Jump to content
Vespaforum.be

Stevo VS

Members
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Excellent

About Stevo VS

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Vesparados NL
  • Mijn Scooter(s)
    1952 Faro Basso, 1964 Motovespa 150S Olak, 1965 Motovespa Sprint

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Stabroek
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heb dat al een paar keer gehad door vuile naft te tanken! Inderdaad carbu volledig uiteen en alles goed reinigen en uitblazen! Je zal zien problem solved! Heb vorige week 2 keer kunnen doen omdat ik de eerste keer niet alles uiteen had gehaald en enkel de sproeiers had uitgeblazen! Das de fun van barnfinds en langstillaande terug te ontwaken!
  2. Stevo VS

    Nieuw

    mooi speelgoed!!
  3. idd ik had dat ook gezien, wist niet dat ze nog niet op de markt waren geweest!
  4. Stevo VS

    Nieuw

    Welkom , Heb je een foto van je juweeltje??
  5. https://www.sip-scootershop.com/nl/products/comptetourscompteur+de_50002700 Deze is diegene die me het best lijkt!!
  6. Ik denk als ik dan 90 ga rijden dat dan de wijzer gewoon afbreekt! Misschien zie ik het verkeerd maar zou gewoon tof zijn moest hij min of meer juist aangeven, quasi een beetje regelementair te rijden8
  7. ja vrees alleen met de gekietelde motor dat de teller zeer snel stuk gaat zijn! Denk aan de teller van sip die analoog en digitaal zijn!Iemand ervaring mee deze??
  8. Ik heb verschillende oldies en ik weet dat de kilometertellers niet fenomenaal zijn quasi juistheid! Mijne 52 heeft het wel heel erg hard als ik 55 rij geeft hij 70 aan! Originele km teller, Origineel 8inch wielen ! Nu gaat er binnenkort ne nieuwe blok onder en dan ga ik laat ons zeggen iets vlotter kunnen rijden, maar wil wel een beetje correcte km teller! Anders rij ik de ene boet na de andere! Ben op terugrit van de primavera rit ook geflitst met de sprint aan 63 waar je 50 mocht!
  9. Je kan deze motors ook leuk tunen! Hangt ervan af wat je wil! The sky is the limit ... or your wallet!!
  10. Ja gaat een leuk ritje worden, voor de mensen van buiten Antwerpen zeker de moeite!!
  11. sarcasme nog nooit van gehoord?
  12. Ja zoals ik reeds zei voor mijn motor was geen alternatief en enkel de kop te krijgen maar vindt 70/u te zwak voor hedendaags verkeer! Ik ben dan fullout gegaan , er zijn goedkopere alternatieven!
  13. De cilinderkop kost een 195€ + shipping dus dat valt zeer goed mee! Ik wou echter meer dan 70/u rijden met mijn oud ijzer en heb geopteerd voor een volledig aangepast blok! Ik heb een V33 en daar is niks buiten de kop voor te krijgen! Natuurlijk is het blok prijzig maar dat is een vrouw ook!! Prijs compleet blok plug en play met alle goodies is een 3100€
  14. Nagy is de guru van wideframe tuning! Met de cilinderkop krijg je een winst van 10km/u ! Ik heb een complete time blok bij hem besteld voor mijn faro basso!
×
×
  • Create New...