Ga naar inhoud
Vespaforum.be

cee

Leden
  • Aantal items

    2723
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    33

cee last won the day on September 19

cee had the most liked content!

Community reputatie

318 Excellent

Over cee

  • Titel
    Cee

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    /
  • Mijn Scooter(s)
    lambretta Li125 s3,
    lambretta li150 s2,
    lambretta li 150 special,
    lambretta tv200,
    lambretta super starstream 125,
    lambretta lui 50cl,
    Lambretta LD 150 mk2
    vespa px200

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Berlaar
  • Land
    België

Contact Methods

Recente bezoekers van dit profiel

1735 profielweergaven
  1. cee

    Px loop niet meer regelmatig

    hoe oud is uw px? sommige van de +- bouwjaar vanaf 2010 modellen hebben een ontsteking met kleine spoeltjes en een fiche aan de bobijn ipv de gekende rood-wit-groen-groen aansluiting.deze werken om de 1 of andere reden idd enkel met die champion bougies of een ontstoorde ngk bougie. niet allemaal maar heb er toch zo een tiental geweten. probeer eens met een BR7hs als je dat type ontsteking hebt
  2. cee

    Bgm ontsteking

    werkt perfect. heb gisteren nog 1 gestoken op een gl misa. zou indd zoals frederik zegt ineens nieuwe kabelboom steken ipv oude aan te passen
  3. cee

    krassen in piston

    Ik begrijp niet goed waarom je de moeite doet om dit te laten boren/honen etc. als er originele cilinderkits van piaggio te koop zijn voor nog geen 200eu. Als je uittelt wat boren/honen + piston + tijd + eventuele extra schade door vastlopen kost, had je met die kit al duurder uitgekomen. akkoord als dit over een faro basso, ss, gs,... gaat. maar voor een px weegt dit kosten/baten toch niet op?
  4. cee

    krassen in piston

    te nauw laten boren.
  5. cee

    Oldie Vespa hersteller Herentals

    oei, daar moet iets misgegaan zijn stuur me even een mailtje naar scooterservice@outlook.com
  6. cee

    Oldie Vespa hersteller Herentals

    ik ben van Berlaar. www.scooterservice.be
  7. cee

    probleemstelling 1 en 2 .. PX en PK

    ook niet perse een zekerheid. Heb er al gehad die juiste waardes meet op de brug, maar eens warm niet meer de juiste waardes hebben, met slecht rijgedrag (percies op choke) als gevolg. ik zou hier eerder richting carburator denken, verzuipen. Hou er ook rekening mee dat het al 2 weken +30graden buiten is hé
  8. cee

    T5 Malossi blues

    hoe zag de compressieplaat eruit in de carter? als er een naaldlager is doorgevlogen is de kans groot dat hier een kras in staat
  9. cee

    inlaatpoort carter beschadigd

    Ik laat dit in duitsland herstellen. prijs is rond de 250-300eu. Is niet enkel oplassen maar ook frezen op juiste toleranties, best met nieuwe krukas of krukas die perfect is.
  10. cee

    Vespa PX 125 disc Camel

    Sla dit weekend op de Vespa beurs uw slag. €2000eu meeneemprijs!
  11. cee

    Voorste remtrommel Lambretta

    ik heb dat inderdaad liggen. Zal er ook enkele meebrengen naar de scooterbeurs in genk dit weekend, en de customshow het weekend erop
  12. cee

    Kopserie Lambretta/Servetta Li 150

    probleem zit em in het onderstuur. een non-chrome ring onderstuur is +- 1cm dieper 'zie de afstand tussen gat van stuurslot en bodem van stuur
  13. cee

    Vespa PX 125 disc Camel

    Te koop: Vespa px 125 Disc in camelkleur https://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-px-125-beige-bruin-399752496.html contact via 0477/91.61.35
  14. cee

    Piaggio ape 50 moter wissel

    carters tussen 50 en 125 zijn gelijk. ook bij pk's
×