Jump to content
Vespaforum.be

Adrian

Members
  • Content Count

    1,119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

281 Excellent

3 Followers

About Adrian

  • Rank
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    V50S '64
    SS 180 '67
    SS 180 '68
    Rally 180 '70
    50 Special '71
    Motobecane G50s '74
    Pk50s '83

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Nieuwmoer City
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

2,966 profile views
  1. Inlaat in het Carter kan je zien als je het spruitstuk eraf haalt. Normaal zie je dan onmiddellijk of er krassen inzitten. Ook kan je dan met voelermaat de speling meten. Normaal zou dit 0,05mm moeten .alles daarboven is een probleem. Er kan dan niet genoeg druk ontwikkeld worden om de benzine uit de carb te zuigen. Gele vonk duidt op zwakke ontsteking, blauw/wit is ideaal. Lek in de oliekeerring achter het vliegwiel kan soms ook rare symptomen geven ....er zijn veeeeeel factoren. Maar die overmaatse stationair sproeier zou wel eens gewoon de oorzaak kunnen zijn
  2. Inlaat vlak IN het carter
  3. Mischien is je inlaatvlak wat beschadigd, en krijgt hij daardoor met minder benzine dan nodig
  4. Adrian

    Voorvork

    Zou kunnen , ondertussen uitsluitsel dat de spatbord problemen niet aan de vork ligt. Ik vermoed India, of toch een land waar ze Vespa onder licentie mochten maken.
  5. das veur jann....of Nero
  6. Adrian

    Voorvork

    Olla, Heb hier een voorvork type sprint / rally . Er staat een zeer mooie ster in het alluminium . Iemand dit al gezien. Is het Bajaj ? Of nog exotischer ? Of het #allereerste-prototype-piaggio-geldwaard# 😏 Mischien niet onbelangrijk, ik heb wat problemen met spatbord. Dat raakt nu het frame bij een droge installatie. Dus er zijn al twijfels.
  7. Blauw > klopt Rood > bijna.... aan rechtse kant blokkeren bij het vastzetten Aan linkse kant blokkeren bij loszetten
  8. Je primair veranderen zal meest resultaat geven . Als er een 14tands opzit kan je naar 15 gaan. Als er een 15 tands opzit naar een 16 Gr
  9. Gezocht dus Iemand iets liggen ? Liefst met minder laswerk dan de mijne Grtz
  10. Ah toch Had dat regelmatig met die RMS /whatever...pakkingsetjes van een paar euro. Pasten nooit echt goed. Sindsdien gewoon orginele piaggios, en geen problemen meer. Ik moet wel goed opletten bij in elkaar zetten, ze gaan rap wat scheef zitten . De bgm siliconen kit is ook ok trouwens Gewoon pech zekers...:)
  11. Buiten de morele kwestie ... Snap de vraag wel > je wordt vooraan gescand bij inrijden en achteraan bij uitrijden .
×
×
  • Create New...