Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

Voor alle zekerheid,

De deurwaarder begint in Oostkamp te tellen vanaf 11 uur.

Dus allen van het Brugse en omstreken zouden daar zeker om 11 moeten zijn.

Dan geven we onze collega's uit de andere provincies nog te tijd om later te komen.

De opname via TV begint rond 13.00, dus 12.30 echt allerlaatste.

Wanneer we juist in convooi moeten rondrijden zal afgangen van het verloop van de show zelf.

Voor het zelfde geld is de kous af om 13.30 en kunnen onze verre vrienden nog op een schappelijk uur tuis zijn.

Hopelijk overtuig ik hiermee onze Limburgers en andere buitenlanders ;-)

Link naar reactie

@Computerkliniek :

(Hopelijk overtuig ik hiermee onze Limburgers en andere buitenlanders ;-) )

Vergeet niet dat er door ons zwart goud in het verleden veel Italianen naar Limburg zijn gekomen en met hen hun VESPA'S ...

...en hiermee heb ik nog geen vervoer ...

Link naar reactie

IK zal er bijzijn, "VESPA GTS 250", van vespaclub Gent, Is de afspraak weer aan de zuid? Ik heb al een uur ergens teruggevonden, en ik dacht dat dit rond 9.30u is.

Kan er iemand een mailke geven met het juist uur en plaats van vertrek?

Groeten, Johan

Link naar reactie

onder voorbehoud als ik kinderoppas vindt zullen mijn vrouw en ik afkomen met 2 vespa's, cammionet is al geregeld.Vanaf ik defintief weet of ik kan, zal ik mij aansluiten in de andere thread.

ammai zo een beweging in op het forum doet n mens echt goesting krijgen om naar oostkamp te komen.

Ik vewacht wel een gellato :)

groetjes

Link naar reactie

@bobo: spijtig dat je geen verlof kan nemen

italian style: ik doe waarschijnlijk m'n vespa-t-shirtje aan, fare la bella figura is verder nogal moeilijk gezien ik toch voor de veiligheid ga en braaf mijn motorpak aantrek

@ alle mannelijke vespisti: een voetbal T-shirtje van de azurri aandoen hé

Link naar reactie

Hallo hallo

Eindelijk thuis en heb al gezien dat computerkliniek alle timings al gezegd heeft. Nu voor de mensen uit Gent en omstreken.

We verzamelen om 0900hr aan het Zuid om tegen 0930hr te vertrekken richting Oostkamp langs de nationale wegen. ETA ongeveer 1030hr in Oostkamp. 50cc's kunnen meerijden, want we rijden in één grote bende naar ginds. De mensen die een Gentse Strop hebben, doe hem maar aan en voor de clubleden die een t-shirt hebben, hetzelfde.

Tot zaterdag zou ik zo zeggen

Greg aka Kaboo

ps: de dag erna is er wel degelijk de Gentse Feesten rit die van start gaat op het ZUID om 1300hr. BE THERE... !!!!

@scooterboy thanx for everything

Link naar reactie

De volksvergadering was vrij kort. Alle opdrachten werden overlopen en dan werden groepjes gevormd. Er werden nog wat afspraken gemaakt maar dat was in feite voornamelijk om het op camera op te nemen. Het uur voordien waren in het café van Laetitia al de nodige afspraken gemaakt en tips gegeven. Er zijn op die volksvergadering ook nog wat vespisten uit de buurt komen opdagen. Ondertussen wordt er niet stilgezeten in Oostkamp: er zijn flyers gemaakt die overal in de regio wat zullen uitgestrooid worden en vespaverdelers worden morgen opgebeld met de vraag om hun klantenbestand te mogen contacteren.

Het wordt een flinke klus om er zoveel bijeen te verzamelen maar de mensen van Oostkamp doen hun uiterste best om in recordtempo de vespisten goed te ontvangen. Het zal de moeite zijn.

Verder vond de brandweer het nodig om de aanwezigen aan het eind van de avond te trakteren op een verfrissende douche uit de tankwagen...

@kaboo: doe je best voor de px he! please !

Link naar reactie

beste laetitia

misschien moet je anders ook internationaal proberen

hier zijn anders nog enkele links van andere vespa forums waar ik al eens op zit

http://juliet.messageboard.nl/4853/index.php nederland

http://www.germanscooterforum.de/ duitsland

het is maar een tip want het is volgens mij een heel moeilijke opgave

grtz sidvespa

Link naar reactie

nog een bezorgdheid...

Ik zal uit eigen naam spreken als ik zeg dat niet iedereen ervaing heeft met in groep rijden. Ik heb nog maar 2 weken een Vespa en ik ben hem nog aan het leren kennen. Stoppen is vaak moeilijk,...ik durf al wel eens stil te vallen,... ge kent da misschien wel.

Wordt er voor zaterdag een soort volgorde afgesproken?

5Occ vanvoor,...en zo opbouwen naar de zwaardere modellen?

Of de ervaren bestuurders achteraan...

Ik weet het ni he, maar we hebben er niks aan als er daar een paar aan het 'verzuipen' zijn omdat ze in eerste moeten rijden enzo.

Misschien in blokjes van 10 rijden?

Laetitia, kan jij hier eens over nadenken?

Misschien samen met een van de bestuurders van een Vespa Club.

Die mannen weten waarover ze spreken.

Ik zie nog groen achter mijn oren op dit gebied,...en het is ni van de 2takt.

:o)

Groetjes

Vespa mama

(ja ik weet het,...ik heb mijne naam ni gestolen!)

Link naar reactie

@ vespa mama

In Turijn met de eurovespameeting in juni was er een rondrit met 4000 vespa's en dat ging vrij vlot, als iedereen zich natuurlijk een beetje inhoud. Als je natuurlijk tussen de hoop door gaat zig-zaggen dan krijg je problemen.

De mensen die voor de clubs de baan/verkeerspunten altijd vrijhouden weten best wat ze doen dus dat komt heus wel in orde. en als het met politiebegeleiding is dan is er zeker geen probleem. Don't worry, be VESPA... ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...