Jump to content
Vespaforum.be

Adrian

Members
  • Content Count

    958
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

224 Excellent

3 Followers

About Adrian

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    V50S '64
    SS 180 '67
    SS 180 '68
    Rally 180 '70
    50 Special '71
    Motobecane G50s '74
    Pk50s '83

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Nieuwmoer City
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

2,147 profile views
  1. Post eens foto van je onsteking, deze twee hebben oud type pick up . Jouwe ook ? Dan ben je zeker vd juiste....
  2. je moet lid zijn waarschijnlijk vd groep
  3. Bij oude fotos van je stator zie ik plasje olie in je carter > is oliekeering aan je vliegwiel kant ook vervangen bij de revisie ? Indien niet zou dat 99% je hoge toeren probleem kunnen zijn. Bij ALLE oude pk motors die ik reviseer vervang ik zowiezo de kablage van de stator maar eerst en vooral de pick up. Een oude pick up van PKtjes kan zeer wispelturige symptomen geven ivm het draaien van de motor.> plots stilvallen , soms haperen op hoge toeren , om vervolgens 6 mnd perfect te lopen... tis maar een tip gr
  4. https://m.facebook.com/groups/132736946852465?view=permalink&id=2166855216773951
  5. of donorframe pk xl mag ook :/
  6. Gezocht dus Beenschild + vloerplaat pk s/XL .. . SIP heeft ze niet meer op voorraad, mischien iemand hier nog een liggen ? Gr
  7. "Same same but different" Weet niet of het toeval is maar net een special blokje gereviseerd met dr50, en is ook om diarree van te krijgen na half uur.
  8. Mijn ervaring , Als sproeier op smalframe net niet ok is , Mengschoef iets verder uit. Soms is sproeier let stopke groter weer te veel . En inderdaad er bestaat zoiets niet als " even de sproeier vervangen op een smalframe "
  9. gewoon te veel compressie ? squish ?
  10. Hangt er van af natuurlijk, wat is juist het probleem ?
  11. Buitenkabel los in stuurhuis ? , gebeurt wel meer
  12. Je hebt nu vonk omdat je je kabelboom los hebt gemaakt van je ontsteking ( de groene ) .... Normaal gesproken zou de groene draad enkel en alleen rechtstreeks naar je killswitch / contactslot moeten gaan . Door de switch in te duwen maak je contact met de massa / aarde (> dus je frame ) En valt je ontsteking uit. Als die groene eerst ergens anders passeert en contact met frame maakt gaat je geen vonk hebben. ( bij je 12 v regulator? Mischien ) Gr
  13. Als ik de kabels op je verdeelkastje goed zie zijn de bovenste van je onsteking een de onderste je kabelboom. Maak de groene kabel eens los en start dan eens..
  14. Waarschijnlijk komt er een rode vanuit je ontsteking. Deze gaat dan via je verdeelkastje naar je bobine en naar je killswitch. ( Ook rode kabel ) Maak de killswitch daar eens los en probeer dan .... Gr
  15. De E staat voor Elettronica bv ET3 > Elettronica Travasi 3 gr
×
×
  • Create New...