van die zwarte gebruiken, zo laten als je de originele lak kunt vrijleggen of netjes zwart spuiten als je een volledige restoratie gaat doen. Origineel zit er onderlangs een bevestiging volgens mij heeft de middelste die nog.
  7. Paar dingen waar je rekening mee moet houden Je moet de hoek van je spruitstuk aanpassen. Deze is anders bij een pk .Of een ( dure ) kopen die hier speciaal voor gemaakt is . Ik vrees enkel bij sip te krijgen . Of drastischer, het gat groter maken . je gaat naar electronische ontsteking, dus je moet ergens een voltregelaar inbouwen. En je lampjes en mischien ook lichtschakelaar aanpassen Beetje creatief zijn met de uitlaat. Manier van bevestigen is anders aan het blok. Pk uitlaat gaat ook nooit passen. Als je V op nog 9" wielen staat , ga je nu op 10" vanachter staan Gr
  8. Oke, mooie plek. Ga ik hem ook laten plaatsen.
  9. In het linker vak boven de accu, moest wel even de zijbil losmaken maar daar zie je er tenminste niets van.
  10. Hi Koen, Goed om te weten, ik heb niet veel papieren bij de GS3 gekregen. Wel de oude duitse kentekenplaat en behoorlijk wat papieren bij het extra blok, maar daar staat een ander framenummer bij op. Op welke plek hebben ze bij jou het framenummer ingeslagen?
  11. Last week
  12. Beste leden, ik weet iemand die een blokje van een PK50 verkoopt. mijn vraag is nu, kan ik dit onder een 50N hangen ? en dit zonder aanpassingen te moeten doen ? ik denk dat ik het al ergens gelezen dat het kan, maar vind het niet meer terug ... thx for some help
  13. Bij de RDW deden ze bij mij een beetje moeilijk omdat de gS3 geen ingeslagen nummer heeft in het frame. Neem dus wel wat info mee over de GS3 en hopelijk ook originele Duitse papieren. Bij mij hebben ze toen het nummer ter plekke ingeslagen. Kost je wel weer extra geld en tijd maar dan ben je wel klaar.
  14. Ik had er een stalen zwarte kap op zitten, maar die van mij was uit 1962 een van de laatste die geproduceerd is. https://vespa-gs-teile-shop.de deze site heeft veel specifieke GS3 onderdelen ook originele tweedehands http://austrian-indian-riders.at/Vespa/differences.htm hier staan alle verschillen goed weergeven
  15. Ja dit blokje loopt OOK 50... maar daar houd het niet op XD
  16. @koeno83Bedankt, ik weet je zeker te vinden als ik vragen heb... Ik ben nu bezig om de blokjes (ik kreeg er een extra bij) zo origineel mogelijk te reviseren. Hier heb ik op zich geen haast mee, maar zou graag begin volgend jaar een kenteken bij de RDW voor elkaar willen krijgen. Daarna ik mijn gemakje alles volledig strippen en terug origineel maken. Verder heb ik er twee stalen cilinder koelkappen bij en één aluminium, was dit origineel? @N!Ce Dat ga ik zeker proberen, het stiksel is op de naden losgelaten, ik ga op zoek naar iemand die dat kan fixen voor mij.
  17. Simonini uitlaat voor smallframe Vespa’s. Vespa V50, ET3 125, PV125, PK50-125. mag weg voor €50
  18. Zgan zadel voor smallframe Vespa’s merk Dieffe. Vespa V50, ET3 125, PV125, PK50-125. mag weg voor €50
  19. Ik zou zeker proberen dat originele zadel te redden!!!!!!! Is zeker haalbaar volgens mij en zou ook niet verschieten als je de originele lak makkelijk kan vrijleggen onder het blauw.
  20. Zeer mooi project! Ik heb zelf een GS3 uit 1962 gerestaureerd, de duitse GS heeft wel een paar specifieke zaken. Mocht je vragen hebben laat het gerust weten. Groet, Koen
  21. Soow 🙂 Frissenappel bouwt meestal geen 50km/u. blokjes…
  22. Met dank aan Frissenappel is het blokje eindelijk af, er is veel aan verandert maar dat is allemaal in de naam van snelheid! Wappie 135cc een van de eerste starts.mp4
  23. Ronin

    Piaggio ape ac3

    Yes! Ze zijn eruit en zonder extra schade te maken. Nadellager: 30x42x18 (Kan ik nergens vinden?) Lager 2: 20x47x14 (Kent iemand de benaming van deze lager? Is dat een groefkogellager? Deze hier? Wellendichtring: 36x42x5 (Is dat een oliekeerring?)
  24. Als je hem open gooit, kijk ook eens naar het loopvlak, staat van je zuiger en zuigerveren. als deze erg beschadigd zijn, loopt het blok ook niet. Maar wel op remmenreiniger
  25. Pakt hij met choke open beter op als je 20 rijdt?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...