Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

ffe concreet, we spreken af om 11h aan het veiligheidsgebouw van de politie, siemenslaan 5 recht over de coca-cola (dicht bij de afrit van de E40)

Daar worden alle voertuigen geteld

alle types van vespa zijn welkom,

het motto is hoe meer hoe liever, en we gaan er een toffe dag van maken!!

voor diegenen die veraf wonen, en liever niet zo ver rijden, zijn we een oplossing aan het zoeken, er zijn al transportfirma's gecontacteerd, en de nmbs wordt ook gecontacteerd, verdere info hieromtrend volgt zo snel mogelijk...

groetjes Laetitia

Link naar reactie

Zolang laetitia haar profiel niet juist invuld kom ik niet ;)

Sorry zaterdag gaat echt niet, is nochtans een mooie rit vanuit limburg.

In ieder geval succes en after party pictures please.

Is er al beslist of speedracer mee mag :)

Link naar reactie
Ik heb net gebeld met Laetitia. Ze wist me te vertellen dat er een speciale parking is voorzien, bewaakt door de politie (uw vriend) en dit voor de vespa's en auto's met aanhangwagens. Ze hebben dat dan toch al kunnen regelen voor ons.

Misschien een goed idee om op die parking met polsbandjes of zo te werken: bij het binnenrijden krijg je een bandje voor je Vespa en eentje voor rond je pols, bij het buitenrijden moeten beide getoond worden.

Kwestie van geen malafide figuren de kans te geven een paar juweeltjes te komen stelen.

Link naar reactie

@ GT Bart

Dat hangt er vanaf of er 50cc meerijden en of ze kunnen volgen hƩ... Ik ga toch geen 90km/u rijden als de rest ni kan volgen... We zien het wel op het moment zelf...

Link naar reactie

@ trigotto

Heb nog geen vaste stopplaatsen afgesproken, tis ook allemaal wat last minute, heb geen tijd meer om de route eerst zelf eens te rijden, anders zou ik wel kunnen antwoorden op je vraag... Rijd ineens door en als je een zwerm vespa's tegenkomt weet je dat je goed zit.

Heb eerder op deze pagina's laten weten hoe we ongeveer zullen rijden. Voila hier nog eens de beknopte versie:

via N70, N49, N410a, N9 en N50 (Beveren, Vrasene, Stekene, Sint Niklaas, Zelzate, Maldegem, Sijsele, Brugge en dan Oostkamp!)

Afstand volgens routeplanner = 97.8km reisduur 2u12. dus reken maar 3u rijden met de nodige tussenstops voor verfrissing en bijtanken ;-) Das toch ni onoverkomelijk hƩ die 100km?!

Hopelijk tot zaterdag ergens onderweg

Link naar reactie

hallo iedereen,

laetitia hier

Ik hoop dat jullie het nog volledig zien zitten om massaal af te komen zaterdag.

We hebben de nmbs gecontacteerd en voorlopig is dat nog negatief, maar we proberen verder!

We spreken af zaterdag om 11 uur aan het veiligheidsgebouw in Oostkamp. Siemenslaan. net tegen de afrit 9 op de E40. Terrein volledig afgebakend met dranghekkens en constante bewaking door de Politie. Politiegebouw ligt aan de overkant ! Mag ik jullie ook vragen om jullie Vespa en julliezelf volledig Italiaans aan te kleden omdat het een Italiaanse parade moet worden. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Link naar reactie

@ Laetitia

Hoe Italiaanser kan het zijn, we rijden allemaal met Vespa's???? Zie niet goed in hoe we die Italiaans kunnen aankleden...

Onszelf Italiaans kleden, sorry ik heb helaas geen dure Italiaanse merkkledij (Gucci, Armani, etc) liggen hier, is H&M ook goed? ;-)

Cu

P.S. Wij zullen er ten vroegste zijn om 12u maar dat had ik je al laten weten per telefoon hƩ ;-)

Link naar reactie

Hey...

Ik ben nog maar nieuw in het Vespavak en heb nog maar amper enkele kilometers achter de kiezen. Mijn 50cc van 1971 zou ik liefst met de auto daar krijgen, want ik wil er hƩƩl erg graag bij zijn.

VOOR DE VERGADERING...

Voor mij is ook de vraag hoe lang het zal duren belangrijk, want ik heb volk die avond in het Antwerpse.

Ik ga dus met een aanhangwagen komen.

Als er nog een 50cc-ke mee moet, dan zal ik een grotere aanhangwagen voorzien...

Wel mailen voor vrijdagmiddag aub!!

Link naar reactie

Laetitia heeft meer info

Net met Fata Morgana gesproken en afgesproken dat dit de richtlijnen zijn voor Oostkamp.

Geen Lambretta (sorry)

Wel Vespa en Piaggio. Piaggio met papieren waarop Vespa staat toegelaten.

Dus: Alle Piaggio en Vespa liefhebbers: afspraak in Oostkamp !!!

Moet een prachtig zicht worden, niet alleen voor jullie Vespisten maar voor elk van ons.

Link naar reactie

Wat een enthousiasme toch!

Zijn er hier al veel topics geweest op het forum bestaande uit 6 pagina's...

Amai amai amai

Ik hoop in elk geval dat het lukt, maar als niet iedereen uit het vespawereldje die kan komen komt, wordt het toch wel moeilijk denk ik!

Leuk wordt het in elk geval!

Link naar reactie

@ Laetitia

Innocenti Lambretta is even Italiaans als Piaggio Vespa, (zelfde achtergrond, zelfde historie, zelfde periode,...) ik dacht dat het thema Italiƫ was en niet Vespa van Fata Morgana. Ik denk dat de organisator van Fata Morgana niet zo goed op de hoogte is...

Piaggio heeft nog een heel gamma in zijn modellen die niets met eenvespa te maken hebben, mogen die dan wel mee??? Terwijl Lambretta samen met de vespa HET voorbeeld zijn van een scooter. Ik zal mijn lammy dan maar thuislaten en met de vespa komen zekers... ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...