Jump to content
Vespaforum.be

sidvespa

Members
  • Content Count

    2,249
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

233 Excellent

3 Followers

About sidvespa

  • Rank
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club antwerpen
  • Mijn Scooter(s)
    125 ccV32 Bj1952
    125cc T5 Bj1989
    PK125S Bj1984 ( sold )

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    hoboken (Antwerpen)
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

2,651 profile views
  1. Ondertussen is er reeds een vespa zijn pad gekruist grtz sidvespa
  2. sidvespa

    Vespa vna 1959

    Dat is voor wat ik kan opmaken uit de foto’s voor mij ook geen prijsje maar minstens 1500 euro te duur 😏 grtz sidvespa
  3. Probeer eens ergens een volledige carbu te scoren waarvan je weet dat hij in orde is , en als het kan dan nog een echte delorto bvb van iemand die een upgrade naar 24mm heeft gedaan voor een 177 cc cilinder , en vervang gewoon eens je volledige carbu grtz sidvespa
  4. Inderdaad RVS kan je gebruiken voor zichtbare delen , maar als er veel kracht op komt is deze niet geschikt , waarvoor denk ik wel geschikt - zadel bevestiging , rekje , poot , enz zeker niet geschikt motor bouten , cilinder bouten , velgen , remmen enz grtz sidvespa
  5. Mmm link brengt u naar de hoofdpagina , links bovenaan zie je auswhalen , daar op klikken , dan naar 177cc gaan klikken en de wereld gaat open wat set-ups betreft voor de PX 177 zijn het er maar 556 verschillende , ze staan daar dan gesorteerd op merk van cilinder grtz sidvespa ps Good luck 😇
  6. Josse ik denk dat dit de 177cc pagina is , alleen nu al die set-ups ontleden http://lfs.alexander-hepp.de/ grtz sidvespa
  7. Josse , kijk ook eens op het GSF daar kan je volledige set-ups bekijken mocht je niet vinden waar stuur ik ja de link wel door grtz sidvespa
  8. Deze net op FB gezien grtz sidvespa
  9. Ok , kan zijn dat mijn info niet 100. % correct is , maar zal hier door anderen dan wel verbeterd worden , ik dacht dat wanneer een Italiaanse Vespa niet de juiste papieren meer heeft om hem in te schrijven je dit kan regelen via deze weg en dus naar de registro storico van de FIM moet grijpen om het in legaal in orde te krijgen , en dus geen gefoefel met papieren en zo gezegd ingeschreven voor 9/1970 enz de Vespa moet gepresenteerd worden zoals hij naakt uit de fabriek kwam dus ook zonder accessoires en in perfecte staat nu wat de authenticiteit betreft is dit iets waar je t
  10. https://www.germanscooterforum.de/topic/358301-suche-px-200-gs/ kit 😉
  11. Was de eerste die ik tegen kwam ,ik dacht dat dit het filmpje was dat ik gebruikt had en heb het niet helemaal bekeken hier is het filmpje dat ik gebruikt heb grtz sidvespa
  12. Sorry voor de verkeerde info , maar ik hoop dat je an de hand van het filmpje al het principe van de timing van de ontsteking snapt grtz sidvespa
  13. Inderdaad , de ontstekingsplaat kan een beetje gedraaid worden dit om uw bang ( ontsteking op het juiste moment te krijgen ) dit mag niet te vroeg of te laat zijn omdat dit nefaste gevolgen kan hebben , met bvb vastloper enz tot gevolg bij uw Vespa is dit 18° Before Dead Top Center of BDTC bekijk anders deze eens is wel van een elektronische ontsteking maar principe is hetzelfde , overweeg anders eens om een elektronische ontsteking in uw V14 te steken voor mijn V32 was dit een van de betere investeringen die ik deed Grtz sidvespa
  14. @miracle , je vraag om hulp blijft mij bezig houden , kan je iets duidelijker zijn met extra foto's eventueel wat pijlen of aanduidingen daarop , Grtz sidvespa
  15. Mmm , ik ga eerlijk zeggen dat ik momenteel niet veel wijzer ben geworden wat je vraag is ook al staan er foto's bij grtz sidvespa
×
×
  • Create New...