Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nero

Leden
  • Aantal items

    11368
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    182

nero last won the day on January 9

nero had the most liked content!

Community reputatie

1449 Excellent

Over nero

  • Titel
    MILF
  • Verjaardag April 12

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Classic Vespa Club Geraardsbergen
  • Mijn Scooter(s)
    GS 150
    SS180
    SS50

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Edingen
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

4466 profielweergaven
  1. VBA - 1959 -61 te koop

    Einde vespist? Groetjes , nero.
  2. Vespa pk50s 85cc

    19/19, is da niet voor een 125cc? Groetjes, nero.
  3. Batterij aan vervanging toe? Groetjes, nero.
  4. Voorstellen

    Origineler dan nu ga je hem niet krijgen... Groetjes, nero.
  5. Lekkage carburateur PK50S

    Is moeilijk te zien op de foto... Groetjes, nero.
  6. Oude Italiaanse plaat (Varese)

    Vooral in Italie gaan die veel geld. Kan dienen om een uitgeschreven oldtimer- VESPA opnieuw in te schrijven. In Belgie is dit meer een hebbeding. Groetjes, nero.
  7. Lekkage carburateur PK50S

    Aan de binnenzijde van het carter thv de inlaat bevindt zich een rechthoekige verdikking, de compressieplaat genaamd. Als deze gegroefd is krijg je " spitback" van de brandstof. Deze keert terug naar de carbu ipv naar de cilinder te gaan. Groetjes, nero.
  8. Lekkage carburateur PK50S

    Heb je foto's van de revisie, mnv de compressieplaat in het carter? Groetjes, nero.
  9. PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    Ik heb al een paar wide frame blokjes gereviseerd maar nog nooit een kickstarteras tegen gekomen. Groetjes, nero.
  10. PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    ... en toch reden er nog een paar rond met een niet getunede VESPA, hé Sid! Groetjes, nero.
  11. PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    Mogelijk moet je bovenaan het frame ook aanpassen om het blokje eronder te krijgen. Groetjes, nero.
  12. Halve maantjes

    Ik gebruik een tang en slijptol, mits enige moeite lukt da wel. Groetjes, nero.
  13. sputterende motor en knallende uitlaat

    Best nakijken, anders loop je het risico op een vastloper of een gat in de piston. Groetjes, nero.
  14. sputterende motor en knallende uitlaat

    De witte rook kan komen van te lang op relanti te laten draaien van de motor. Als het roken blijft als je een paar km gereden hebt ( of erger wordt) dan is er iets mis. Als je aan de platines heb veranderd controleer je ook best je ontstekingstijdstip, dit kan veranderen als je ze bij regelt. Groetjes, nero. ps: op het filmpje dat je gemaakt hebt zie ik eigenlijk geen verontrustende rookontwikkeling.
  15. sputterende motor en knallende uitlaat

    Idd, weet wel niet of dit het juiste model is. Mogelijk kan je bij een small frame de keerring vervangen zonder dat het carter open moet, maar leuk werken zal het zeker niet zijn omdat alles nogal opeen zit. Wat is de kleur van de bougie en voelt die vettig aan? Groetjes, nero.
×