Jump to content
Vespaforum.be

Adrian

Members
  • Content Count

    948
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

221 Excellent

3 Followers

About Adrian

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    V50S '64
    SS 180 '67
    SS 180 '68
    Rally 180 '70
    50 Special '71
    Motobecane G50s '74
    Pk50s '83

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Nieuwmoer City
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

2,089 profile views
  1. Buitenkabel los in stuurhuis ? , gebeurt wel meer
  2. Je hebt nu vonk omdat je je kabelboom los hebt gemaakt van je ontsteking ( de groene ) .... Normaal gesproken zou de groene draad enkel en alleen rechtstreeks naar je killswitch / contactslot moeten gaan . Door de switch in te duwen maak je contact met de massa / aarde (> dus je frame ) En valt je ontsteking uit. Als die groene eerst ergens anders passeert en contact met frame maakt gaat je geen vonk hebben. ( bij je 12 v regulator? Mischien ) Gr
  3. Als ik de kabels op je verdeelkastje goed zie zijn de bovenste van je onsteking een de onderste je kabelboom. Maak de groene kabel eens los en start dan eens..
  4. Waarschijnlijk komt er een rode vanuit je ontsteking. Deze gaat dan via je verdeelkastje naar je bobine en naar je killswitch. ( Ook rode kabel ) Maak de killswitch daar eens los en probeer dan .... Gr
  5. De E staat voor Elettronica bv ET3 > Elettronica Travasi 3 gr
  6. Beetje heeeeeel laat maar " De keerringen voor de GS zijn helaas alleen te bestellen bij Pascoli." maskes heeft ze 23,95 soviero heeft ze 14 € gr
  7. Adrian

    Nafttank rally 200

    Orgineel is altijd met verhoging
  8. Adrian

    Nafttank rally 200

    Er zijn zelfs al rallys 180 met mengsmering gemaakt. En zelfs sprints. Dus jaartal is niet relevant denk ik , eerder afhankelijkvan land / export. In de Benelux zie je het zelden. In de VS is zijn er heel veel met mengsmering , Grt
  9. Adrian

    Cdi pk50s gezocht

    Check uw contact slot, als ik bovenstaande lees zit hoogstwaarschijnlijk hier het probleem. Maak de ronde stekker even los die uit je ontsteking komt en naar je kabelboom gaat van je verlichting , claxon , contactslot etc
  10. De" stekker "die uit je ontsteking komt en die aan de kabelboom van je Vespa aansluit. Deze zit achter een metalen plaatje. Door deze los te maken kan je je blok laten starten . Je bypast hierdoor je contact of killswitch. Links op de foto
  11. Mengschroef uitdraaien is meer benzine in het mengsel brengen. Dus als je dit moet doen is je hoofdsproeier te klein ! Draai hem anderhalve toer uit , en probeert opnieuw. "Verzuipen " kan ook gevolg zijn van slecht starten. Hoofdsproeier is 52 / 53. Als alles begon met de 12v conversie zou ik daar beginnen zoeken .
  12. Adrian

    Loterij

    Toch alleszins van die kanten ja
  13. Adrian

    Loterij

    Verkocht
  14. Tja ... Compressie plaat beschadigd / / Pick up versleten / cilinder "op " zie jeansprint / of de kill switch ? Of combinatie van dit alles... waarschijnlijk Maak je stekker die uit je ontsteking eens los , start hij dan wel ?
  15. Adrian

    Speedo naald

    Wil een nieuwe ( eigenlijk oude ) km teller naald vervangen op Shell shaped km teller. Is dat gewoon voorzichtig eraf trekken, zit daar schroefdraad op ? Echt meewerken doet het niet nu ...
×
×
  • Create New...