Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Daan

Leden
  • Aantal items

    978
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    39

Daan last won the day on March 28

Daan had the most liked content!

Community reputatie

337 Excellent

Over Daan

  • Titel
    It's not what you buy it's what you build

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vesparados Breda
  • Mijn Scooter(s)
    150 GL-X 1964 & 1962
    Lambretta J100 Cento - 1962
    Vespa Sprint - 1966
    V50N - 1966
    V50L - 1967
    50 special 2x
    Ciao - 1978
    P150X - 1979
    p200e - 1980
    P200e - 1982
    PK125S - 1982
    PK50 - 1982
    PK50S 4x
    PK50XL 11x
    PK50XL Automatica 3x
    PK125XL Automatica
    Suzuki Savage LS650 - 1987
    PX200E Iris - 1990
    Suzuki intruder Volusia 800 - 2002
    ET4 50cc - 2006
    ET4 125cc -2007
    250GTSie abs - 2009

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Breda
  • Land
    Nederland

Recente bezoekers van dit profiel

2052 profielweergaven
  1. Daan

    importeren vanuit Belgie naar Nederland

    als je alleen hoeft te keuren met een duidelijk zichtbaar vin nummer 158,60 met het inslaan van een vin nummer 238,40. Houdt rekening met een plaatje van 25,00
  2. Daan

    Primavera 125 ET3 in o-lak bouwjaar 1981

    erg mooi exemplaar weer tommie
  3. Daan

    PK50S wesp

    netjes hoor!
  4. Daan

    PK(S) stator plaat: volgorde elektriciteitskabels?

    je kan volgens mij het rubber wat omhoog trekken en zit waat ze in verdwijnen. Zelf zou ik (als je nog een plug moet maken) de plug afknippen en met een junction box werken, zelfde principe. Wordt alleen bij een v50/50 special gebruikt.
  5. Daan

    Cosa LX 200 '90 Slaat af tijdens rijden - Help!

    Ja klopt of lijkt of je een vacuum in de tank hebt.
  6. Daan

    Springen/schokken in 3e versnelling

    hoe zag de olie eruit?
  7. Daan

    Springen/schokken in 3e versnelling

    had je het al gevonden Peter?
  8. Daan

    motor gaat in toeren als ik ontkoppel

    op welke afstand staan je contactpunten (0,40?) Is je bobine ook vervangen?
  9. Hoi Eric, Je moet je blok nummer eventjes controleren. Je hebt namelijk een 125cc motorblok eronder liggen. te zien aan je grote koelkap. het feit dat je een 19 mm conus hebt denk ik dat het gaat om een ouder model 125 cc blok, zoals bij de PK125S of de PK125ETS (Gezien je carburateur een 20.20 is) deze tref je standaard alleen aan bij een ETS of Pk125xl2 blok. Bij een Pk125xl2 blok heb je het probleem dat je schakelarm niet compatible is met de schakelmechaniek van een pk50xl. ik zou het blok zeker zo laten ivm de lange slag krukas. mijn optie zou zijn een wat duurdere aftermarket ontsteking te kopen voor een 125. Grote kans dat de verkoper ook tegen deze problemen is aangelopen.
  10. Daan

    PK50S wesp

    netjes, ik hoop ook altijd als er iemand komt voor een koppeling. Men gelijk gaat voor de totaal revisie...
  11. Daan

    Voorvork v50 special reviseren?

    en app me anders, doe ik het wel... nog makkelijker!
  12. ik heb jou mobiel nummer niet meer. kan je me even een smsje sturen op  de 0032470864215, dan ben ik weer bij; Het gaat over de statorplaat 4 coils. alvast bedankt Gunther

    1. gelukzakske

      gelukzakske

      behoudens vergissing nog geen reactie van jou ontvangen, dus bij deze kan je mij je mobiel nummer eens? 

    2. Daan

      Daan

      0031610981332

  13. Daan

    Nieuwe restauratieprojectjes!

    nette werkplaats! Ik zal je ontsteking eens opzoeken. maar heb het nogal druk op dit moment.
  14. Daan

    In panne met de pk50s

    Simpele check voor kapotte keerringen je stratorplaat trekken en keerring vliegwiel controleren. Of je olie aftappen en controleren of hij naar brandstof ruikt. Verder kun je nog wat brandstof in je carter gooien om te zien of deze wegloopt door je keerringen. Vaak als je Vespa te lang stilstaat... Verder denk ik dat je je blok te rijk laat lopen om toeren te onderdrukken, dus logisch dat je blok moeilijk gaat doen op den duur.
  15. Daan

    afstellen carburatie met polini banaan

    En natuurlijk de kleur van je bougie bekijken om vast te leggen of je te rijk of te arm rijdt.
×