Jump to content
Vespaforum.be

Bowyer

Members
  • Content Count

    712
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

262 Excellent

1 Follower

About Bowyer

  • Rank
    bowyer

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club gelderland
  • Mijn Scooter(s)
    Vgla 1 t '60 (verkocht)
    PX200 94

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Omgeving Arnhem
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Het gaat dus om het ontstekkingszijde tijdstip en het is geen 130 maar 138-6.
  2. Ik heb in mijn 200 een langeslag krukas zitten met een 130 graden wang. Nu staat hij als een standaard px afgesteld en loopt op zich goed maar ik vraag mij af of het beter kan of anders moet.
  3. Helaas worden de px rijders in de club aardig minder. De meeste rijden op gts’en of iets dergelijks Maar het is een idee ik kan eens vragen.
  4. Hoi , Ik heb bij het opknappen van mijn px ook het zadel vervangen (Buddyseat). Het is een exemplaar met lekker stevig schuim en een kunststof bodemplaat/ Nu krijg ik na een tweetal uren aaneengesloten sturen pijn aan mijn stuitje of in ieder geval in dat gebied. In weze is dat niet war je echt op zit. Dus de vraag is dan of dat bij dit soort zadels vaker voorkomt of dat het aan mij ligt. En dan natuurlijk, als het aan het zadel ligt wat is dan de betere (beste) optie? zo is een rit rijden echt niet grappig.
  5. Ik zal niet lullig doen; voor €25,- help ik je van deze wesp af
  6. of heel erg veel korte ritjes en de motor nooit echt warm en daardoor een hoop condens in de olie. Ververs de olie eens en een schoon filter en ga dan eens een stuk van een 100km rijden in alle omstandigheden dus stad maar ook doorgaande weg. Houd je temperatuur de hoeveelheid koelvloeistof in de gaten en kijk aan het einde vd rit hoe de olie er dan uit ziet. met wat geluk valt het mee. Zorg wel dat je een achtervang hebt mocht het toch de koppakking zijn.
  7. one step beyond is in dit geval redelijk toepasselijk, altijd een stapje verdergaan. met het weer op de motor stappen na zo een ongeluk ga je in mijn ogen; one step beyond. Veel sterkte.
  8. niet met sleutelen maar met tanken. ik wou shell v power tanken en dat is ook gelukt helaas was het diesel.
  9. Dat is vijf jaar geleden en niet in nederland neem ik aan gezien uw woonplaats. Hier word het motorrijden ontmoedigd zo lijkt het wel, de eisen wat je moet kunnen worden steeds gekker
  10. Nu meen ik toch dat "Ronin" een samoerai/strijder zonder baas was :-))
  11. Mee eens, alleen ik was net als jij nog vrij jong toen ik mijn motor haalde. de eisen nu zijn heel erg verandert tov toen. Ik heb een pakketje van 10 lessen met examen voor 900 gulden gedaan en geslaagd. Als ik zie wat die gasten nu moeten doen en kunnen dan geloof ik niet dat je het red in tien lessen, en de lessen zijn nu echt idioot veel duurder. Neemt niet weg dat ik ook zou gaan voor het rijbewijs ipv op een 125 te moeten rijden of in nederland op een mp3. Bovendien zijn je opties veel ruimer en leuker.(en goedkoper)
  12. ik denk dat je voor de huidige prijzen niet voor €1000,- uw rijbewijs hebt. iig niet in nederland.
  13. Bowyer

    Krukas loopt aan.

    of je laat bij de metaalbewerker je carter uitdraaien naar de juiste maat. Voordeel 1 heb je weer een super mooie afgewerkte intake plaat. Voordeel 2 stukken goedkoper dan ander/ nieuwe carters.
  14. dat is zeker waar, in nederland mag je met een b rijbewijs(auto) een mp3 lt rijden de andere modellen dus niet. kijk maar eens op marktplaats wat de lt modellen doen ten opzichte van de andere typen. gaat echt helemaal nergens over.
×
×
  • Create New...