Jump to content
Vespaforum.be

JoinkeGTS

Members
  • Posts

    94
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    GTS 125

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Hofstade
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,285 profile views

JoinkeGTS's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Dedicated Rare

Recent Badges

55

Reputation

  1. Het volume is echt niet voldoende bij hogere snelheden. Een Jethelm heeft sowieso al veel meer windgeluid en zijn oordopjes geen overbodige luxe. Zoals eerder gemeld zijn er betere systemen maar de vraag is ook hoeveel wil je ervoor betalen… ik gebruik het constant als ik met de Vespa op weg ben en ben er niet ontevreden van maar er is natuurlijk altijd beter…
  2. Graag gedaan. We zijn er om elkaar te helpen en advies te geven.
  3. Als je het vaak gaat gebruiken zou ik een beter alternatief zoeken. Volume verhogen of verlagen is niet mogelijk via de set. Mijn iPhone staat steeds op maximum wanneer ik deze gebruik. En eens boven de 60 km/u is alles minder duidelijk. Ik gebruik wel oordopjes maar dan nog…
  4. Ik heb dit systeem. Het werkt in combinatie met mijn iPhone en mijn GPS. Ook onderling kan je communiceren. Geluidskwaliteit kan wel beter.
  5. Jaja maar het zijn ook allemaal Belgen…
  6. Deauville (Normandië). Kom ik achter de hoek en maakte me juist de bedenking dat ik nog niet veel Vespa’s gezien had… moet lukken…
  7. Als het niet 6 is en het is niet 8 dan is het misschien 7? Ik ken er alvast niets van dus ik kan je niet verder helpen…
  8. Dat weet ik maar is nu onderverdeeld in A1-A2 en A3 dacht ik?
  9. Vervolg van mijn vorige reactie… Ik weet dat je dan in België mag rijden met mijn rijbewijs. Denk er wel over na om mijn motorrijbewijs te behalen maar ik vind het wat zot om dat te doen met van die zwaardere motoren als je al op voorhand weet dat je daar niet mee gaat rijden en ook niet in je bezit hebt om ermee te leren rijden. Misschien is het wel eens hoog tijd om die categorieën te herbekijken… zeker met al die veranderende motoren en hun aandrijving…
  10. En weet je ook die bepaalde datum? Is dat dan voor al degene die nu met 125cc rijden en hun rijbewijs van voor mei 2011 hebben of nog vroeger? Anders vraag ik me direct een Europees rijbewijs aan. Ik heb het mijne van 1998.
  11. JoinkeGTS

    Brandstof 98

    Ligt het aan mij of is het effectief zo… Ik tank altijd Shell als het mogelijk is. Voorbije 2 keer Esso getankt. Nu terug Shell in de tank en mijn GTS rijdt precies vinniger… Of zou dat maar een hersenkronkel zijn…
  12. Filientje, door het mooie weer misschien wat minder mensen actief… mooi project.
  13. Zo zie je toch veel zoekertjes… weinig kilometers… soms zijn ze nog niet gerodeerd… Dure kilometers zijn het op die manier. Ik denk dat velen een Vespa kopen in een bevlieging en nadien merken dat het niet voor hen is… bezint eer ge begint…
  14. Om dat te vermijden kan je de helmbak een beetje omhoog halen en daaronder je tankdop steken. Zo staat je helmbak iets hoger en kan er geen benzine in terecht komen. Bijkomend voordeel is ook dat je je dop niet kan kwijtraken en altijd met een gesloten tank vertrekt. Je zadel kan immers niet in het slot als je helmbak niet correct op zijn plaats zit.
  15. Voilà, nieuwe bandje is geplaatst. City Grip 2 van Michelin. Blijkbaar zat er een klein scherp voorwerpje in de oude band waardoor de druk verminderde. Bedankt Franky voor de snelle en correcte service! Op naar de volgende 11.000 km?
×
×
  • Create New...