Jump to content
Vespaforum.be

Domi

Members
  • Content Count

    1,389
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

293 Excellent

About Domi

  • Rank
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Ex-SC.Primavera<br /><br />
    Einzelgänger
  • Mijn Scooter(s)
    GL'61,
    VNB'64,( verkocht)
    Lambretta LI 3 ( verkocht)
    Series 2 ( verkocht)
    Hot rod PK 50 / 200 cc verkocht
    l D automaat 125cc ( verkocht)
    Vnb 4 verkocht
    Bajaj T 5 verkocht
    Primavera 133cc verkocht
    IWL Berlin verkocht
    Mgb GT
    Triumph Spitfire
    Peugeot 203 pick-up
    Mercedes W116

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Neerlinter
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,505 profile views
  1. Afgehaald , veel plezier ermee ;-)
  2. Als je nu die px en de gs in een zak steekt en er is goe mee schudt , dan komt daar waarschijnlijk een poepsjieke gs uit met een deftige px blok onder… ge gaat u veel kopzorgen besparen want , en nu ga ik zeker commentaar krijgen , die originele gs’en dat zijn zorgenkindjes … allez dat moet niet hé , maar zo zou ik het toch doen en die gs blok op het schap leggen , mijn gedacht hé…
  3. Aja,’t stond er niet duidelijk bij , ‘t is verniet hé …
  4. Domi

    Project 1963 vbb2t

    Ik vond her roze het geilst maar als ge dat ook wegschuurt dan zou ik’m nu vernissen en zo laten. ze rijdt ,haar licht brandt zie ik ,als ze nu nog remt is ze ok hé , en hop… naar de volgende scooter
  5. Heb hier nog wat overschot liggen dat weg moet , anders gaat het mee naar het containerpark volgende week... voor wie ik er een plezier kan mee doen : een li velg met band , Ld velg met trommel en band , fourche Ld met werk aan , Ld benzinetank ( zeer proper binnenkant),nieuwe 10 inch band vooral voor de zelfbouwers onder ons...
  6. Ik lees toch juist ? Die is 8 jaar oud…met alle respect maar wat heeft die dan nieuw gekost ? Sorry hoor maar die prijzen mannen,dat is niet meer normaal… mijn gedacht hé , iedereen staat vrij voor te geven en vragen wat hij wil natuurlijk.
  7. Domi

    Sei giorni

    Daar nu nog een kofferke op in ‘t zelfde kleur natuurlijk en dat wordt een bestseller !! of misschien ook die zes nog op de koffer kleven , dan is’m helemaal af .…
  8. Ha,nu las ik “ eve me men eten rijden “ brilleke van doen denk ik :-)
  9. Alles hangt van de goodwill af van de bediende voor u. ik was in Alken op de DIV voor hetzelfde en was daar zeer snel terug buiten ”dat ze op de douane zeggen wat ze willen , een scooter inschrijven zonder vorig inschrijvingsbewijs is onmogelijk “ zei de lieve mevrouw aan het loket… ‘t was een lieveke zulle ,zoooo vriendelijk :-)))) maar je ziet , in Brussel kan dat dan weer wel zullen we maar een buske inzetten naar Brussel voor iedereen die nog voertuigen zonder papieren heeft :-) trouwens , de BFOV meet ook met verschillende maten en gewichten zulle , die 250 € rekenen ze niet voor iedereen…
  10. Met auto’s is het ook niet zo simpel hoor… als je een recente auto hebt met een andere , meestal zwaardere motor moet uw gva worden aangepast ( 2de fase ) dit kan alleen als de constructeur toelating geeft om de swap te doen,dus attesten en paperassen aanvragen en invullen voor een oldie net hetzelfde , als de constructeur nog bestaat tenminste… MAAR ,België zou België niet zijn als : op de keuring werken ze “ au tête du client “ w.w.z als je chance hebt is uw auto gekeurd en valt er niemand over . dus voor scooter : wie gaat het controleren dat er een andere motor onder je vespa steekt , zelfs met een ongeval... ter voorbeeld : we hebben in de garage waar ik werk een auto afgeleverd met de verkeerde papieren( een identieke wagen waarvan het chassisnr 1cijferke scheelde) die wagen heeft 2x een expertise gehad en nog niets opgemerkt door de experts. Enkel de opkoper van de totaal verlies in Nederland is erop uitgekomen na opmaak en keuring op de rdw je ziet maar …
  11. Allez Jean, zo streng :-)) als we alles laten wat eigenlijk ni mag , ‘t zou maar saai zijn zulle ;-)
  12. Tja dat is waar,maar wat hebt ge dan ? als een 125 net hetzelfde is als een ‘echte’ 300 , dan zie ik er het nut niet van in ( behalve dan het rijbewijs-verhaal ) maar steek zoiets in een oldie scooter , dat is een heel ander verhaal al raad ik dan een lambretta of iwl aan , die hebben meer ruimte achteraan :-))
  13. Hangt er vanaf welke scooter je wilt ombouwen naar een 300 cc een vnb’ke of zo zou ferm zijn ’t is maar hoe je het bekijkt , sommigen zien problemen , ik zie een uitdaging en rijden dat de snot tegen uw kaken plakt :-)
  14. Domi

    Front crash bar

    Awel gij ook ;-)
  15. Domi

    Front crash bar

    Ik zoek nog een front crash bar voor een GL in mooie staat wie iets liggen heeft laat maar weten…
×
×
  • Create New...