Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

juist gebeld met sven van squadra, zij vertrekken met een paar mensen met de vespa om 6h s'morgens, dus limburgers die willen meerijden, kunnen eventueel eens polshoogte nemen op de site van squadra veloce.

Het traject dat afgelegd wordt in oostkamp is ong 2km :)ER IS GEEN TANKSTOP VOORZIEN, DUS ZIE DAT JE VERTREKT MET EEN VOLLE TANK ;)

groetjes

Link naar reactie

Voor alle duidelijkheid... ik had het over de rit ter plaatse.

Ik zal tegen niemand rijden en als ik me ni kan gedragen, dan stap ik wel af.

Ik ben als de dood om iemand anders zijne Vespa te beschadigen.

Laat mij aan de kant rijden, zodat ik indien nodig kan uitwijken naar de gracht.

ivm het uur heb ik zelf even gemaild naar de FATA MORGANA ploeg.

Tussen 13U en 18u wordt alles ingeblikt.

Normaal moeten we rond 17u wel kunnen vertrekken denk ik.

Je weet echter niet hoe dat het gaat hé.

Er kan vanalles gebeuren bij zoiets.

Allé,...voor de VCA leden.

Ik kom misschien morgen wel eens kennismaken in de 'nieuwe zurenborger'.

Dan kunnen we contractjes afsluiten mbt carrosserie-schade enzo.

:o)

Link naar reactie

In groep rijden :

- rij nooit op 1 lijn/rij vlak achter elkaar, maar geschrankt (dus 1 scooter links op het rijvak, andere rechts op het rijvak en zo verder afwisselen). Altijd genoeg afstand houden zodat je bij een noodstop elkaar niet ramt.

- traagste scooters rijden vooraan, de snelste achteraan, best ook een aantal mensen die ervaring hebben met groepsritten die als wegkapitein fungeren en in de gaten houden of er mensen in panne vallen/voor het rood licht staan/... eventueel met fluovestje (zoals VCG die heeft).

- als je een put ziet liggen, even teken doen aan achterligger (met been of handgebaar) zodat die er niet in flikkert).

- als er een hindernis of gevaar is (tegenligger, auto die van oprit komt, ...) of andere reden waarom vertraagd moet worden, ook teken doen naar achterliggers.

- iedereen voltanken VOOR je vertrekt, zodat er niet om de 5 minuten gestopt moet worden.

- verder gewoon je gezond verstand gebruiken, nog iets beter opletten dan anders en niet de clown gaan uithangen of show beginnen verkopen. Dit geldt nog meer bij grotere groepen.

- vul gerust verder aan

Link naar reactie
ivm het uur heb ik zelf even gemaild naar de FATA MORGANA ploeg.

Tussen 13U en 18u wordt alles ingeblikt.

Normaal moeten we rond 17u wel kunnen vertrekken denk ik.

Om 15u moet ik terug vertrekken uit Oostkamp, maar Vespa's worden toch geteld tussen 11-13u30 dus zelfs als ik er niet meer bij ben telt hij toch mee vermoed ik.

Link naar reactie

wij vertrekken ten laatste terug richting a'pen en lier om 15u

diegene die willen meerijden steeds welkom

voor het oprijden zijn er mensen die passeren over de N16 in Puurs?

Wij vertrekken om 9.00u aan de parking van de Mc Donalds,kunnen we samen rijden ev.

Link naar reactie

Ik zou wel Dendermonde Overmeire Gent nemen volgens mij is dat korter en niet zo saaie baan. Dit doe ik toch altijd voor naar Rumst te rijden.

Link naar reactie

@ Erix:

Gewoon een vraagje, waarom vertrekken wij ook niet een beetje vroeger, kwestie van zeker op tijd te zijn.

Tis toch leuk om daar ook om 11 uur aan te komen, en 8 uur is toch niet enorm vroeg...

Maakt mij niet uit hoor, k vraag het maar.

Hoeft misschien helemaal niet.

Link naar reactie

de organisatie van oostkamp is reeds van in het begin op de hoogte dat de delegatie van VCA er pas om 12u zal zijn en ze hadden daar geen problemen mee.

Ondertussen is iedereen al gemobiliseerd en is het moeilijk om de afspraken nog te veranderen

Link naar reactie

das hier een serieus succes dit item op het forum, reeds 10 pagina's volgeluld waardoor mijn persoonlijke score op de 'top 20 meeste actieve gebruikers' maar elke dag meer en meer stijgt... Dit even compleet ter zijde en off-topic ;-)

Link naar reactie

@ vespapostino

K weet ook niks meer, k dacht dat er hier gisteren na de "volksvergadering" wel meer uitleg over zou staan.

Misschien eens iemand naar Laetitia bellen?

@ Erix

K heb hier nog ne vriend me ne V50, ze rijdt uiteindelijk wel een dikke 45 a 50 km/u maar ze trekt abnormaal slecht op.

Hij hoopte op trantport (trein, vrachtwagen) maar omdat er geen reactie meer komt gaat hij toch maar de rit overwegen.

Een probleem? Hij wil namelijk niemand ten last zijn. Gaan er nog veel 50cc's mee vanuit Antwepren?

Link naar reactie

Ik heb juist eens met de rapte een telling gedaan.

Als ik me ni vergis zullen er volgens het andere topic ongeveer 80 Vespa's zijn...

Tijd om je aanwezigheden door te geven denk ik zo en...nog vriendjes mee te pakken.

Komaan hé!

Ook diegenen die een dagje aan de kust hadden gepland ofzo. Zwier die vespa op een aanhangwagen en kom af!

Misschien heb jij nog iemand vergeten te contacteren?

Bellen, mailen,...zeg het voort!

Weten we al iets van de Waalse delegatie? En de Hollanders of Fransmannen van net over de grens?

Komen die?

Ik blijf hopen op 500 stuks!

Ja,...ik wil ze wel eens samen zien!!

:o)

We kunnen er waarschijnlijk nog wel een paar te pakken krijgen!

ps: Voor de mannen van de Limburg. Kunnen jullie de garage van de Slegers ni voor een dagje leeg halen? Dan hebben we er nog een stuk of 100 extra?

Gewoon lenen... een proefrit als het ware!?

:o)

Komaan Vespa people!!

Link naar reactie

OK...

Dat had ik ni echt verwacht eigenlijk.

Lijkt druk bezocht!

Ben nog mijn weg aan het zoeken op het forum.

Nog een groentje,...zie je.

Ben nog veel antwoorden aan het zoeken over ontelbare vragen.

Ik zou graag een beetje in orde zijn snap je.

Van papieren heb ik niks en wil er toch graag bij zijn de zaterdag...

Sebiet nog naar het politiekantoor denk ik.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...