Jump to content
Vespaforum.be

Bowyer

Members
  • Posts

    755
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club gelderland
  • Mijn Scooter(s)
    Vgla 1 t '60 (verkocht)
    PX200 94

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Omgeving Arnhem
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bowyer's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Week One Done

Recent Badges

276

Reputation

  1. Klinkt als een langdurig en moeizaam traject en waarschijnlijk ook kostbaar. is een ander kader met kenteken geen optie?
  2. en de politie al contact met de div laten opnemen?
  3. jullie zijn mij net ietsjes te overtuigd van dat het gaat lukken. ik ga het zelf eens proberen. Altijd gedacht dat het een prima slot was maar misschien valt het tegen.
  4. En zeker niet het blok meer rondtornen of proberen te starten. Met veel geduld en geluk krijg je hem er mogelijk weer uit. Zo niet dan moet het blok uit elkaar. Mocht je zo'n klein cameraatje hebben dan kan je dat zeker helpen.
  5. stuur maar een pb tje in de kerstvakantie lukt dat vast wel
  6. dan wens ik je succes de haak gaat over het wiel en achter de swingarm langs met het blok achter de grondplaat, knappe jongen als jij de velg loskrijgt ligt een beetje aan de kwaliteit rvs, met A70 zou ik het niet gokkenšŸ¤£
  7. Dat zal best wel (mee) vallen, net als bij dat blok wat ik heb kan je voorwiel gewoon niet draaien. In het ergste geval val je in stilstand om,of je moet bij elk vertrek een wheelie maken dan word landen lastig.
  8. Stationair draaien is niet alleen slecht voor de bougie maar ook voor de cilinder. langere tijd onbelast laten draaien kan een verglaasde cilinderwand opleveren wat dan weer slecht is voor de compressie. De enige manier om dit te voorkomen is een toer doen van minimaal een half uur zodat alles echt lekker warm word en ook flink belast. Of je zet je Vespa's gewoon weg voor de winter en daarmee klaar. Tank goed vol met synthetische benzine en geen vuiltje aan de lucht.
  9. Ja dat is bijna 100%. Maak eens een foto van die koppeling want een as met rokje klinkt als een leeg koppelingshuis.
  10. Ik heb bij mijn px zo een stuk alu wat in de velg valt en daar gaat een beugel doorheen die om de band valt en de andere zijde steekt dan achter de naaf. Hierdoor is het onmogelijk om het wiel te draaien , dit is voor korte stops in een gebied waar voldoende volk loopt prima. Bij langer stops of overnachtingen dan gaat er een hele dikke ketting om de treeplank en een boom oid. Het oog aan de standaard is onzin die knip je er met een flinke vlechttang nog af.
  11. 20 jaar geleden was toen het kenteken op bromfietsen er al? mogelijk heeft er nog nooit een kenteken op gezeten en moet hij gewoon gekeurd worden en is er geen vuiltje aan de lucht. invoering bromfiets kenteken is in 2007 geweest zegt gogel.
  12. 1575/ 2,20=715.91 euro. idioot veel geld voor zo'n lompe scooter. het voorspatbord lijkt wel een mini indiaan. Maar goed dat is mijn mening, er zullen er vast zijn die een vespa lelijk vindenšŸ¤£
  13. Bowyer

    oude bandjes

    Als ze dan wat leuker zij is dat toch mooi meegenomen. anders een lelijke kerel met een behaarde wrat op zijn neus
×
×
  • Create New...