Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fata Morgana: 500 Vespa's in Oostkamp


Stephan

Aanbevolen berichten

ik denk dat oostkamp nooit aan een ster gaat graken tenzij er mensen model vespa's mogen meebrengen en deze ook tellen of als ze boosters ook zien als vespa's

in de 18 jaar dat ik vespa rij nog nooit op een meeting in belgie geweest waar er 500 vespa's aanwezig waren

grtz sidvespa

Link naar reactie

't Zal waarschijnlijk niet lukken om aan 500 te geraken, maar met hoe meer we gaan, hoe indrukwekkender het toch zal zijn (ook voor onszelf). Ik wil met 2 (of misschien 3 als ik de VGL deze week nog afkrijg) Vespa's gaan. Wie gaat er nog? Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het vanuit Hemiksem nogal ver vind (voor hen die het niet weten, Oostkamp ligt tegen Brugge), dus ik steek er 2 in de auto en rij zo eerst tot daar.

Link naar reactie

Dat zou een beetje kleingeestig zijn.Voor al de Gasten van Antwerpen en omstreken die willen meerijden,zaterdag om 9uur zou ik vertrekken aan de Esso op linker oever .Dan hebben we rustig den tijd om naar daar te rijden.

Link naar reactie

HIH 1000-1500 of zo.

En 500 gaat absoluut lukken. Er rijden duizenden Vespa's rond in Belgiƫ en slechts een heel klein groepje is aktief in het Vespa-milieu zoals wij dat kennen.

Die zien we nooit op treffens. Let maar eens op wat voor impact een nationale zender heeft...

Link naar reactie

Nee zeker niet dat bedoel ik niet.

Ik stelde mezelf gewoon de vraag,vespa's worden al zoveel tepas en te onpas gebruikt om reclame's te kleuren enzovoort.Mede daardoor is er die hype van iedereen wil een vespa om in te zijn.En denk dat het bij deze ook wel weer voor een opflakkering zal zorgen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...