Jump to content
Vespaforum.be

Stevo VS

Members
  • Posts

    134
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    1952 Faro Basso, 1964 150S

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Stabroek
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stevo VS's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

115

Reputation

  1. Te koop Originele motor van een 150S Motovespa van 1964 Compleet Plug en Play Mooi draaiend blokje rijdt soepel 85 km/u zit nog onder de vespa op het moment Beschikbaar vanaf begin april! Wordt vervangen door een nieuw 210cc Touring motor! Heb er zelf al een 5000km mee gebold! Start eerste of tweede kick schakelt soepel! Niks mis mee inbouwen en rijden! Prijs 400€ Tel: 0472/943081 IMG_0707.MOV
  2. idd dat begrijp je goed!
  3. Als de LML 4 takt 200c dezelfde grote is als een 2 takt LML blok dan zal het wel passen! Ik heb zelf ook een 200c motor onder mijn Motovespa van 64 maar dit is wel een px 200 blok op 2 takt! Dus met andere woorden als het 4 takt blok even groot is als het 2 takt blok dan zou dit moeten kunnen!
  4. Welkom ! Voorrem idd beter zo weinig mogelijk gebruiken ! Voor de rest gewoon genieten van de Vespa! Het is idd een totaal andere manier van rijden! Succes en wie weet komen we je wel ergens tegen!
  5. Idd de originele verlichting is zeer pover zeker voor het hedendaags verkeer! Ik heb uiteraard nu een elektronische ontsteking en 12volt! Mijn koplamp is nu LED en daar kan je nachts mee over een onverlichte weg mee rijden zonder dat je in de bermen beland omdat je niks ziet! Mijn gewoon achterlicht is een 12volt buislamp en mijn stoplicht is een 6 volt versie omdat die dan harder brand anders zie je ook geen verschil!
  6. Sorry dat ik het nu pas lees! Mijn achterlicht heeft idd plaats voor 2 buislampjes! Het nadeel is dat ze na een tijdje lostrillen!Ik ga een andere oplossing zoeken met een gewoon lamp met 2 fillamenten! Is niet origineel maar blijft normaal wel werken! Heb hetzelfde gedaan met mijn zoon zijne 125N! Ik heb de motor idd kan en klaar gekocht8 Je kan je eigen blok binnenbrengen of 1 laten bouwen en dan betaal je gewoon de prijs van een ruilcarter! Nu is hij binnen voor een 4 bak conversie!
  7. Hoi, De keur is Max Meyer 6002M voor faro basso van 51-52 Als ze ouder is dan is het Max Meyer 6000M voor Faro Basso Bachetta Gr, Stevo
  8. @Morel het enige wat telt is dat jij het een mooie en leuke Vespa vindt! Het is zeker en vast een goede Vespa daar ik deze ken! Of het nu een curry is of niet! Beter een goede curry dan een afgetrapte Italiaans Vespa die je ook teveel gaat betalen! Zoals de verkoper u ook heeft aangeraden is het ideaal van een px blokje eronder te steken! Veel betrouwbaarder dan eerder welk oldtimerblok! Voor mij gaat er niks boven tweetakt persoonlijk! Groetjes
  9. Niet alle curry’s zijn slecht! Ik ken deze wesp en die is beter dan meeste echte italiaanse wespen! Ook heeft de verkoper duidelijk alles verteld! Ook voor de prijs ga je geen betere kunnen kopen! ik ben zeker geen voorstander van curry wespen maar er zitten er ook goede tussen!
  10. Te Koop GTS 250ie ABS John Player Special edition one off! Opstappen en rijden! met sigaretten aansteker plug voor opladen telefoons GPS enzo! 54000km maar steeds goed onderhouden geweest! Meeneemprijs 2200€ 0472/94.30.81
  11. idd zoals hierboven getoond is de aansluiting geschakeld en werkt dus enkel als het contact opstaat, wat dus idd perfect is voor een GPS of een GSM op te laden!
  12. Bedankt voor de super gedetailleerde instructies, was inderdaad super makkelijk en binnen de 15 minuten geklaard!
×
×
  • Create New...