Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wutsie75

Leden
  • Items

    2.077
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    geen
  • Mijn Scooter(s)
    125 Gt verkocht
    PX 125 verkocht
    Bmw r1150r verkocht
    Bmw r ninet

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Anzegem
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

4.345 profielweergaven

Wutsie75's prestaties

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Very Popular Zeldzaam
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

195

Reputatie

  1. Inderdaad, theorie en praktijk. Theorie is wel ok, kost enkel het examen en op voorhand wat studeren. Je zult verstelt staan hoeveel je niet meer weet en hoeveel er bijgekomen is. En doe maar direct A he, al de rest is toch maar een tussenoplossing 🙂 .
  2. Het is een overweging / afweging die je deels met verstand maar ook met het hart moet nemen. Ik heb er een beetje spijt van dat de mijne is verkocht (had de centen niet nodig) maar had gewoonweg de plaats niet haar naast de 6 fietsen, tuindingens en moto te stallen. Weet wel (rationeel dan) dat de banden en rubbers gaan verslijten, batterij zal sneuvelen, je best alles opkuist voor je ze weg zet en oplet voor roest. Langs de andere kant, ik vermoed dat je enkel jaarlijks wat verzekering betaalt dus af en toe mee rijden is ook nog een optie :-).
  3. Wutsie75

    Batterij

    Ik denk dat enkele dagen per maand te weinig is. De batterij ontlaadt te diep en je moet hem telkens terug tot leven wekken. Jaren gereden met dezelfde batterij. Wanneer ik wist dat ik de dag nadien niet meer op pad moest=>plug en druppelen... Indien opvulbaar wel vloestofniveau eens per jaar checken.
  4. wow 1200km in 4 dagen! da's hevig met een vespa in de bergen! ziet er zalig uit!
  5. Wutsie75

    moto-cam

    Montage op helm zou ik niet doen... als je er vlak op zou vallen zit dat ding in uw hoofd.
  6. Gratis granturismo helm, zie https://www.2dehands.be/plaats/m1786429946/view?previousAction=syiSuccess
  7. Zeer weinig maar het kan wel. Vorige maand nog een controle ontweken in de eifel in de buurt van de Nürburgring. Was met moto. Uitlaat was wel origineel maar de katalysater was vervangen door gewone Y. Maakt een beetje extra lawaai maar valt niet op. Geen schrik maar wilde het toch niet gaan zoeken. Zolang moto's of scooters geen te opvallend geluid maken laten ze je wel rijden. 't zijn vooral de 'racemachienes' dat ze er uit halen om te controleren.
  8. 't zal wel ergens met die katalysator te maken hebben... wat je ook doet, de originele uitlaat zou ik nooit verkopen. Handig bij een latere keuring bij verkoop of een reisje naar het buitenland.
  9. Wutsie75

    oude bandjes

    Inderdaad levensgevaarlijk! Indien je een beetje sportief rijdt en een goede keuze maakt bij de vervanging, zal het verschil en het vertrouwen zeer goed te voelen zijn!
  10. Heb je geen vergelijkende testrit gedaan tussen beide? 15% vermogenverschil zal wel voelbaar zijn, ook al is het bij iets hogere toeren. Ook bijna 10% verschil in koppel moet je voelen. Vroeger ook met de carburatorversie gtL gereden, die had bijna 15pk en ging wat hoger in toeren maar was lekker snedig. Hoedanook, 't blijft een 125cc he...
  11. Winter of zomer, vanaf ik meer dan een week niet reed=> druppellader. Nu ook met moto, connectie is eenvoudiger, de dag na thuiskomst steekt em in.
  12. Hoi, Wat zijn de onderhoudsintervallen en kostprijs (ongeveer) van de primavera en sprint 50cc? Thks!
  13. Wutsie75

    westhoek

    De helft van de huurders ziet het verschil jammergenoeg niet. Ik vind de huurprijs dan wel stevig voor deze chinese namaak. Als ik zo wat rondkijk even duur als de verhuur van echte...
  14. Moja inderdaad. En rij er eerst een jaar mee voor je begint te customizen... velen hebben precies geld te veel en willen het dan terug. Je ziet dat ook bij moto’s, en dan gaat het soms over 15-20000€ terwijl je daar zelfs zonder moeite een testmodel uren meekrijgt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...