Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sidvespa

Leden
  • Aantal items

    1941
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    4

sidvespa last won the day on April 20

sidvespa had the most liked content!

Community reputatie

92 Excellent

2 Volgers

Over sidvespa

  • Titel
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club antwerpen
  • Mijn Scooter(s)
    125 ccV32 Bj1952
    PK125S Bj1984

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    hoboken (Antwerpen)
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

847 profielweergaven
  1. electrische scooter

    Daarstraks deze tegen gekomen , kwam voorbij en ik dacht amai die is stil had eerst nog niet door dat hij elektrisch was http://www.ecomobielshop.be/escooters/page-2/ ge ziet bij de DAX club zijn ze volgens mij mee met de nieuwe technologie grtz sidvespa
  2. Vespa VL1T MISA

    Het logo op uw Vespa kan volgens mij ook geen uitsluitsel geven omdat dit volgens mij geen origineel logo is of een repro of eentje van een nieuwer model . Wat de baterij betreft ik heb net even in het technica boek gekeken en een VL1T heeft idd een baterij kijk eens onder de benzine tank of zo dat je nergens de originele kleur kan bepalen deze zou bij een VL1T wit /beige moeten zijn verder moet je ook eens kijken naar het merk van uw zadel wat de andere niet originele stukken die je noemt betereft , deze kunnen in het verleden stuk zijn geraakt en dan was het niet abnormaal dat de Vespa hersteller stukken gebruikte van een nieuwer model dat hij op die moment in stock had , om de klant zo snel mogelijk zijn vervoer terug te bezorgen en wat uw chassis nr betreft is het ook zo dat naargelang de fabriek er andere nrs gebruikt werden die niet altijd even correct zijn bijgehouden in het verleden zo heeft bvb een hoffman ( Duits ) acma ( Frans ) douglas (uk ) een heel andere nummering dan de Italiaanse scooters grtz sidvespa
  3. Opbouw VM1 - Pinasco 166cc

    Meer mensen dan je denk ,waarom zou pinasco een hele tuningmotor en alle nodige tuning onderdelen ontwikkelen als er geen markt voor zou zijn? mensen als bolag en André nasy , zijn ook mensen om te volgen als het op wide frame tuning aankomt grtz sidvespa
  4. Vespa GS160

    Die hofman gs stond op 2a3 weken geleden op marktplaats voor een prikkie de man wist niet wat hij in huis had ,iedereen in het Vespa milieu natuurlijk mailen en bellen , en nu is de prijs wel ineens enorm gestegen grtz sidvespa
  5. Hallo

    Je had een tijdje geleden gereageerd dat je iemand kent die een Vespa U bezit. Zou hij geïnteresseerd zijn in de snelheidsmeter die ik heb? 

    Ik doe er niets mee, geen idee of hij nog werkt...

    Groet

    Hans

    1. sidvespa

      sidvespa

      Ik zal eens informeren , heb je een prijs in gedacht dat je er voor wil ? 

      Grtz Sidney 

    2. Schroten

      Schroten

      Nee, geen flauw idee... Als hij het niet voor de handel gebruikt mag het weg voor weinig. 

      Ik hoor wel van je, fijn weekend!

    3. sidvespa

      sidvespa

      Ok als ik hem zie geef ik het door 

      grtz 

  6. Piaggio ape 50 moter wissel

    https://www.subito.it/accessori-moto/motore-ape-completo-per-motore-vespa-modena-237070404.htm https://www.subito.it/accessori-moto/carter-vespa-si-ape-50-taranto-199775918.htm https://www.subito.it/accessori-moto/ricambi-ape-50-bologna-236708588.htm grtz sidvespa
  7. goedemorgen,

    Mag ik eens iets vragen, ik heb een 125 gt ,bouwjaar 1969 maar moet dichting krukas vervangen, ik heb vliegwiel afgenomen, moet je alles demonteren om dit te vervangen of kan je mij een tip geven ?Alvast bedankt

    mvg

     

    1. sidvespa

      sidvespa

      Goede morgen , normaal zou het mogelijk zijn om de dichting vliegwiel zijde krukas te vervangen zonder het ganse blok te splitsen , best is wel dat je ook je grondplaat van de ontsteking demonteerd ( heb je meer plaats ook best positie markeren , als deze goed is afgesteld scheelt een hoop werk )let wel voor het vervangen van de koppelingskant moet het blok gesplitst worden , ook wel even kijken hoe de rest van het blok is schakelkruis , lagers , krukas enz , een complete revisie is wel meer werk maar werkt wel makkelijker 

      groeten sidney 

  8. Zadel px

    Ja dat past grtz sidvespa
  9. Zijstangjes voor vastzetten voorbagagehouder...

    Zal morgen eens kijken of ik foto's kan maken , drager ligt in het tuinhuis ik zelf heb een drager voor PX PK types en heb ooit ook zelf andere stangen gemaakt om deze op mijn FB te kunnen plaatsen grtz sidvespa
  10. Zijstangjes voor vastzetten voorbagagehouder...

    Kan je makkelijk zelf maken met eens stuk draadstang en een deel krimpkous grtz sidvespa
  11. Frame nummer

    Kijk eens hier https://www.scooterhelp.com/cgi-bin/serial_numbers.pl grtz sidvespa
  12. Vespa pk50s 85cc

    Mmm als ik u verhaal zo lees zijn er toch een paar dingen die ik niet lees toen je je carbu hebt vergroot heb je dan ook je sproeiers enz aangepast ? Grtz sidvespa
  13. PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    Jos54 , een oud acma blokje kan je voor deze tuning ook gebruiken en kosten volgens mij niet de goudprijs , als je nu de aankoop van de motor , aanpassingstukken ( adapters , 10" velg , ) enz gaat rekenen zal je ook al wel aan een tamelijk bedrag zitten denk ik grtz sidvespa
  14. PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    Idd Nero , we doen er dan wel wat langer over , en in de prijzen vallen is heel moeilijk , maar het doel uitrijden is gehaald
  15. PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    Idd , die tuning op wideframe motoren is de laatste tijd echt wel in in opmars .Als je nu kijkt wat pinasco en inderdaad de heren bolag en nagy op de markt brengen vorig jaar mee gereden met het "criterium ronde van Vlaanderen 2017 " als je dan ziet wat daar aan de start verschijnt van tuning op wideframe echt verbluffend , hierbij twee links voor een kleine inpressie Grtz sidvespa
×