Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Bowyer

Sip de laatste tijd heel erg traag

Recommended Posts

Doe ik iets niet goed bij sip? Of ligt het probleem bij sip?

Ik zorg dat de spullen die ik bestel een groen balkje hebben en ik betaal met paypal. Toch duurt het nu voor de tweede keer al ruim een week voordat er iets in de status van de bestelling verandert.

Als ik er een mailtje aan waag, de vorige keer na negen dagen dan krijg ik geen antwoord maar verandert ineens de status naar verzonden. Dan is het er ook na drie of vier dagen.

Komt dit omdat ik met paypal betaal en hebben ze bij sip liever ideal of moet ik het daar niet zoeken en werkt er door de covid 19 nog maar 1 mens bij sip en is de rest in quarantaine?

Hoe of hoe heb ik er inmiddels flink de balen van zo schiet een projectje echt niet op.

Share this post


Link to post

Yep..Inderdaad vrij traag tegenwoordig... 2 weken voordat de bestelling geleverd was

Betaling ging maar steeds niet van de rekening?  ( betaling  via bank )

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Heb ik recent ook gehad. Alles op 3 groene balkjes en na een ruime week nog steeds niet verzonden. Toen heb ik gemaild en kreeg ik als excuus dat het gewoon heel erg druk was. 2 dagen later werd het verstuurd.

Vorige week heb ik daarom voor 6 piek gekozen voor een express-zending waarbij ze het meteen zouden versturen, en dat is ook meteen gebeurd. (Met paypal betaald overigens)

Edited by Veloce.

Share this post


Link to post

Volgende keer maar eens scootercenter proberen. Hoewel ik die website vreselijk onhandig vind, ik begrijp blijkbaar niet onder welke noemer ik bepaalde onderdelen moet zoeken.

Share this post


Link to post
6 hours ago, Bowyer said:

Volgende keer maar eens scootercenter proberen. Hoewel ik die website vreselijk onhandig vind, ik begrijp blijkbaar niet onder welke noemer ik bepaalde onderdelen moet zoeken.

Eens je de pak er van weg hebt valt het best nog wel mee...  (inderdaad die website structuur zou véél beter kunnen)

En..scootercenter is goedkoper !

Share this post


Link to post

Drie weken geleden nog besteld bij scootercenter, volgende dag al in huis 👍

Share this post


Link to post

Probleem bij SIP ligt volgens mij aan de koerierdienst, ook al gehad dat de bestelling op zich liet wachten. Scootercenter idd iets goedkoper en snellere verzending tegenwoordig, maar hun website sucks...

Share this post


Link to post
Op 7/7/2020 om 18:52, De Nice zei:

Probleem bij SIP ligt volgens mij aan de koerierdienst, ook al gehad dat de bestelling op zich liet wachten. Scootercenter idd iets goedkoper en snellere verzending tegenwoordig, maar hun website sucks...

Neen ligt zeker niet bij de vervooerder. De order staat nog steeds in dezelfde status allen toen ik de bestelling gedaan heb stond alles nog op voorraad nu is er 1 artikel wat als niet voorradig staat. Nu kan dit natuurlijk stomme pech en toeval zijn maar het is wel bijzonder dat ik een uur nadat ik mijn beklag gedaan had via de mail het ineens niet meer voorradig was.

En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn email gekregen. En dat ligt zeker niet aan de vervoerder. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
11 uur geleden, Bowyer zei:

Neen ligt zeker niet bij de vervooerder. De order staat nog steeds in dezelfde status allen toen ik de bestelling gedaan heb stond alles nog op voorraad nu is er 1 artikel wat als niet voorradig staat. Nu kan dit natuurlijk stomme pech en toeval zijn maar het is wel bijzonder dat ik een uur nadat ik mijn beklag gedaan had via de mail het ineens niet meer voorradig was.

En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn email gekregen. En dat ligt zeker niet aan de vervoerder. 

In dat geval idd gn koerierdienst-fout, ik heb afgelopen maanden wel problemen gehad met sip, artikel was verzonden maar de koerierdienst was enorm traag, Covid natuurlijk...

Share this post


Link to post

Ik vermoed dat het ook te maken heeft met de vakantieperiode (jobstudenten en ctra). 

Groetjes, nero. 

Share this post


Link to post

In Mei was dat ook al zo traag. Ik vermoed dat ze extra inkomsten willen genereren met hun express optie.

Share this post


Link to post

Ik heb vandaag eindelijk een antwoord van sip gekregen; Ik had kunnen weten dat het lang zou duren omdat ik een artikel besteld heb wat niet op voorraad is.

Ik heb ze de bevestiging van mijn order terug gestuurd waar uit blijkt dat op het moment dat ik de order verzonden heb het artikel op voorraad was.

Pas twee dagen later werd het kadertje geel ipv groen. Nu verwachten ze de order 16 juli af te kunnen sturen.

Maar zoals hiervoor te lezen is dat mijn eigen schuld.

Laat ze lekker de tering krijgen, volgende scooter center 100%.

Share this post


Link to post

Ik heb dezelfde problemen. En tijdens het in transit zijn van de artikelen werd een digitale teller in de korting ineens niet meer voorradig. Eenmaal de order thuis, blijken 4 vd 6 sproeiers niet te kloppen  serieuze fouten ook. 108 ipv 114 en 47 ipv 80. En dan rechttrekken, 4 a 5x bellen en mailen. 

Share this post


Link to post

Ik zweer bij 10pollici.com.

Even een vergelijk;

-Doorgaans de helft goedkoper. Wat de verzendkosten (€15) makkelijk compenseert als je toch een paar onderdelen nodig hebt

-elke bestelling stipt 4dagen nadien op de stoep met GLS. 

-Bij eventuele fout sturen ze op hun kosten de onderdelen na en mag je de foute houden.

-klantendienst antwoordt doorgaans binnen ee halve dag, maar meestal zelfs binnen het uur!

-persoonlijk vind ik de website overzichtelijker daar er enkel voor oldtimers stukken worden verkocht, niet voor gts, Nrg, typhoon zip en consoorten

-én elke keer een snoepeke bij uw factuur!

  • Like 3

Share this post


Link to post

Mee eens, bestel het liefste bij 10pollici. 
 

Maar moet eerlijk zeggen ik heb vorige week bij SIP besteld want ik had weinig nodig, en binnen vier dagen in huis zonder problemen. 

Share this post


Link to post

Ik heb ze deze week nog maar eens een bericht gestuurd waarin ik mijn onvrede geuit heb.

We zijn inmiddels meen ik ruim 5 weken verder en het wachten is nog steeds op het gaskabeltje.

Ik heb ze nu gevraagd of hun klantenservice mogelijk had kunnen vragen of een ander kabeltje ook goed zou zijn omdat het kabeltje wat ik besteld had door een fout in hun voorraad beheer toch niet meer op voorraad is.

En wat denk je? Volledige stilte! Het kan ze gewoon geen reet schelen zolang jij maar braaf betaald en verder mag je je bek houden en blij zijn als je je spulletjes eindelijk krijgt.

Wat een stelletje ongelooflijke schoften zijn het.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...