Jump to content
Vespaforum.be
Cult

Ik rijd rond en kom tegen.....

Recommended Posts

On 2/12/2020 at 1:22 PM, Quick said:

Ik kom tegenwoordig veel gasten op ne vespa of lambretta enzo tegen ...zeg altijd vriendelijk ne goeiedag ...maar het is percies moeilijk om vriendelijk te zijn tegenwoordig.

Vroeger was de scene misschien kleiner...maar we waren een familie..ik mis dit een beetje...krij ook tegenwoordig rond op ne scomadi en da ligt bij somige percies moeilijk.

Af en toe kom ik nog wel es iemand tegen die terug groet of een klapke aan de lichten doet ...maar das tegenwoordig echt een uitzondering

82774147_508331309813557_86779182855487488_n.jpg

Jah jammer genoeg is iedereen maar met zn eigen bezig... een vriendelijk klapkke of een goedendag kan er soms ni meer af  :-((

• Like 1

Als ik naar alles en iedereen moet zwaaien op een scooter... Zwaai wel naar motoren en naar andere classics maar naar modern spul zoals scomadis, frostis, agm etc... en de mocrootjes op vespa's nee want dan heb ik daar echt een dagtaak aan. Er is een verschil tussen liefhebbers en mensen die het als gebruiksvoorwerp zien. 

10 hours ago, pdvd said:

Zwaai wel naar motoren 

Ik vroeger ook, maar die zwaaien nooit terug..

ligt er misschien aan op elke vespa je onderweg bent

1 hour ago, pdvd said:

ligt er misschien aan op elke vespa je onderweg bent

Misschien wel. Ga dat eens testen :D 

• Like 1

Deze PK50 XL als decoratie van de pizzeria van Center Parcs de Eemhof, 4 jaar geleden stond hij er ook al zo bij. Binnen hadden ze een Ape in gebruik als toonbank voor het schepijs.

20200226_085415-01.jpeg

20200226_085420-01.jpeg

20200226_085425-01.jpeg

• Like 1

8 uur geleden, Veloce. zei:

Deze PK50 XL als decoratie van de pizzeria van Center Parcs de Eemhof, 4 jaar geleden stond hij er ook al zo bij. Binnen hadden ze een Ape in gebruik als toonbank voor het schepijs.

Waren de pizza's er zo van slechte kwaliteit...dat ze al stukken uit het zadel 'geknabbeld' hebben ?  :P

• Haha 1