Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

Erix,

Don't spoil the fun!! Laat de Lambretta/Vespa discussies maar voor een andere topic ;o))

N

Link naar reactie

Erix heeft wel een punt ... In La Meglio Gioventu (toch bij uitstek dé film over Italië van de laatste jaren) rijden meer Lambretta's dan Vespa's, in The Talented Mr. Ripley rijdt de acteur ook door Rome op een Lambretta ...

Iedereen kent Vespa, maar niemand Lambretta (bij het brede publiek dan toch) terwijl het minstens even klassiek Italiaans is ...

Maar heeft waarschijnlijk wel te maken met het feit dat een gerechtsdeurwaarder alles noteert en de oproep van Martine Prenen "Vespa" was en niet "Lambretta" of "Iso".

Maar strikt genomen zouden ACMA's en Motovespa's en Bajaj's dus ook niet mogen ... want die zijn eigenlijk een pak minder Italiaans dan Lambretta's ...

Link naar reactie

Euh lambretta is net zo italiaans als vespa, als je aan 500 scooters wil geraken, zou ik lambretta maar laten meetellen, ik denk dat de meeste zeggen "kijk een vespa" terwijl een lambretta voorbij rijd.Een ciao is toch ook geen vespa !!

Link naar reactie

@ Laetitia:

Voila zo zien we het graag! Merci voor de tussenkomst Laetitia... En nu maar hopen dat er ook effectief wat Lammy's zijn anders was dit voor niks nodig.

@ Nic:

't was maar gewoon een opmerking hoor, geen kritiek... alhoewel... LOL ;-)

Link naar reactie

Ik denk dat dit nu wel duidelijk is voor iedereen dat VCA er zal zijn. ;-)

enne ni vergeten van jullie banner mee te nemen hé, zodat iedereen kan zien wie van waar komt om dit evenement aan de kust te laten lukken. En nu nog zeggen dat die gasten van't STAD alleen aan hun eigen denken, NOT!

Ik zie er al vast volop naar uit, hopelijk kunnen we ook nog een plonske doen want met deze temperaturen is dat wel aangenaam.

Cu all there!

Ciao

Link naar reactie

Ik had net vernomen dat Lambretta wel mag?!

hmmm... deze morgen opnames gedaan sjieck !!!!Sergio is een machtigen type!

Blijkbaar omdat er hier een paar mensen zijn die niet met hun vespa naar Oostkamp willen komen maar persé gevoerd moeten worden, zitten ze daar hemel en aarde te verschuiven om een oplossing te vinden?!Belachelijk een vespa is gemaakt om te rijden!!!!

Link naar reactie

@ GS160:

Tuurlijk rijden we allemaal samen, met al de rest hé ;-)

Wie perse van voor wil rijden zal daar dan maar moeite voor moeten doen hé, we zullen zoiezo al opvallen als we met die banners rijden...

@ Laetitia:

Merci voor de goede zorgen, ben blij dat onze inspanningen ook beloond worden met een drankje en hapje.

Ik wil graag het nummer 13! that's my lucky 'Cash' number...

Dat van die speedracers zou ik maar niet te hard roepen, je kan misschien mensen op een verkeerd idee brengen (van die zotten die dan gaan vlammen tussen die bende van 500 vespa's, zoals ik bijvoorbeeld hahahahahahahahahahahahaha) ;-)

@ scooterboy:

Ik snap ook al dat gedoe niet dat ze er niet geraken met hun vespa, België is amper een scheet groot... Inderdaad RIJDEN met die scooters!!!

@ Kaboo

Er zijn er veel meer maar er is er maar 1 met zo'n naam op het forum. De meeste cutdowns zijn speedracers, maar dat hoeft zelfs niet want ik rijd met standaard look maar gedraag me wel als een speedracer op de baan (maar niet in groep hoor, anders krijgen ze nog schrik van mij) ;-)

Link naar reactie

@Scooterboy

Niet helemaal mee eens. OK, een Vespa is gemaakt om mee te rijden, maar voor sommigen onder ons is het vb. zo lang rijden naar Oostkamp (ligt nu ook niet bepaald centraal), dat het moeilijk wordt er op tijd te zijn. Zeker met een oldtimer zoals een faro basso of een 50cc.

Ik denk niet dat er hier ook maar iemand gezegd heeft dat hij/zij per se gevoerd moet worden, er zijn enkel voorstellen gedaan om het mensen gemakkelijker te maken om tot daar te geraken, zodat er meer mensen komen en de kans groter is dat de 500 gehaald wordt. En ja, ik geef het zonder moeite toe dat ik ook niet met de Vespa tot daar rij. Ik vervoer ze zelf in de auto, dus een andere oplossing heb ik niet nodig, maar het is ofwel met 1 Vespa (de PX) tot daar rijden, ofwel er 3 (waaronder dus ook een faro basso die met deze temperaturen de neiging heeft om op langere ritten oververhit te raken) meenemen met de auto. Omdat 500 erg veel is en ik wil doen wat ik kan om te helpen aan dat getal te komen, heb ik voor het laatste gekozen.

Link naar reactie

MADREMADONNA : zijn precies niet veel Limburgers die van zich doen spreken !!!

Ik wil wel een ommetje doen,is altijd minder dan die 200 km tot aan de "Place To Be ", moet mij niet thuis komen halen !!!!

(Als er iemand is van rond Genk die vervoer heeft voor mij en mijne Vespa ga ik ook : moet echter zondag ten laatste rond 14.00uur terug in Genk zijn ...)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...