Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Adrian

Leden
  • Aantal items

    800
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    14

Adrian last won the day on October 9

Adrian had the most liked content!

Community reputatie

189 Excellent

2 Volgers

Over Adrian

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 02/15/69

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    V50S '64
    2 x SS 180 '67
    Rally 180 '70
    50 Special '71
    Motobecane G50s '74
    Pk50s '83

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    flauwekul voor den televies
  • Woonplaats
    Nieuwmoer City
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

1420 profielweergaven
  1. Xl koppeling in pk

    Hallo, Wil dus xl2 koppeling in een pk 50s steken, Heeft iemand dit al gedaan ? Zit met een hoop vragen . Gr
  2. Xl koppeling in pk

    Hallo, Wil dus xl2 koppeling in een pk 50s steken, Heeft iemand dit al gedaan ? Zit met een hoop vragen . Gr
  3. restauratie vespa pk50 1984

    En die mat !!!! Weg Ziet er zoveel beter uit met de originele vloer rails ...
  4. Winterstalling

    permanente schade lijkt me straf maar de carb zal zowiezo gekuist/gereviseerd moeten worden best, eventueel heb je nu roest in je tank en ....hoewel als die jaren geleden is volgetankt weggezet zal daar alleen nog maar wat smurrie van overblijven. Een literke erinkappen en zo terug proberen starten zou ik dus niet doen.... maar over wat voor vespa gaat het hier nu eigenlijk ? gr
  5. Nieuw op het vespaforum

    pm pete
  6. motor gaat in toeren als ik ontkoppel

    vilten ring spruitstuk ? ...
  7. Zadel gezocht

    Mocht je je oude zadel wegdoen , altijd geïnteresseerd Gr
  8. 't Is zover...

    Old school > wasknijpers op de spaken ....
  9. Wat voor een Vespa is dit

    ...scooterhelp This is another strange scooter that was made only in Spain. It is a 125cc automatic stuck into a PK frame. It also has an integral reed valve in the intake which is a first (as far as I know) on a standard Vespa. Click the images above for larger versions. There is an owners manual available in the literature section.
  10. Wat voor een Vespa is dit

    wel iets speciaal , standaard met reedvalve blijkbaar....
  11. Winterstalling

    naftbak helemaal voldoen tegen het roesten
  12. rally 180 onderdelen

    en verkocht.......
  13. Lekkage aan krukas

    Bij mij werkte alles vroeger alles ook zonder problemen
  14. rally 180 onderdelen

    weg wegens dubbel orginele rally 180 cilinder en piston is uitstekende staat, alleen wat ligroest. Cilinder en piston zijn nog prima . 63.5 mm dus nog orgineel , niet gehoond 150 € vliegwiel en stator ( stators zijn redelijk zeldzaam al zeg ik het zelf ) 150 € meer fotos op aanvraag, mijn "data" hier loopt wat vol, wat problemen met uploaden gr
  15. Lekkage aan krukas

    Nergens fout in bekabeling ? Of zit gaatje van naftbakstop niet verstopt ?
×