Hier heb je de link daar zie je het complete rek!
https://www.scooterwest.com/chrome-luggage-carrier-rear-cuppini-vespa-125-150-gt-gtr-ts-150-gl-sprint-v-t4-160-gs-mk2-180ss-rally.html
Mooie 150S, zalige patina!
Ik heb zelf eentje dat moet geboord worden op de mijne maar mijn zoon heeft er eentje op de zijn dat idd onder het zadel bevestigd wordt en dan moet het naar de beugels bevestigd worden maar dat was er hier niet bij !
93/u max voor een 200 is toch wat aan de luie kant! Normaal haalt een 200 blok makkelijk over de 100 op de GPS!
Misschien als je wat meer rijdt dat hij losser komt!
In ieder geval ze zijn gemaakt om mee te rijden dus gas erop!
Veel plezier met je wesp en nu dat je een kenteken en verzekering hebt wordt het tijd om de schade van 1 jaar te wachten in te halen.
Te koop Originele motor van een 150S Motovespa van 1964
Compleet Plug en Play
Mooi draaiend blokje rijdt soepel 85 km/u zit nog onder de vespa op het moment
Beschikbaar vanaf begin april! Wordt vervangen door een nieuw 210cc Touring motor!
Heb er zelf al een 5000km mee gebold! Start eerste of tweede kick schakelt soepel! Niks mis mee inbouwen en rijden!
Prijs 400€
Tel: 0472/943081
IMG_0707.MOV
Als de LML 4 takt 200c dezelfde grote is als een 2 takt LML blok dan zal het wel passen! Ik heb zelf ook een 200c motor onder mijn Motovespa van 64 maar dit is wel een px 200 blok op 2 takt! Dus met andere woorden als het 4 takt blok even groot is als het 2 takt blok dan zou dit moeten kunnen!
Welkom ! Voorrem idd beter zo weinig mogelijk gebruiken ! Voor de rest gewoon genieten van de Vespa! Het is idd een totaal andere manier van rijden! Succes en wie weet komen we je wel ergens tegen!