Jump to content
Vespaforum.be
Cult

Ik rijd rond en kom tegen.....

Recommended Posts

...een witte PX in vol ornaat op de Bouwelsesteenweg te Nijlen (bestuurder had zelfs zo een heuptas van Vespa omhangen)

THE QUICK? ( kleur en model vespa,beige overvest,z'n helm, z'n houding op de vespa?)Zou het kunnen te Zandhoven aan de vroegere 14 billekens rijrichting ring rond Zandhoven,zonnige zondag omstreeks 11.15u.?

ik zal sebiet nijlen nog wat onveilig gaan maken se ;-)

't was alleszins zalig weer van 't weekend om te rijden, vanmiddag een ritje gedaan naar familie in Temse en het was zalig Vespaweer, helemaal niet zo koud en het zonnetje op onzen bol, maar wij zijn geen andere Vespisti tegenkomen, wel veel moto's en wonder boven wonder, der waren er een aantal bij die hun hand opstaken!

LOL @Gette

Kwas zaterdag ook een route aant volgen,en ook in zandweggeskes terechtgekomen,maar niet zo slijk als waar gij hebt gezeten :))

Soit

ON TOPIC

zwarte ET4 centrum Nijlen

Als je met je met de vespa landwegen gaat verkennen, probeer dan indien mogelijk het midden van de weg te rijden (tussen beide bandensporen in).

Gelukkig heb je alleen maar "modderschade" zo te zien. Groetjes, nero.

vandaag was het inderdaad zalig weertje! toertje gedaan richting edingen, herne, tollembeek,...hier ook geen vespisten tegengekomen.Enkel Bart aka prince.coxson passeerde bij mij thuis, ondertussen dat ik mn vespa proper maakte van het avontuur. Ik krijg zelden tot nooit een handgebaar van motorrijders, soms eens een vriendelijk knikje als ik naast hun stop bij rood licht.

@ Gette: zandbakrijder? :P

Ben vant weekend nie kunnen gaan rijden( spijtig genoeg) , moest werken . Maar vorige week stond daar een smokey kleurige PX met nr plaat WEG 911 bij ons voort cultuur centrum , vraag mij af van wie deze scooter was ?

@ Gette: LOL!!

Waarom gene foto gepost van hoe gij der zelf uitzag na deze modderduik?! ;-)

neeje, serieus, 'k hoop da ge ni teveel brol gemaakt hebt aan uwe scooter met al die vetzakkerij.

grts,

Ook een zalige rit gedaan vanuit antwerpen naar laakdal en ik heb nijlen gepasseerd en ik heb een vespatas. Maar pas tegen drie uur.

Ciao

Ik zie in uw profiel dat je een 50 CC hebt

Dit was een witte PX met een baanplaat ;))

on-topic

Groene LX in Boechout

sorry

ik ken niet zo veel van die "niewer" modellekes...

Nen ET4 wast al zeker ni,pinkers waren anders...

on-topic

juist nog es een paar kilometerkes met de rapte gedaan,en in Nijlen een witte LX (kan da??)

Stak vriendelijk zijn hand omhoog:)

i; kom geregeld een zwarde px tegen 's morgens (rond 8.15u) in Lochristi ter hoogte van het kruispunt stationstraat-antwerpsesteenweg...iemand van op het forum?

Ben daar trouwens ook al eens een witte en een rode px tegen gekomen.

ben trouwens zondag ook wa gaan "cruizen" op de veldweggetjes in heusden en omstreeken.

• Like 1

Ik durf te wedden dat Gette op zijn lievelingsbaantjes geen andere Vespa's tegenkomt. Haha.. :-)

Sorry Gette, kon het weer ni laten.

Ik zie altijd een zwarte Vespa PX staan (met racevlag patroon op de billen) in lier aan een café op de hoek langs de kleine nete. Iemand van hier op het forum?

Ook was ik zaterdag in Hasselt en daar stonden wat mensen te staan/wachten met hun vespa, enkele (3?) px'en en 2 oldtimer modellen! Ook iemand van hier?

juist op de baan Antwerpen - Lier (07.35 uur) aan kruispunt met Smout in Boechout

Zilvergrijze VNB (denk ik)

Kerel had zwarte helm op...ging goe vooruit :)

Iemand van hier??

seg, gade gij bij elke vespa dat ge tegen komt, vragen van wie dieje is?

moest ik die vraag elke keer stellen als ik iemand zie dan ben ik heel de dag online pijns ik.

greets

Ik passeer alle weekdagen het kruispunt aan de smout en heb ne grijze scoot en donkere helm maar gene vnb , enne zeker niet zo vroeg!

U-Y

Als ik iemand passeer is het meestal te snel om te zien wie het is... en da zal er ni op verbeteren.

@Gette

Sorry he,kvraag me da gewoon af...Kzalt nimeer doen,ist goe??

@Lars

Komde gij der dan zoveel tegen misschien??

rode LX in Emblem - Lier