Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Julo

Leden
  • Aantal items

    490
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    8

Julo last won the day on January 15

Julo had the most liked content!

Community reputatie

87 Excellent

5 Volgers

Over Julo

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag August 4

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vespa club Oostende
    Classic Vespa club Geraardsbergen
    Vespa club Merelbeke
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PX 125 blue midnight
    Vespa PK50S in restauratie
    Piaggio APE TM 220cc

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    Key Account Manager
  • Woonplaats
    Scheldewindeke
  • Land
    België
  1. Nieuw machientje en toch eens iets anders...

    Nee, niet nieuw gekocht maar tweedehands van een forumlid (bekende in het Belgische Vespamilieu). Wil er ook een keukentje in inbouwen om in het kader van mijn zaak in bijberoep een centje bij te verdienen. Een reisje met mijn beste kameraad is inderdaad ook iets waar we al over nadachten. Kampeergerief erin en gaan (aan 60 per uur :-) ). Het is echt superplezant om mee rond te tuffen en iedereen lacht je toe...
  2. Nieuw machientje en toch eens iets anders...

    Nog enkele fotootjes!
  3. PX125 hoger in toeren

    PX125 setup: SIP road sport uitlaat voor de rest standaard. Main jet: 105. Rij reeds een tijdje met de andere uitlaat. De laatste tijd wanneer ik serieus doorpeer op bv een expressweg gedurende meer dan een kwartier stijgt het toerental af en toe heel snel bij het loslaten van de gas. Zijn er nog andere scenario's dan deze die jullie zien alvorens ik mijn sleutels bovenhaal: - Valse lucht aan carbu: lijkt me de meest logische maar is het niet vreemd dat dit enkel voorvalt bij "sportief" rijden? En bovendien ongekend probleem bij originele setup. - Mengsel niet goed afgesteld: wat is het correcte aantal toeren van de mengselvijs voor deze setup? Nog andere zaken? Met de hoofdsproeier heb ik reeds gespeeld...
  4. 8 inch conversie met LML motor

    Hallo Wat heb ik allemaal nodig om de conversie van een VBB te doen naar 10inch? Er steekt reeds een LML 125 motor onder de wesp. Volgende zaken dacht ik al zeker nodig te hebben: - conversie kit voor voorvork: https://www.sip-scootershop.com/main/base/Details.aspx?ProductNumber=50015150&_language=en - 10 inch px velg en band - spacer om meer afstand te maken tussen het voorwiel en het spatbord: welke precies? Alvast bedankt!
  5. sip road of sito plus onder px150 2007

    Ik heb op mijn standaard PX125 een SIP Road sport en ben best tevreden met de prestaties en het geluid...
  6. Wielklem monteren op houten plaat of in aanhangwagen en stuur beugel kopen. Zo kan je de Vespa perfect veilig vervoeren.
  7. Toon Je Dagtripfoto....

    Christmas ride out van Vespa Club Oostende. 200km bijgezet op de teller!
  8. Waar een helm kopen?

    Een act??
  9. Projectje: PK50S

    Ciao Jean! Koppeling is er al lang uit, dat is het hem net. Dat ze dus normaal vrij makkelijk zou moeten splitten...
  10. Projectje: PK50S

    Aan se carrosserie begonnen!
  11. Lakwerk. Tips?

    Woensdag de bestelling voor de herstelling van mijn px en renovatie van mijn pk'tje doorgegeven en donderdagmiddag al in huis. Top service bij nonpaints! Ben al benieuwd naar het resultaat!
  12. Lakwerk. Tips?

    Zou er ergens een omzettabel naar RAL kleuren bestaan? Deze lakkleur vind ik nergens en zou mijn PK heel graag in de originele kleur hebben... Rosso Federale 5000M
  13. Lakwerk. Tips?

    Hey PDVD, deze website had ik idd ook al gezien en ben blij dat iemand me positief bevestigd dat dit een goede leverancier is!
  14. Lakwerk. Tips?

    Iemand een idee hoeveel liter lak eb primer ik nodig heb voor een volledige PK??
×