Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Frederik9111

Leden
  • Aantal items

    1369
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    64

Frederik9111 last won the day on February 18

Frederik9111 had the most liked content!

Community reputatie

557 Excellent

Over Frederik9111

  • Titel
    Scooterfreak
  • Verjaardag April 21

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    50 S (sold)
    50 Special (sold)
    PK 50 XL (sold)
    Sprint
    GLx (sold)
    Primavera (sold)
    Primavera ET3
    T5
    PX 125 E
    PX 200 E
    P 200 E Cutdown (sold)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Sint-Niklaas
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

2829 profielweergaven
  1. PX150 trekt niet vlot op

    Laat es een andere (ervaren) Vespist met je Vespa rijden, he? Misschien zit het tussen je oren (zonder bijbedoelingen).
  2. PX150 trekt niet vlot op

    Tja, da's vrij normaal. Nu ik je openingspost herlees: gewoon een beetje meer gas geven bij het vertrekken in eerste?
  3. In panne met de pk50s

    Bingo!
  4. PX150 trekt niet vlot op

    Hoever staat je mengvijs uitgedraaid?
  5. Vespa GS160

    De Hofman O-lackerd! Any day!!
  6. Michelin City Grip Banden

    De exacte maat en een prijs vermelden wil wel es de verkoopskansen verhogen...
  7. Vespa afhalen Frankrijk

    Laat maar weten wat en waar! (hehehe)
  8. Primavera VMA2T 1971

    94.000km? Amai!
  9. Nieuw project: Vespa VGLA1T Misa 1960

    Yep, die of de BGM variant (Scooter-Center).
  10. Nieuw project: Vespa VGLA1T Misa 1960

    Neejeuh!! LML-blokje en 12v! Betere remmen, betere lichten, betere rijleute! Met een Sip Road en de 150cc 5-poorts reedvalve heb je bijna 12 lekkere pk’s ter beschikking. Ideaal om in het huidige verkeerd vlot mee te kunnen, een deftige noodstop te doen, een vrachtwagen aan 70km/u veilig voorbij te steken etc... Oude blokjes zijn leuk voor het schap. Ik heb het afgeleerd daar revisiegeld in te blijven gieten.
  11. Hallo vespa liefhebbers

    Neen. Niet doen.
  12. Hallo vespa liefhebbers

    Mea culpa, ik lul maar wat, ken er verder niks van hoor... Maar misschien toch eerst es het concept “monocoque” analyseren... Elke vierkante cm, plooi, vouw,... bepaalt mee de sterkte. De bodemplaat vormt een essentiel onderdeel. Het “frame” waarnaar je verwijst zijn kabelgoten en zéker geen buizenchassis. Een soortgelijk project willens en wetens naar een ander doorschuiven om €850 verlies niet te moeten slikken is ronduit schandalig (om het niet bijna crimineel te noemen).
  13. Hallo vespa liefhebbers

    Subframe en monocoquestructuur is gecompromiteerd! Zelfs met een nieuwe bodemplaat plooit deze dubbel bij de kleinste aanrijding. Los van de metalurische uitdaging, goe zot dat je hier uw leven aan wil laten afhangen (en nog meer dat van een volgende eigenaar). Take your loss en schrijf deze Vespa af!
  14. Vespa primavera 125

    A price would be nice!
  15. Nieuw project: Vespa VGLA1T Misa 1960

    Looks fine by me. Ik zou daar persoonlijk niet te veel aan projecten hoor.
×