Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke Olie Gebruiken Jullie


Ruff

Aanbevolen berichten

castrol TTS in alles. van std px200 en lui 50cc tot imola, mugello en parmakit

Link naar reactie

Risso fri al 20 jaar !

Link naar reactie

reed vroeger me mijne crossmoto met  Ricinus-olie.. weet ni of da nog gedaan wordt.. was toen de enigste olie die hoge toerentallen toeliet zonder vastlopers.  werd ook gebruikt voor modelmotoren  ( plantaardige olie van de ricinus-noot)

Had wel een bepaalde geur.. :blink:   nostalgiiiees

 

Ook kapten we 2% nitromethaan bij onze naft

 

ja ik weet het.. ik ben al " OUD " hé... :rolleyes:

Link naar reactie

... ... ... ... gebruikte gij dan gien olie in aawe frietpot ? :P

Dat noemen ze 'recycleren'...

Link naar reactie

Wordt 2t-olie eigenlijk slecht met de jaren? Ik heb hier nog 2 gesloten bussen staan, eentje met een datum in 2012 en eentje in 2008. Zou ik die nog durven gebruiken?

ja zenne wordt ni slecht!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

lekker ruiken? je kan er altijd dennengeur of aarbeiengeur bij je olie kappen. Ja, het bestaat! Aardbeiengeur is echt wel overheersend in het begin maar de dennengeur is wel aan te raden. Tis zo eens iets anders. :)

Gij meent da??  LOL

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Sinds vorige maand gebruik ik ook http://www.sip-scootershop.com/nl/products/2takt+olie+sip+formula+race+_14400000 . Vrij lang op reis geweest, de scooter heeft 4 weken niet gereden en deze morgen, roken dat dat ding deed (witte rook)... , na wat rijden een beetje blauw, na enkele km's niet meer. Voordien had ik dat niet, zelfs na weken stilstand. Kan dat aan deze olie liggen? Wat is het verschil met de formula race+ die veel duurder is?

 

 

post-3598-0-96598200-1407925407_thumb.jp

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...