Ga naar inhoud
Vespaforum.be

We Zijn Weer Vertrokken....


nero

Aanbevolen berichten

Ik zie het niet, gasten. Ik kijk het uit, omdat ik nu al zo ver zit, maar nee, ik zie het niet.

Troost u, ik ook niet. Had op een of andere manier meer samenhang verwacht maar telkens een BV erbij en evolutie van kots naar kak en pis noem ik ook niet echt 'top'.

Link naar reactie

Ik zie het niet, gasten. Ik kijk het uit, omdat ik nu al zo ver zit, maar nee, ik zie het niet.

Eerlijk gezegd zie ik het ook niet (meer) en gisteren heb ik het na een kwartier opgegeven. Elke aflevering van 't zelfde ... .pppffff

Link naar reactie

whahaa het waren LMLs en geen PX en, schandalig in Italie dan nog wel

HEILIGSCHENNIS  als de Paus da hoort!!!!    Blasfemie!  die gaan sowieso naar de hel  of.. met enige chance.. t ' vagevuur

( dacht vroeger dat ik daar ook in terecht ging komen toen ik 13 was ..wegen te overmatig mast...ren) ... jah college hé :-)   die paterkes toch hé... sloebbers zijn het

Link naar reactie

HEILIGSCHENNIS  als de Paus da hoort!!!!    Blasfemie!  die gaan sowieso naar de hel  of.. met enige chance.. t ' vagevuur

( dacht vroeger dat ik daar ook in terecht ging komen toen ik 13 was ..wegen te overmatig mast...ren) ... jah college hé :-)   die paterkes toch hé... sloebbers zijn het

 

trilt zo ne PX dan zo hard?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...