Jump to content
Vespaforum.be

DD_ves

Members
  • Content Count

    1,124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

413 Excellent

2 Followers

About DD_ves

  • Rank
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    '63 VBB2T - P200e - SOLD
    '86 PX200 - Pinasco 225 - SOLD
    '76 Sprint V. - Pinasco 190

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    A l'étranger
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

2,129 profile views
  1. Is dat een 2-takt? Zoja, pas wel op met die start-fluid, want daar zit geen olie in. Denk niet dat dat smeert...
  2. Just een berichtje gehad, hij is failliet... Vraag me nu ineens af wat er met die Vespa’s gaat gebeuren die daar nog binnen staan...
  3. Dat heeft dezelfde carossier gedaan.. hoop van niet 😭
  4. Ik vrees het ergste. Gisterenavond een Whatsapp gestuurd, niet afgeleverd Daarna een Messenger bericht op de FB pagina van de carosserie ( https://www.facebook.com/La-cave-à-vespa-691734804560713 ), geen reactie. Daarna Messenger bericht op zijn privé FB, direct gezien, geen reactie. Vanmorgend dan eens gebeld, geen antwoord. En belt niet terug. Dan vanmiddag eens tot daar gereden.. Zie dat dus niet goedkomen... Verdoeme he. Die Vespa is voor de rest close to perfect, en nu zit ik hier met die schade.. En vind maar eens een andere carossier die d
  5. Idd.. heb echter een twijfelke of hij nog bestaat.. 🙄 morgen eens induiken..
  6. Ja ok, maar dit is geen kras he. Dit is echt de lak die loslaat na 100 km
  7. Denk jij dat dat te retoucheren is, Nero?
  8. Denk het ook.. andere kant van de tunnel idem.
  9. Miserie... Ik maak net een ritje met de sprint, kom aan op bestemming en zie dat de lak op de vloer gebarsten is 😥 Iemad ervaring mee?
  10. Mooi! Die knoppen op het stuur 😍
  11. Wat ook enorm helpt vandaag, is het internet. Ik heb enorm veel raad en hulp gekregen via Whatsapp van iemand hier. En ook van vele anderen via het forum. Ik had mij trouwens al serieus ingelezen vooraleer ik eraan begon. Maar geloof me, als ik het kan leren, dan kan iedereen het... je moet er gewoon aan beginnen. Ik ben als leek nog steeds veel banger om een blinkende curry te kopen, dan om een oude Vespa uit mekaar te halen en weer in mekaar te steken. Curry kopen zal wel minder tijd in beslag nemen.. Ik heb mijn eerste oldie gekocht in april 2019. Ondertussen die op
  12. Done.. Leuk leesvoer @pdvd ✌️
  13. Klopt! Als je je Vespa gebruikt zoals jij ‘m gebruikt, dan moet die vooral technisch goed in orde zijn, en waarschijnlijk niet te hard getuned ook niet om de betrouwbaarheid te behouden. Dan vallen er idd al 2 grote kosten weg, carrosserie en tuning.
  14. Dit klopt zeker. Maar er is nog wel een andere realiteit ook. Een Vespa in concoursstaat zetten kost, als je het zelf doet, rap 5-6k eur of meer. Ik durf eigenlijk niet eens te zeggen hoeveel er in mijn Sprint V gekropen is... 😅 Zonder daarmee te willen zeggen dat mijn Sprint in concoursstaat is he 😉 Als zo iemand dan wil verkopen, dan gaat die uiteraard meestal proberen om niet met verlies te verkopen. Ik heb mijn VBB zo met wat verlies verkocht, maar dat was uit plaatsgebrek (en heb er al spijt van 😅)
×
×
  • Create New...