Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

Om 15u moet ik terug vertrekken uit Oostkamp, maar Vespa's worden toch geteld tussen 11-13u30 dus zelfs als ik er niet meer bij ben telt hij toch mee vermoed ik.

Als jij dan terug naar Gent vertrekt rij ik mee, ik moet ook op tijd terug zijn.

Link naar reactie

@ rene

op mijn vespa 400 moet je niet rekenen om die te zien ik kom met de FB

het kan wel zijn dat er eentje komt een vriend van ons heeft de zijne een paar maand geleden verkocht aan iemand uit de buurt van oostkamp michien reageert hij ook op de oproep

grtz sidvespa

Link naar reactie

a joost juist in de andere topic gelezen dat jij ook komt een van de scooters terug aan de praat gekregen?

kom jij ook naar den esso op lo?

kan jij zeker flyers meebrengen voor tholen

grtz tot morgen sidvespa

Link naar reactie

Hey iedereen!

Ik ben Florence en help Laetitia met het zoeken naar de vespa's!

We proberen zo veel mogelijk jullie mails te beantwoorden.

Bedankt allemaal dat jullie zoveel moeite doen om hieraan mee te werken!

Probeer zoveel mogelijk mensen op te trommelen om met hun vespa of soortgelijk naar Oostkamp te komen. We maken er een gezellig feestje van.

Groetjes en bedankt!

Florence

Link naar reactie

Even praktisch:

Daar ik nog nooit een echt lange rit heb gemaakt, wilde ik graag weten of een 50cc (Special) dit aankan en of dit met een passagier haalbaar is.

Om te tanken: bidon meenemen?

Met hoeveel wordt er vanop Linkeroever vertrokken?

Bedankt

Link naar reactie
Even praktisch:

Daar ik nog nooit een echt lange rit heb gemaakt, wilde ik graag weten of een 50cc (Special) dit aankan en of dit met een passagier haalbaar is.

Om te tanken: bidon meenemen?

Met hoeveel wordt er vanop Linkeroever vertrokken?

Bedankt

vooraf goed volgieten, of bij de esso linkeroever...vespas zuipen allemaal evenveel dus moeten ze maar samen stoppen nadien als je leeg bent

vroeger hebben wij nog meetings van antwerpen naar de zee gedaan, daar waren ook specials bij...alles hangt natuurlijk van jouw special af

ik vind met een passagier rijden ietske minder comfortabel, maar jullie overleven het vast :)

Link naar reactie
Waar spreken de gentenaars af ?

"We verzamelen om 0900hr aan het Zuid om tegen 0930hr te vertrekken richting Oostkamp langs de nationale wegen. ETA ongeveer 1030hr in Oostkamp. 50cc's kunnen meerijden, want we rijden in één grote bende naar ginds. De mensen die een Gentse Strop hebben, doe hem maar aan en voor de clubleden die een t-shirt hebben, hetzelfde."

dixit Greg aka Kaboo

het Zuid = Woodrow Wilsonplein

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...