Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

@ Laetitia

Heb je eigenlijk alle andere Vespa en Lambretta clubs gecontacteerd in België? Ik zie hier blijkbaar enkel mensen reageren van antwerpen, Gent, Leuven, de kust, Genk en omstreken (en degenen die ik hier nog vergeet, sorry). Wat met alle Franstalige clubs want die zijn toch ook met een serieus aantal (brusselse clubs en alle andere in wallonië). Links zijn te vinden op deze website... Tis maar een vraag om je 500 stuks te halen hé.

ciao

EriX

www.vespaclubantwerpen.be

http://www.lambretta.be/

http://www.lambrettaclubrumst.be/

Link naar reactie

@ Laetitia

Voor mij is het heel duidelijk dat we massaal met onze VESPA moeten komen maar de kleding ITALIAANS dat moete toch eens verduidelijken ze.

De nieuwe mode in Italie is een grote zonnebril maar dat is ook alles wat ik weet.

Kan je ons daarmee helpen of krijgen we een t shirt als we aankomen :P

Link naar reactie

misschien een blauw voetbal t-shirt (om in de sfeer te blijven van het WK) of iets waar vespa opstaat, das toch ook italiaans... Kostuums daar is het VEEL te warm voor hoor...

Korte broek, sandalen en bloot bovenlijf, zal een goud kettinkske met kruiske rond mijn nek hangen tussen mijn borsthaar, das ook op en top italiaans ;-)

Link naar reactie

PX is vooraan rood en wit, zijbillen moeten deze zomer nog rood worden, maar misschien dat ik ze voor zaterdag nog snel in een groene grondlaag steek, dat is toch al iets Italiaanser.

Voetbalshirt van de squadra azurri ligt hier ook nog, en helm kan misschien ook nog een likje verf krijgen.

Als in ruil daarvoor Martine Prenen even bij mij op de scooter komt zitten doe ik het LOL.

Zal vooraan ook nog wat pakken spaghetti aan mijn stuur hangen LOL.

Link naar reactie

@ Scooterboy,

Ik heb zelf met Laetitia gebeld om te vragen of ze niks kunnen regelen voor vervoer.

Ikzelf zie het ook als een leuke ervaring om daarheen te rijden met de VCA maar je gaat toch niet ontkennen dat er veel mensen met een vespa (vooral 50cc's) wel naar die stoet willen komen maar gewoon niet helemaal naar Oostkamp willen rijden.

Ik ben hier naar allemaal vrienden van me met een PK50 of en V50 aant bellen, k heb hun ook allemaal gezegd dat ze kunnen meerijden, maar met zo van die 50cc die niet eens tegoei in orde zijn zien ze da toch ni echt zitten.

En ik denk dat er zo nog heel wat zijn met hetzelfde idee.

De bedoeling was niet om het daar te bemoeilijken maar gewoon als idee/hulp om echt 500 vespa's daar te krijgen.

Zie het als nog een hulpmiddel om niemand een excuus te laten hebben.

Maar als ze daarvoor hemel en aarde aant verzetten zijn... gaat er misschien ook wat over want

dan hoop ik maar dat er echt volk op af gaat komen, maarja, 500 vespa's is ook ni niks é.

Link naar reactie

Laetitia

Ik heb een mailing rondgestuurd naar alle e-mail adressen die we ooit in ons bestand hebben geplaatst ivm Lambretta's

Je mag toch rekenen op een 100 mail adressen. We zullen zien hoeveel hiervan zullen zien zaterdag. Mij zal je herkennen aan de Lambretta club banner.

Vele groeten en tot Zaterdag

Christophe

Lambretta Club Belgium

ps. Bedankt voor de moeite om er ons bij te krijgen

Link naar reactie
Ik had net vernomen dat Lambretta wel mag?!

hmmm... deze morgen opnames gedaan sjieck !!!!Sergio is een machtigen type!

Blijkbaar omdat er hier een paar mensen zijn die niet met hun vespa naar Oostkamp willen komen maar persé gevoerd moeten worden, zitten ze daar hemel en aarde te verschuiven om een oplossing te vinden?!Belachelijk een vespa is gemaakt om te rijden!!!!

ALex, ik vind je reactie maar raar zo van Lambretta's. Zit er een ondertoon in of lees ik het verkeert. Niet kwaad bedoeld

Christophe

Link naar reactie
ALex, ik vind je reactie maar raar zo van Lambretta's. Zit er een ondertoon in of lees ik het verkeert. Niet kwaad bedoeld

Christophe

Christophe, ben geen helderziende maar ik denk dat je het anders leest ... volgens mij bedoelt Alex dat hij net gehoord had dat lambretta's wél welkom zijn, in tegenstelling tot wat Laetitia eerst zei ... en dat hij daarom verwonderd was. Maar hij zal zelf wel reageren zeker ?

Link naar reactie
Wie vertrekt waar vanuit het gentsche en hoelaat?

Ik zal aan het roderen zijn dus 70km/h zal allermaximumste zijn...

Greetz

Ik vermoed dat we vanavond of donderdagmorgen meer weten van Kaboo die vanavond naar die vergadering gaat.

Vertrek uit Gent zal omstreeks 9u30 moeten zijn om op tijd in Oostkamp te geraken schat ik.

Ik rij ook 70-80 dus geen zorgen maken.

Link naar reactie

@ BLEN : 'k weet er niks van momenteel ; de helft vd club zit in koekelare nu vrijdag dus ik veronderstel dat ze zaterdag mee met Wally rijden naar Oostkamp ???

Ikzelf twijfel nog ; ik heb eigenlijk weinig zin om 150 km autostrade te doen met

deze hitte voor mischien 10 seconden op tv ..en dan 150 km terug ...wat ga jij doen ?

Koen

Link naar reactie

@ SERIESPECIALE. Wel, die 300km doelloos autostrade steken me eigenlijk ook wat tegen. Plus ze geven kans op onweersbuien op zaterdag. En ook ni vergeten E40 richting kust op zaterdagmorgend zou wel eens keidruk kunnen zijn en daar met 2 wespen tussen!? Zijn er nog die uit Leuven zouden vertrekken of zijn we maar met 2?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...