Jump to content
Vespaforum.be

pdvd

Members
  • Content Count

    716
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

348 Excellent

3 Followers

About pdvd

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    clubloos
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PK 50 XL Automatica (1987)
    Vespa P 200 E (1982)
    Motovespa PK 75 (125) Primavera
    Suzuki DL 1000 V-Strom (2004)
    Piaggio Sfera 50 (1991)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Oosterhout
  • Land
    Nederland

Contact Methods

Recent Profile Visitors

1,750 profile views
  1. alleen die plastieken kentekenplaathouder...
  2. pdvd

    Project 1963 vbb2t

    ennuhhh veel mooier dit zadel!
  3. pdvd

    Project 1963 vbb2t

    je woont zeker in de buurt van Limburg?
  4. pdvd

    Project 1963 vbb2t

    In NL kun je gewoon onofficiƫle platen laten maken
  5. pdvd

    Project 1963 vbb2t

    welke agent ziet dat het een nieuwe inschrijving betreft als je langs rijdt, juist logoscher als er een oude plaat op zou zitten . In NL moet je op voertuigen van na 77 ook een een gele plaat met NL erop hebben... ziet ver niet uit op een Vespa... Niemand kent de regels dus gewoon een blauwe plaat erop zoals zoveel motorrijders doen op oudere fietsen.
  6. pdvd

    Project 1963 vbb2t

    Inderdaad ja die motorplaten, veel netter.
  7. pdvd

    Project 1963 vbb2t

    Wat hebben jullie in Belgie toch pislelijke kentekenplaten... is er geen alternatief zials in NL de blauwe plaat?
  8. Daar was alles al goed schoongespoeld hoor... maar Inderdaad blij dat ik nu alles weer in elkaar kan steken. Nog 2 maanden wachten en dan ben ik er weer... (Als mijn eigen Vespa het weer haalt want mijn trip naar Spanje komende zomer gaat weer op de P200 heen en terug)
  9. En de kering is er uit... het was er een met stalen rand
  10. Ook geen grotere sproeiers voor de grotere cilinder? Lijkt me dat die meer benzine vraagt.
  11. Is er nu iets in de carb aangepast?
  12. Apart want jouw blok zit in elkaar met imbussen en de mijne met 6-kant bouten. Gaat er een nieuwe 75 cc op? En wat pas je nog meer aan om deze goed werkend te krijgen?
  13. Strange...de mijne heeft dit niet... Wat voor cilinder gaat er op? Een 70? En is dit een XL2 aangezien het blok zo anders lijkt?
  14. En dan nu weer terug uit Spanje en tijd om te beschrijven wat ik heb gedaan of had willen doen. Als eerste wilde ik de achterremplaat er af halen, nieuwe blokken monteren en de kering en pakking vervangen omdat de olie hierlangs uit het blok lekte. Helaas... Hier zit de boel nog netjes in elkaar... En de remblokken er af De plaat er af... wat een bende En na schoonmaak De plaat... ook vies En (redelijk) schoongemaakt Echter helaas... de kering moest er uit gebrand worden en ook toen ging de nieuwe er nog niet in, het exemplaar wat ik had daar zat overigens ook geen veer in. Ik dus denken dat ik een verkeerde kering had. In Barcelona een erg leuk Vespa zaakje gevonden (http://harryscooters.com) en daar een andere exemplaar gehaald waar wel een veer in zat. Ook deze wilde niet passen. De plaat is dus mee naar Nederland gevlogen om hier een oplossing te zoeken zodat ik over 2 maanden weer verder kan ermee in Spanje. De binnenkant van de Vespa was ook al in geen 40 jaar angeraakt. Tijd om ook deze schoon te maken En na de poetsbeurt met de aquaras Duidelijk veel lak opgelost na het opdrogen En na een laag beschermende zwarte staallak. Wordt vervolgd...
×
×
  • Create New...