Ga naar inhoud
Vespaforum.be

propliner

Leden
  • Aantal items

    689
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    10

propliner last won the day on April 15 2017

propliner had the most liked content!

Community reputatie

174 Excellent

3 Volgers

Over propliner

  • Titel
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    PX-125 ( met DR177 kit , sip road 2.0 , polini kelk/luchtfilter en mazzucchelli krukas )
    van 2003 zilver met checkerstriping ( den "8")

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Boechout
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. propliner

    Keuze banden

    Michelin S1
  2. propliner

    Er is nog hoop.

    is dat me ne "verlengkabel" ??
  3. propliner

    Blij met mijn huidige aankoop :-)

    mooie lammie zeg!! en waarschijnlijk een top restauratie... knap masjientje
  4. propliner

    Goedemiddag allemaal! een nieuwe vespa fan!

    welkom op het forum
  5. propliner

    20E editie international scooter custom show weekender

    Hoeveel kost de inkom??l
  6. propliner

    Vespa px 125

    allee.... wa moet da koste?
  7. propliner

    Heet worden achterwielnaaf en verbruik boiteolie ?

    dat ga ik eens nakijken Nero.. thx voor de tip
  8. propliner

    Heet worden achterwielnaaf en verbruik boiteolie ?

    is gecheckt .. remschoenen blijven niet slepen ... wiel draait vlotjes rond ?
  9. Hallo beste forumleden Ik heb onlangs vastgesteld dat het achterwiel ( naaf en trommelremtambour ) wel héél warm worden . je kan er je hand nog net ophouden. Bij mijn maat die met eenzelfde px en setting rijdt ( ook DR177 ) worden deze wel warm maar vééél minder dan bij mij. Ik gebruik de achterrem ni abnormaal veel en het wiel draait vlot rond en stroeft niet. vandaag samen een toertje gedaan en na afloop dit nogmaals geconstateerd... ik heb maar schrik dat het achterwiel en band zo warm worden dat ik een eventuele klapband zou kunnen krijgen hé... enig idee hoe dat zou komen? ook heb ik 50ml boiteolie moeten bijvoegen onlangs ( na controle boiteoliepeil voor een grote rit ) Ik zie echter nergens een lek ... motor mooi droog en geen lekken te bespeuren aan wiel of tambour. oliepeil controle was wel geleden van de complete revisie van de motor verleden jaar en 4000km geleden zou het kunnen dat er een oliekeerring ( bourrage in t vlaams :-) ) door is gegaan of erger... dat er een hoofdkogellager van de krukas meedraait in het carterhuis? dus buitenste kogellager ring die loskomt wanneer de motor warm is en zodoende in het carter gaat meedraaien? Dit zou kunnen verklaren dat ik olie verbruik ( die dan mee verbrand wordt in de cilinder ? ) en ook het héter worden van de krukas en dus ook de naaf / tamboer ? als dit het geval is moet ik wel ni te lang wachten om actie te ondernemen hé Iemand suggesties? Laat maar weten bedankt allen
  10. propliner

    in de gva vandaag

    héél véél beterschap en hopelijk snel terug op je vespa ! klapbanden.. pfff....daar heb ik ook schrik van.. meestal gebeurt het zonder voorgaande waarschuwing en... op de meest ongelukkige plaatsen. ik controleer om de 14 dagen mijn bandenspanning.. maar dan nog... zou het ni willen meemaken
  11. propliner

    vespa girls

    mijne vespa als reclamemodel se
  12. propliner

    Sip road 2.0 - PX 2015

    Die ganse zooi erafsmijten!! Is een soort bedenksel van piaggio om de euro3 norm te halen ... ( werkt eigenlijk voor geen hol! ) maar tis t gedacht dat telt hé... woow er zit nu een katalysator op de px.. haha
  13. propliner

    4000+ Kilometer op een 36 jarige P200E

    WoW.. fantastisch reisverhaal.. goed geschreven en puike fotos.. ik wacht met plezier op het vervolg ! kudo's Lijkt me fantastisch om te doen zo n trip met de wesp! Veel succes nog!
  14. propliner

    Probleem met nieuwe uitlaat

    inderdaad!!! steek ne 24/24 en sproeier 125 of 128 ... over mensen met een DR177 en ne 20/20... en vastlopen na 3km weten we wel iets te vertelen hé Tom?
×