Jump to content
Vespaforum.be

Wutsie75

Members
  • Posts

    2,074
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    geen
  • Mijn Scooter(s)
    125 Gt verkocht
    PX 125 verkocht
    Bmw r1150r

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Anzegem
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

2,734 profile views

Wutsie75's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

193

Reputation

  1. wow 1200km in 4 dagen! da's hevig met een vespa in de bergen! ziet er zalig uit!
  2. Wutsie75

    moto-cam

    Montage op helm zou ik niet doen... als je er vlak op zou vallen zit dat ding in uw hoofd.
  3. Gratis granturismo helm, zie https://www.2dehands.be/plaats/m1786429946/view?previousAction=syiSuccess
  4. Zeer weinig maar het kan wel. Vorige maand nog een controle ontweken in de eifel in de buurt van de Nürburgring. Was met moto. Uitlaat was wel origineel maar de katalysater was vervangen door gewone Y. Maakt een beetje extra lawaai maar valt niet op. Geen schrik maar wilde het toch niet gaan zoeken. Zolang moto's of scooters geen te opvallend geluid maken laten ze je wel rijden. 't zijn vooral de 'racemachienes' dat ze er uit halen om te controleren.
  5. 't zal wel ergens met die katalysator te maken hebben... wat je ook doet, de originele uitlaat zou ik nooit verkopen. Handig bij een latere keuring bij verkoop of een reisje naar het buitenland.
  6. Wutsie75

    oude bandjes

    Inderdaad levensgevaarlijk! Indien je een beetje sportief rijdt en een goede keuze maakt bij de vervanging, zal het verschil en het vertrouwen zeer goed te voelen zijn!
  7. Heb je geen vergelijkende testrit gedaan tussen beide? 15% vermogenverschil zal wel voelbaar zijn, ook al is het bij iets hogere toeren. Ook bijna 10% verschil in koppel moet je voelen. Vroeger ook met de carburatorversie gtL gereden, die had bijna 15pk en ging wat hoger in toeren maar was lekker snedig. Hoedanook, 't blijft een 125cc he...
  8. Winter of zomer, vanaf ik meer dan een week niet reed=> druppellader. Nu ook met moto, connectie is eenvoudiger, de dag na thuiskomst steekt em in.
  9. Hoi, Wat zijn de onderhoudsintervallen en kostprijs (ongeveer) van de primavera en sprint 50cc? Thks!
  10. Wutsie75

    westhoek

    De helft van de huurders ziet het verschil jammergenoeg niet. Ik vind de huurprijs dan wel stevig voor deze chinese namaak. Als ik zo wat rondkijk even duur als de verhuur van echte...
  11. Moja inderdaad. En rij er eerst een jaar mee voor je begint te customizen... velen hebben precies geld te veel en willen het dan terug. Je ziet dat ook bij moto’s, en dan gaat het soms over 15-20000€ terwijl je daar zelfs zonder moeite een testmodel uren meekrijgt!
  12. Inderdaad, ik zie zotte dingen... "Deze vespa is van a tot z volledig custom. Zonder op iets te besparen." Da's goed voor de koper maar je denkt toch niet dit alles te kunnen terughebben. En soms vraag ik me af wie zoiets doet om dan 1000km per jaar te rijden en na 3 jaar terug weg te doen.
  13. Vespa meets bmw. Altijd leuk! Stevig dagje achter de rug. Ronde westvlaanderen. 230km kleine kronkelwegjes en nog 100 meer voor de bmw.
  14. De 125 kan alles aan, de 300 nog vlotter. Té zwak zou ik niet durven zeggen maar afzien in de bergen zal die wel meer dan een 300. Al ms de keuze open ligt zou ik zeker de 300 nemen. Qua aankoop niet veel verschil in prijs ?...
×
×
  • Create New...