Jump to content
Vespaforum.be

geertvespa

Members
  • Posts

    5,053
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club Antwerpen
  • Mijn Scooter(s)
    Px200
    t5 "perrier"
    Vnb "hotrod"
    Gs160 mk1
    Gs150 vs5
    150 sprint
    V31
    50 special
    Et3
    Gts300
    faro basso "pinasco"
    ape ad1t

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Hoevenen
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

geertvespa's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Conversation Starter

Recent Badges

545

Reputation

  1. Achterlicht is origineel !!!! achterlicht van de vnb5 (laatste reeks) is idem aan dat van een sprint. gelieve mensen dus juiste info te geven
  2. Erik, nu pas gezien. mijn regulator zit in het carbu-compartiment. Ik heb daar wel voor moeten boren. Bovenop de cdi is inderdaad ook plaats genoeg. Hou er wel rekening mee dat de metalen beugel voor de cdi van erbarmelijke kwalitiet is en binnen de kortste keren doorbreekt van de trillingen. Het zou kunnen dat er geen massadraad vanuit het frame komt (het frame is immers zelf de massa). Probeer eens om de killswitch aan te sluiten. Al de rest mag je op geel aansluiten. Het is ook maar een beetje een gok want ik ben voor mijn kabelboom van 0 begonnen.
  3. te koop dus: GTS 300 supersport mat zwart 12000km 2012 akrapovic speciale spiegels altijd op onderhoud geweest bij off. dealer zeer goede staat 3500€
  4. Zeker. Geen stress voor jullie hoor. De 500km is al lang uitverkocht. Ik vind het gewoon jammer voor mezelf. Ik was er graag bij geweest
  5. ik heb owatrol gebruikt. Onder- en binnenzijde (zeg maar de onderdelen die je niet ziet) heb ik volledig gedaan. De zichtbare delen heb ik enkel de roestplekken behandeld, opsmeren, 10 minuten laten intrekken en weer afvegen. Op deze manier krijg je niet het "owatrol uitzicht" van een glimmende scooter die steeds nat lijkt
  6. die "vlinder" tussen de tanden was een bonnetje voor een extra gadget om de classic rijders te belonen. verschil moet er zijn
  7. ondertussen zijn we weer wat verder en is hij "bijna" helemaal op punt. Vorige zondag naar de rondrit van Classic VC Hasselt geweest. 290km op de teller zonder problemen. De pinasco kit werkt ook super goed, cruisen tegen een comfortabele 70 a 80km/u, topsnelheid?? (op 95 heb ik het gashendel terug dichtgedraaid)
  8. leuke rit, goede organisatie, bedankt
  9. ondertussen is hij ook netjes met de strobo afgesteld en werkt al de elektro naar behoren. Nu nog vol ongeduld wachten op de nr-plaat
  10. ondertussen staan we weer wat verder:
  11. ik heb owatrol gebruikt aan de onderkant en binnenkant goed dik gesmeerd. bij de zichtbare delen heb ik enkel de roestplekken behandeld met owatrol en na een uurtje de rest terug afgeveegd
×
×
  • Create New...