Jump to content

Stevo VS

Members
  • Posts

    140
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    1952 Faro Basso, 1964 150S

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Stabroek
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stevo VS's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

130

Reputation

  1. 93/u max voor een 200 is toch wat aan de luie kant! Normaal haalt een 200 blok makkelijk over de 100 op de GPS! Misschien als je wat meer rijdt dat hij losser komt! In ieder geval ze zijn gemaakt om mee te rijden dus gas erop! Veel plezier met je wesp en nu dat je een kenteken en verzekering hebt wordt het tijd om de schade van 1 jaar te wachten in te halen.
  2. Ja hij gaat vlotjes mee met elk verkeer!
  3. Alles tot de laatse vijs uiteen Nieuwe Malossi carter met 210cc cilinder tractor Setup bij RM "The Doctor"
  4. Na 15000km rijplezier dit jaar op 70000km een complete revisie!
  5. Zo gevonden in 2019 in Spanje!
  6. Te koop Originele motor van een 150S Motovespa van 1964 Compleet Plug en Play Mooi draaiend blokje rijdt soepel 85 km/u zit nog onder de vespa op het moment Beschikbaar vanaf begin april! Wordt vervangen door een nieuw 210cc Touring motor! Heb er zelf al een 5000km mee gebold! Start eerste of tweede kick schakelt soepel! Niks mis mee inbouwen en rijden! Prijs 400€ Tel: 0472/943081 IMG_0707.MOV
  7. idd dat begrijp je goed!
  8. Als de LML 4 takt 200c dezelfde grote is als een 2 takt LML blok dan zal het wel passen! Ik heb zelf ook een 200c motor onder mijn Motovespa van 64 maar dit is wel een px 200 blok op 2 takt! Dus met andere woorden als het 4 takt blok even groot is als het 2 takt blok dan zou dit moeten kunnen!
  9. Welkom ! Voorrem idd beter zo weinig mogelijk gebruiken ! Voor de rest gewoon genieten van de Vespa! Het is idd een totaal andere manier van rijden! Succes en wie weet komen we je wel ergens tegen!
  10. Idd de originele verlichting is zeer pover zeker voor het hedendaags verkeer! Ik heb uiteraard nu een elektronische ontsteking en 12volt! Mijn koplamp is nu LED en daar kan je nachts mee over een onverlichte weg mee rijden zonder dat je in de bermen beland omdat je niks ziet! Mijn gewoon achterlicht is een 12volt buislamp en mijn stoplicht is een 6 volt versie omdat die dan harder brand anders zie je ook geen verschil!
  11. Sorry dat ik het nu pas lees! Mijn achterlicht heeft idd plaats voor 2 buislampjes! Het nadeel is dat ze na een tijdje lostrillen!Ik ga een andere oplossing zoeken met een gewoon lamp met 2 fillamenten! Is niet origineel maar blijft normaal wel werken! Heb hetzelfde gedaan met mijn zoon zijne 125N! Ik heb de motor idd kan en klaar gekocht8 Je kan je eigen blok binnenbrengen of 1 laten bouwen en dan betaal je gewoon de prijs van een ruilcarter! Nu is hij binnen voor een 4 bak conversie!
×
×
  • Create New...