Jump to content
Vespaforum.be

koeno83

Members
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

118 Excellent

1 Follower

About koeno83

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa Sprint Veloce 1976
    Vespa GS150 GS/3 Augsburg 1962
    Vespa V50N 1967
    Vespa V50s 1965

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Zeist
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. koeno83

    schuurvondst

    Er is altijd wel iemand te vinden bijvoorbeeld Maskes maar dan betaal je er wel voor. Ik heb nog wel een gerestaureerde GS150 staan waar hij hem op mag inruilen 😀
  2. koeno83

    schuurvondst

    Lijkt idd een GS150 maar dan een vs4 of eerder gezien de velgen. Maar iets meer details zijn dan wel handig om het goed te bepalen. Makkelijkste is even het frame nummer bekijken. Gaan in deze staat nog wel wel voor aardige bedragen weg wat een gek er voor geeft tussen de 3 en 5k
  3. Toch even verder opengemaakt en hij doet het weer. topic mag dicht.
  4. Hoi, wie weet er een adres voor het reviseren van mijn VDO teller voor mijn Duitse GS3? Tips om zelf te reviseren mogen ook. De teller loopt wel op maar niet terug, wanneer de druk er af gaat loopt hij wel terug. Dus wanneer de kabel er uit gaat of wanneer ik hem met de schroevendraaier beweeg deze er weer afhaal. ik heb hem al wel uit de behuizing maar kan dan verder weinig zien of losmaken. iemand tips?
  5. Tot het overloopt, Normaal rond de 250mm.
  6. Ik gebruik deze altijd: https://www.deolieconcurrent.nl/products/Castrol-CLASSIC-XL30-1-Liter.html
  7. hier het voor en na resultaat met eerst Aceton en daarna met commadant. Op de voorkant zat oranje en donkerrode verf.
  8. Handvaten New Old Stock, v50 (4 stuks los) zijn verkocht.
  9. Ja zou goed kunnen, maar voor die 30,- ga ik het gewoon eens proberen. Vindt hem nu met de Dr177 al iets te hoog in toeren wanneer ik rustig 90 rijdt op de 80km wegen. Mocht het niet lekker rijden dan zit de oude koppeling er zo weer op.
  10. Klinkt goed, ik heb hem besteld. De setup gaat worden. 177 Magny Cours, 23/67, si24/24, Vespatronic met 1950 gram vliegwiel.
  11. Weet iemand ook het voordeel van de Pinasco magny cours met centered spark plug?
  12. 4/5% is we veel grote kans op vastlopers dus of doe je dit gewoon om geen risico te lopen?
×
×
  • Create New...