Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

@ Kaboo

Ik kan woensdag niet aanwezig zijn, heb pas om 17u gedaan met werken en moet dan nog naar Oostkamp geraken vanuit Anwterpen, zal dus ni lukken (heb geen auto alleen een opgefokte PX) ;-)

Ik ben ook helemaal niet van het VCA bestuur. Ik denk ook ni dat er mensen van het VCA bestuur zullen zijn, vanwege vakantie etc...

Laat wel iets weten via het forum of mail wat de stand van zaken is, stel dat ze daar enkel oldtimers willen dan kunnen ze die 500 vespa's al zeker vergeten...

Slukes

EriX

Link naar reactie

Dit heb ik terug gekregen op mijn vraag of ze niks konden doen aan het vervoerplobleem:

"

Dag Nikolas,

Wij kunnen spijtig genoeg niks organiseren qua vervoer. Maar je kan

altijd op woensdag naar de volksvergadering komen vanaf 19u in het

beukenpark in Oostkamp en naar een oplossing zoeken met Laetitia.

Met vriendelijke groeten,

Corneel

"

Onze madam noemt in elk geval Laetitia!

Ik zal er zijn ze :-p

Link naar reactie

even over VCA

- de meeste mensen van het bestuur zijn inderdaad met vakantie. Ikzelf ga proberen zaterdag-ochtend mee te rijden, maar moet bekennen dat ik op dit moment geen enkele scooter heb die rijdt (ga ik uiteraard iets aan proberen te doen) Ik rij in ieder geval niet mee terug vanwege weekendje aan zee.

- zaterdag : 9u Esso linkeroever. Eric neemt het voortouw. Maar we rijden in groep, dus snelheid wordt aangepast aan de traagste onder ons. In het uiterste geval als echt veel volk komt opdagen, kunnen we de groepen slpitsen in twee snelheden. Maar het is alleszins de bedoeling dat Vespa's uit de jaren 50 mee kunnen !

- woensdag gaat moeilijk zijn, maar we horen wel wat er moet gebeuren. Het is ook weer niet de bedoeling dat daar 25 voorzitters zijn, vermoed ik.

Link naar reactie

Ik denk dat we maar een paar dingen willen weten, zijnde:

Wanneer? Op voorhand zijn? Wanneer opnames en hoelang duren opnames?

Waar precies?

Hoe lang duurt het in 't totaal? (lees: wanneer kunnen we verderbollen of terugbollen)

De rest is bijzaak. Hoewel, krijgen we een pint of niet?

Link naar reactie

dat gaat een ritje worden ja...

Woensdag kan ook zeer moeilijk voor mij, heb helaas nog andere verplichtingen. Het is ook allemaal redelijk 'last minute' hé.

Aan de mannen van VCGent, kunnen we jullie onderweg niet ergens oppikken, zodat we met heel den hoop daar aankomen? Gent passeren we toch wel dacht ik, seffens de kaart eens bekijken, of anders op een plek waar beide clubs zoiezo moeten passeren??

Let me know...

Ciao

Link naar reactie

we rijden dus niet over Gent, teveel omweg. Rechstreekser via N70, N49, N410a, N9 en N50 (Beveren, Vrasene, Stekene, Sint Niklaas, Zelzate, Maldegem, Sijsele, Brugge en dan Oostkamp!)

Afstand volgens routeplanner = 97.8km reisduur 2u12. dus reken maar 3u rijden met de nodige tussenstops voor verfrissing en bijtanken ;-) Das toch ni onoverkomelijk hé die 100km?!

Link naar reactie

kunnen ze in oostkamp nie een weide bemachtige voor gasten die ne dag op voorhand naar daar willen rijden (bvb 50cc en oude vespa 's) zodat die daar kunnen blijven slapen. dan moeten die hun eigen nie spoeien. of iets anders zials een scoutslokaal of zo .

Link naar reactie

Weersverwachting voor vant weekend...

zaterdag

regio temperatuur ° C wind weertype

min. max. richting kracht (Bft)

Kust 17 22 W - ZW 2 - 4 wisselende bewolking, droog of kans op onweerachtige regenbuien

Dus misschien wel regenpak meenemen.

We vertrekken om 9u, kunnen daar om 12u aankomen als we op het gemakske rijden, het is pas om 13u dus we hebben 1u overschot (stops voor drank, naft en panne als dat voorkomt)... Moet toch lukken zelfs met een hoop 50cc.

Link naar reactie

Krijg hier net een e-mail binnen van VCA bestuur met een flyer van OOstkamp. daar staat op te lezen dat we er om 11u moeten zijn, dat gaat dus absoluut ni lukken vrees ik...

Grrrrrrrr ik krijg hier langs geen kanten een prent op deze website. Heb al 1000x geprobeerd maar wil maar ni lukken... Moeten ze toch eens een gebruiksvriendelijkersysteem voor vinden zenne... Ben blijkbaar ni de enige die dat probleem heeft en neen ik ben geen PC-leek...

Link naar reactie

@ Fongzie

met een volle tank moet ge daar zeker geraken! tis maar 100km.

We reden vroeger met onze 50cc in 1 trek naar Blankenberge zonder bij te tanken (de goeie oude tijd) ;-)

We doen wel een stop indien nodig voor degenen die moeten tanken en keel bevochtigen.

Ciao

EriX

Link naar reactie

en nu maar hopen dat die Laetitia ook het forum eens checkt zodat ze kan zien dat we er wel degelijk mee bezig zijn.

We krijgen toch een drankje voor de moeite, want we komen van ver hé?! ;-)

Ik hoor helaas niets vande andere clubs? Geen interesse of andere plannen...

Link naar reactie

Tuurlijk rijd ik ni mee terug, ik laat jullie daar allemaal aan jullie lot over!

GRAPJE, samen uit samen thuis hé ;-)

We zullen er wel op tijd geraken, de flyer zegt 11u maar de tv controle is pas om 13u. Ik zal eens met Laetitia bellen om te zeggen dat de delegatie van Antwerpen later aankomt (na 12u).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...