Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

Super toffe dag gehad.Leuke rit naar Oostkamp maar redelijk nat.Jammer van de lange wachttijd maar anders wel goed georganiseerd.Leuk om zo eens een grote groep vespa's bij mekaar te zien.Ik wacht met ongeduld op de foto's want ik had natuurlijk weer eens de camera vergeten.

Merci aan de vatjesjoepappen uit Ninof.Mocht jullie leuke foto's hebben posten maar.

Link naar reactie

Mijn kleine bijdrage

IMG_0051_1.jpg

IMG_0816.jpg

IMG_0815.jpg

Ik nog wel een 20 min film, die binnekort op het net te zien zal zijn

Het lange wachten begon na een tijdje vervelend te worden, maar toch weer een paar toffe mensen van het forum gezien die ik anders waarschijnlijk niet tegen het lijf zou lopen :) Al bij al was het tof

groetjes

Link naar reactie

Gasten,

Was de max. Eerst zeiknat maar gelukkig volledig kunnen drogen in de zon.

Bedankt Laetitia en collega's voor de ontvangst ! Bedankt iedereen om er te zijn, was om niet te missen, zoveel Vespa's bij elkaar.

Heb Brugge-Gent op een half uur moeten doen via E40 om op tijd in Gent terug te zijn, maar is nog net gelukt LOL.

Link naar reactie

woodstock,inderdaad de rook was er ook allezins bij,soms met een licht geur-tint,lol

Link naar reactie

ik ben o-zo pokkejaloers, dat ik weeral moest werken

dank jullie voor die prachtige foto's

driezza, de foto van de madamme met woef en die van de tellerpartij van die oude wesp staan in m'n geheugen gegrift

mmmmmooi

leve juliezelf

Link naar reactie

En ook een speciale danku aan de omroeper, die mij telkens deed lachen wanneer hij het had over de "piloten" die zich naar hun "machines" mochten begeven.

En ook dat we eerst zonder, dan met helm, dan enkel de passagiers zonder helm, dan enkel het stuk op de openbare weg zonder helm, dan toch de hele weg zonder helm mochten doen hield de sfeer er in.

En de kers op de taart was toen hij "lay-titia" bedankte voor al het werk LOL

Link naar reactie

Vorige week zondag:

Mijn hart klopte in mijn keel! 500 Vespa's in Oostkamp! Daar wou ik bij zijn.

Kriebel in de buik, een beetje onzeker,...waar super enthousiast.

Vorige week:

Elke dag op het net om het forum te checken. Nog spannend,...als ik maar ni te veel stil val.

vrijdag:

Tijd voor een proefritje en eerste contact met VCA-leden. Uitlaat kwijt, teruggezet, toffe bende leren kennen, op weg naar huis zonder uitlaat verder gemoeten

zaterdag:

Het is zover!!

Ik doe mee!! Vannacht en deze morgen nog wat vast gevezen.

Opladen en vertrekken!

Ik vertrok, kwam aan, rook naft, ging er toch maar voor, kwam aan, kreeg een bandje wachtte geduldig af,hoorte het startsignaal, ging al klaar zitten, kreeg heb gestart, sta te draaien, ga wat naar voor, val stil, krijg hem ni meer in gang, stap af, kickstarten lukt niet, krijg hulp,... gedaan

Kickstart doorgetrapt!!

Groep weg,...ik blijf achter op hert terrein!

Auw!

Verdomme toch...

Wat een ontnuchtering.

Ik ga niet mee in groep rijden.

Mijn hartje is gebroken, maar mijn goesting is eens zo groot!!

Tot de volgende!!

Ik ben er bij...

Vespa Mama

Link naar reactie
En ook een speciale danku aan de omroeper, die mij telkens deed lachen wanneer hij het had over de "piloten" die zich naar hun "machines" mochten begeven.

En ook dat we eerst zonder, dan met helm, dan enkel de passagiers zonder helm, dan enkel het stuk op de openbare weg zonder helm, dan toch de hele weg zonder helm mochten doen hield de sfeer er in.

En de kers op de taart was toen hij "lay-titia" bedankte voor al het werk LOL

Dit was ie, de omroeper. Hij sprong er toch echt uit he, uit de grijze massa!

fatamorgana024.jpg

Eerlijk gezegd, ik denk dat die man zich de voorbije week achter de schermen te pletter heeft gewerkt.

