Jump to content
Vespaforum.be

De Nice

Members
  • Posts

    1,273
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Antwerp Slowriders
  • Mijn Scooter(s)
    Px 125 disc 200cc
    (PX 125 disc)
    (PK125s)
    (PK50XL)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Berchem
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

1,661 profile views

De Nice's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

74

Reputation

  1. Die is goed ontlucht...
  2. Den dokter van den Dam is idd heeeel betrouwbaar ? cdi is nieuw, bougie is nieuw, fastflow is enkele maanden oud. Ik ga de tank eens verwijderen en checken of de leiding toch ergens niet gekneld zit. Het blijft me verbazen dat het probleem zich niet stelt met een volle naftbak... Ikke
  3. Dat is nieuwe materie voor mij, plug and play ?
  4. Ben net een testrit gaan doen op een 90 km/u weg. Interessante bevinding gemaakt. Eerste rondjes met iets légère naftbak gaf de gekende problemen van inhouden als ik snel naar topsnelheid wilde gaan. Iets minder snel problemen als ik traag naar volgas ging in 4e mr uiteindelijk toch inhouden... MAAR ik ben gaan tanken, volle naftbak en terug zelfde weg gedaan. Geen enkel probleem gehad en vlot over de 100 km/u zoals het hoort zonder inhouden of terugval. Ik denk dat het toch een brandstofprobleem is gerelateerd aan het debiet en druk vanuit naftbak die natuurlijk hoger is bij volle naftbak. Ga toch eens kijken of de benzinedarm nergens knelt of vernauwt...
  5. Heb nu eerst een nieuwe cdi en bougie gestoken, afwachten of dat werkt... Fastflow heb ik idd. Zo'n overzicht had ik nog niet gezien. Dan is volgens de foto de 2 of 5 idd een betere optie. Wel raar dat de anderen wel met een be4 geholpen waren... Merci alvast voor de reactie! Ik zoek het topic over die gs eens op.
  6. Fastflow heb ik idd. Zo'n overzicht had ik nog niet gezien. Dan is volgens de foto de 2 of 5 idd een betere optie. Wel raar dat de anderen wel met een be4 geholpen waren... Merci alvast voor de reactie! Ik zoek het topic over die gs eens op.
  7. Voer voor de specialisten, m'n px200 houdt bij volgas in 4e in en valt terug met stoten en schokken. Heb het er met de Vespadokter al over gehad maar zou de specialisten hun bevindingen hier ook eens willen bevragen. Sommige zouden een spacer steken tussen vlotterkamer om meer benzine toe te laten omdat het een benzinetekort zou kunnen zijn op het moment van volgas en dus lege vlotterkamer. Anderen denken dat een spacer nefast is voor de sproeiers wat een overflow van benzine in de motor veroorzaakt bij lage toeren. Op Engels forum las ik dat er enkele px200 eigenaars dezelfde problemen hadden en die ervan af waren met het vervangen van de mixer van be3 naar be4... Mr de 24/24 op px200 wordt standaard uitgerust met de be3. De be4 op de t5. Kan het kwaad om te switchen naar be4 volgens jullie? Benieuwd naar jullie bevindingen...
  8. Is niet de mijne ? mijn px is niet meer zo origineel ? Slotje, verkocht Verkocht
  9. Te koop wegens aankoop zwaarder model. In zeer goede staat en volledig origineel. Smokey grey. 6700km . Opstappen en rijden. VP 3500eu. Meer info via PM
  10. ah nee ik in Schoten ...
  11. Het enige echte St-Michielscollege, waar alles kan en niks mag
  12. Ik woon(de) zelf aan de "vaart", kanaal zeggen we niet echt tegen de vaart, dat is te verwarrend met le canal Albert Ik woonde dan wel aan de East-side maar ging naar school aan de West-side, cafébezoekjes idem... Dus kort gezegd, het begaaien in WS en nadien vluchten naar de veilige haven in ES En waar is de tijd dat we 's morgens de bevroren vaart konden oversteken per fiets richting college, dan moest je niet helemaal naar 't sas fietsen om de overtocht te maken...
×
×
  • Create New...