Jump to content
Vespaforum.be

sidvespa

Members
  • Content Count

    2,081
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

160 Excellent

3 Followers

About sidvespa

  • Rank
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    vespa club antwerpen
  • Mijn Scooter(s)
    125 ccV32 Bj1952
    PK125S Bj1984

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    hoboken (Antwerpen)
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,535 profile views
  1. sidvespa

    Op zolder

    DD_vespa , mocht je interesse hebben ik heb nog een oud exemplaar van een Vespa meeting te koop , is van 1955 met emaille grtz sidvespa
  2. kijk ook eens hier naar deze in Nederland ze maken custom zadels , hier kan je eventueel ook al eens informeren wat zij aanbieden https://www.collections2wielers.nl/custom-zadels/ verder moet je hier eens op het forum rond kijken er zijn in het verleden nog al topics over geweest mocht je voor een LX tweedehands kiezen ga dan zeker voor een 4 tact ( je weet maar nooit met de nieuwe normen ) kijk ook eens bij de officiële dealers als je bang hebt voor een tweedehands , zij nemen soms Vespa's over van vaste klanten omdat zij bvb een nieuwer of zwaarder model willen , ok zal iets duurder zijn maar geven dan ook soms wel garanties grtz sidvespa
  3. Ik heb het filmpje ook even bekeken en ik zou inderdaad eerst voor deze optie kiezen en eens proberen , is volgens mij ook de goedkoopste optie , als dit nog niet genoeg geeft kan je altijd nog andere opties bekijken grtz sidvespa
  4. sidvespa

    Op zolder

    @ Nero , of de Vespa was vol van de jaren daarvoor en er was geen plaats meer voor deze grtz sidvespa
  5. Mmm , ik snap die uitleg van die winkels niet hoor , je kan inderdaad een custom zadel op de Vespa zetten dat lager is , enkel een gewone dealer zal deze niet in stock hebben of zelfs nog nooit van gehoord hebben dat deze bestaan , dan is er inderdaad de optie van de veringen aanpassen , het zal inderdaad wel iets kosten maar waar een wil is is een weg grtz sidvespa
  6. sidvespa

    Op zolder

    Mooi grtz sidvespa
  7. Wat mij wel opvalt aan uw Vespa is dat uw binnenkant van uw billen vrij mooi strak zijn , mogelijk heb jij toch een beetje geluk en is dit de ene uit het miljoen dat geen slechte Azië inport is . Wat uw motor betreft bekijk deze eens goed voor hem open te doen en kijk eens naar bvb bevestiging carbu , koppelingsdeksel , studs cilinder , deze kan je controleren zonder uw blok helemaal te openen , als de schroefdraad van deze nog intact zijn zou ik hem niet verder demonteren en terug monteren ( omdat je vermeld dat hij goed rijd ) mochten er hier beschadegingen zijn is het iets anders natuurlijk grtz sidvespa
  8. sidvespa

    Px200e

    En ben je zeker dat er de juiste olie in je motor zit ? Verkeerde olie kan dit ook veroorzaken ? kan je de motor starten als de koppelingskabel gewoon los is dus niet aangespannen of schiet hij dan ook door ? grtz sidvespa
  9. Hoi, zonder druk te willen zetten graag concreet afgesproken rond boek van Mario gezien ik boek graag volgende week meeneem op reis. Geef gerust je vraagprijs door, mag via forum, email atbudts@gmail.com, gsm 0484288691, mvg, Tom 

  10. Je kan ook eens proberen met een dun papier en,dan met een potlood over gaan of er dan niets te zien is grtz sidvespa
  11. Uw pakking zit verkeerd op het cater draai de pakking eens rond grtz sidvespa
  12. sidvespa

    Wormwieltje

    Alles los vijzen aan de km teller aansluiting onderaan het wiel ,rubber om de kmkabel op zijn plaats enz verwijderen , dan met uw wiel draaien ( naar welke kant moet je even testen ) normaal komt het wormwiel nu naar boven als je naar de juiste kant draaid nieuw wieltje er dan in naar de andere kant met uw wiel draaien en het wieltje zakt er terug in , dan alles terug vast zetten let wel dat je de juiste kleur wormwieltje hebt ,de kleur bepaald het aantal tanden op het wiel grtz sidvespa
  13. Mam net even zelf de nrs ingegeven en lukt niet , wat er in het verleden wel soms gebeurde was dat nieuwe modellen eerst de oude stock van de oude modellen opgevezen kregen voor ze aan de nieuwe stock onderdelen begonnen nog een andere mogelijk is dat er in het verleden versleten onderdelen werden vervangen soms met wat er toen voor hande was , naar model keek men niet zo veel ,als het maar paste en reed was dat voldoende grtz sidvespa
  14. Welke Vespa dit is kan je toch nazien via frame nr en op deze site https://www.google.be/search?q=scooterhelp+serial+numbers&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-be&client=safari mocht je de velgen verkopen die er onder staan om de originele er terug onder te steken , heb ik heeeeel veeeeel interesse grtz sidvespa
  15. Ok , als je wil kan ik hem ook contacteren voor u , grtz sidvespa
×
×
  • Create New...