Link naar reactie

het was inderdaad een mooie ontvangst op de parking in Oostkamp

alleen jammer dat we zo lang moesten wachten

maar ik had het voor geen geld willen missen en ben heel blij dat ik dit heb mogen meemaken en wa mensen vanop het forum in levende lijve heb kunnnen ontmoeten ;-)

Link naar reactie

was wel leuk om zoveel vespa's bij elkaar te zien. Ben wel vertrokken rond drie uur want ik sta al niet erg fel bekend om mijn geduld en daar staan wachten van 10 tot 15u vond ik lang genoeg. Om eerlijk te zijn ik heb al betere organisaties gezien, zelfs met de discobar bij fuiven voor 18jarige (meestal onze rommeligste klanten). Maja aan de vespisten zal het niet gelegen hebben. Groetjes en tot het volgende evenement, Seppe

Link naar reactie

ik was er dus ook zoals scooterboy al op de foto's heeft laten zien en het was voor mij dus ook goed mee gevallen.

wij zijn met een groep van ongeveer 50 vespa's naar daar gereden.

met 2 50 cc en ik met mijn FB erbij konden wij natuurlijk niet zo snel rijden en hebben er in de heen weg ongeveer 3 uur over gedaan met ongeveer 1.5 km autosnelweg.

met de 50cc's erbij 1 stop om te tanken en 2 kleine stops voor iemand met pech wat in de beide gevallen snel op te lossen was.

daar aangekomen was het wel wat wachten maar ja, zoals al door anderen hier op het forum aangegeven wat geluld met oude bekenden van het forum en een paar mensen die ik nog niet persoonlijk kende van op het forum.

dan de terug weg hebben we wel de nodige pitsstops voor verfrissing aangedaan en ook 1 lekke band vervangen. ik was dus rond een uur of 21.30 terug in hoboken na een schitterende dag.

en ik wil hierbij 2 mensen speciaal bedanken voor het uitstippelen van de weg en de goede begeleiding en dat zijn den eriX en de Quick en dan natuurlijk ook de andere leden van de VCA om zich zo in te houden met de snelheid en ook aan ons de trageren van de hoop te denken

grtz sidvespa

Link naar reactie

Heyla, vespisten, ik wil jullie langs deze weg nog eens bedanken voor jullie massale opkomst, het was echt prachtig!!!!

Ook al hadden we er geen 500 (wat echt veel is) vind ik alleszinds dat jullie allemaal een ster verdiend hebben!!

Sorry voor het lange wachten, maar wij wisten ook niet dat het zo lang zou duren, Da's blijkbaar tv... ...

Nogmaals duizendmaal dank

Laetitia XX

Link naar reactie

Hoi allemaal,

Ik was er gisteren ook bij, buiten het lange wachten vond ik het toch een geslaagde

bijeenkomst. Maar met hoeveel waren we nu eigenlijk aanwezig? Want ik heb het niet gehoord gisteren omdat ik direct doorgereden ben, we moesten nog terug naar Limburg!

Link naar reactie

hallokes, was er ook bij en inderdaad lang moeten wachten, maar niettemin zeer kostelijk geamuseerd! bovendien zoveel vespa's bij elkaar is de hemel op aarde voor iedere vespaliefhebber!! als kers op de taart op de foto met laetitia en het weekend kon niet meer stuk ;-), merci vespisten, janneman

oostmalle030mn0.th.jpg

Link naar reactie

Beste Vespisten,

Een hoogdag voor alle Vespa & Lambretta fans.

Een dikke merci aan iedereen die er was want zonder jullie waren onze gedane diensten voor niks geweest.

Nu weten we dat we met de tv ENORM veel geduld moeten uitoefen.

Het ergste is dat wijzelf geen informatie kregen om door te geven aan jullie,

waarvoor onze verontschuldigingen.

Voor de uncut versie van alles dat Fata Morgana heeft gefilmd zullen we ons best doen, en vanaf we die hebben zullen we ze online zetten.

Alé, unieke ervaring en zalige vespa's en piloten...

Nog eens dikke merci,

Christian

Link naar reactie

@ computerkliniek

De uncut versie zou best wel fijn zijn... en mocht dat dan in een fijn formaat (lees: DV bijvoorbeeld) kunnen geleverd worden, dan zou dat nog fijner zijn! Nu goed, ik weet dat dergelijke niet simpel zal zijn, maar alvast bedankt voor het proberen. Ik contacteer misschien zelf ook 'ns het productiehuis.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...