Jump to content
Vespaforum.be

geertvespa

Members
  • Content Count

    5,053
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

545 Excellent

About geertvespa

  • Rank
    vespist

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club Antwerpen
  • Mijn Scooter(s)
    Px200
    t5 "perrier"
    Vnb "hotrod"
    Gs160 mk1
    Gs150 vs5
    150 sprint
    V31
    50 special
    Et3
    Gts300
    faro basso "pinasco"
    ape ad1t

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Hoevenen
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Achterlicht is origineel !!!! achterlicht van de vnb5 (laatste reeks) is idem aan dat van een sprint. gelieve mensen dus juiste info te geven
  2. Erik, nu pas gezien. mijn regulator zit in het carbu-compartiment. Ik heb daar wel voor moeten boren. Bovenop de cdi is inderdaad ook plaats genoeg. Hou er wel rekening mee dat de metalen beugel voor de cdi van erbarmelijke kwalitiet is en binnen de kortste keren doorbreekt van de trillingen. Het zou kunnen dat er geen massadraad vanuit het frame komt (het frame is immers zelf de massa). Probeer eens om de killswitch aan te sluiten. Al de rest mag je op geel aansluiten. Het is ook maar een beetje een gok want ik ben voor mijn kabelboom van 0 begonnen.
  3. te koop dus: GTS 300 supersport mat zwart 12000km 2012 akrapovic speciale spiegels altijd op onderhoud geweest bij off. dealer zeer goede staat 3500€
  4. ik heb ook een getuned blok op 8". Ik ben nu wel benieuwd naar je overbrenging er bestaan trouwens 8" velgen en trommels waar je grotere remmen in krijgt moest dat je probleem zijn. Kost een aardige duid maar dan heb je ook wat.
  5. persoonlijk vind ik het zonde om deze om te bouwen naar 10"
  6. het lijstje van onderdelen dat je nodig hebt (wat ik zo meteen voor de geest kan halen, waarschijnlijk vergeet ik nog wel een en ander): polini cp23 carbu, andere gasschuif, set sproeiers, aangepaste carbu cover, uitlaat (sip road of bollag big box of ...) uitlaat adapter, spruitstuk, luchtfilet, primair tandwiel 22, "pignon elastique" , primair rebuild kit, koppeling, krukas, cilinder (maar die had je al), spacer deksel koppeling, elektronische ontsteking flytech
  7. ter info: met enkel een cilinder en een krukas ga je er niet komen
  8. ik heb ook zo'n blokje gebouwd met de nodige hulp. Ik kan je wel enkele tips geven. Als je hem wil laten bouwen, Maskes heeft hier ervaring mee
  9. als jij (en je vrouw) een rijbewijs hebben voor een motorfiets zou ik voor de gts300 gaan. Onderhoudsarm en bedrijfszeker. Het toeval wil dat ik een mooie okkazie te koop heb staan, een mat zwarte gts 300 Supersport. Ik gebruikte deze vooral om 2 keer per week mijn woon-werk verplaatsing te maken maar de laatste 2 maanden doe ik dit met een stromer ST1X waardoor de GTS stilstaat en dus overbodig is geworden.
  10. al staat qua merk BMW wel op 1 en piaggio slechts op 4. voor zover je op zulke cijfers kan voortgaan natuurlijk. bromfietsen tot 25 km/u staat stromer op 1, een elektrische fiets die 45km/u gaat http://www.moto.be/nl/news-articles/inschrijvingen-motoren-en-scooters-afgelopen-twee-jaren-zijn-a-typisch/
  11. best uw px blok even aanbieden in een apart topic. Hier gaat niet veel volk komen zoeken
  12. ik heb ook een wideframe met pinasco set up en dat rijdt zalig. Ziet er ook veel juister uit. een px blok blijft een px blok. Welke kickstarter je er ook opzet, de look klopt nooit. In het geval van tunen van een wideframe zie je er op de uitlaat na langs buiten niks van
  13. of dit, nog goedkoper en dan blijf je je slechte remmen houden ;-) https://www.sip-scootershop.com/en/products/rim+8+to+10+conversion+rim+_80131000
  14. spacer heb je volgens mij niet nodig enkel de conversiekit in je link en zoals ze daar zeggen een straffere veer ik heb destijds gekozen voor een pk125 voorvork om ook een schijfrem te kunnen plaatsen. je moet dan wel de "arrets" en het voorspatbord aanpassen
×
×
  • Create New...