Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

Ik heb net gebeld met Laetitia. Zij wil natuurlijk weten met hoeveel we exact gaan zijn. heb gezegd dat ik dat nu nog ni kan zeggen.

Ze wist me wel te vertellen dat er een speciale parking is voorzien, bewaakt door de politie (uw vriend) en dit voor de vespa's en auto's met aanhangwagens. Ze hebben dat dan toch al kunnen regelen voor ons.

dus voor de mensen die het te ver vinden om zelf te rijden. Kom met je remork of cammionette naar daar, zet die op de parking en bol daar rond of zoek iemand die jouw kan meenemen.

De telling door de notaris start om 11u maar Laetitia weet nu dat wij er pas om 12u zullen zijn. de officiƫle start is 13u.

To be continued...

Link naar reactie

Ook Leuven is er mee bezig ... er zal vermoedelijk wel een delegatie van ons

aanwezig zijn...

Wie vertrekt er vanuit BRUSSEL ( liefst gewone wegen) ; uur, plaats vd afspraak ???

NB Het hoeven toch geen oldtimers te zijn he ? een px volstaat ook ? en wat met

mensen die rijden met een LX (lx125?) of een granturismo ? hieromtrent is m.i.

geen duidelijkheid ...

Link naar reactie

kleine tijpfout op de site van Fata Morgana (allez ik hoop dat het een tijpfout is ...) :

"Het wordt een echte krachttoer om 5000 vespisten op te trommelen voor nu zaterdag. Hopelijk slaagt deze frisse jongedame in haar opdracht en kan ze een ster binnenhalen voor haar geliefkoosde Oostkamp."

Link naar reactie

voor de mensen uit het verre limburg die ook aanwezig willen zijn in oostkamp.

ik heb daarnet laetitea aan de lijn gehad ,ze had een voorstel.

ze heeft nu momenteel 2 vrachtwagens met opleggers ter beschikbaar om jullie vespa's op te halen.haar vraag is nu of dat een goed idee is om dat te doen.graag uw reactie.of je kan haar gerust bellen naar het nummer 0479/27.83.22.

Link naar reactie

Ik heb net even met haar gebeld i.v.m. die vrachtwagens.

Ik zei dat het probleem dan ging zijn dat elke bestuurder bij zijn vespa wil blijven.

Ze gaf me gelijk en ging horen of da mogelijk is dat bestuurders mee kunnen rijden.

Ik zei dat ik al gedacht had aan de trein, zij had hier nog ni aan gedacht maar vond da een goei idee.

Ze ging daarvoor ook nog informeren en ze ging mij terug opbellen.

Zelf ging ze vanavond eens op het forum komen.

Spannend spannend spannend

Link naar reactie

ik kan pas om kwart na 10 ten vroegste op Linkeroever zijn, maar wil wel met de VCA-bende mee (terug)rijden

@Erix: heb je al vaste stopplaatsen afgesproken, misschien kom ik jullie daar dan toch nog tegen op de heenweg?

waarschijnlijk haal ik het wel om er voor 13uur te zijn als ik om kwart na 10 ongeveer op Linkeroever ben

Link naar reactie

Ik en Sprima gaan zaterdag zeker naar Oostkamp.

Wij vertrekken uit Geraardsbergen en zouden via de binnenweg rijden langs,Ninove,Aalst,Wetteren,Gent.Als er mensen zijn die op deze plaatsen hebben afgesproken dan zouden wij er ook graag bij zijn.Wie bereid is bij ons aan te pikken laat het maar weten.Hoe meer ziel hoe meer vreugd.Moet wel zeggen de mijn topsnelheid ergens net boven de 70km/h ligt,dus zullen de grote wegen vermeden worden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...