nero Posted March 2 Share Posted March 2 Beste forumleden, Onlangs een GS200 op de kop kunnen in onafgewerkte staat. Omdat die nog gedeeltelijk in onderdelen ligt een paar vraagjes. - kan er iemand een paar foto's posten van de batterij-zijde onder de bil, eventueel met en zonder geplaatst reservewiel? - Heeft er iemand de bovenste zijde van de afdekkap aan het stuur liggen die hij verkoopt? (zie foto's) Mag ook van een T5 zijn. Tevens ben ik op zoek naar een moer om een achteruitkijkspiegel te bevestigen (zie foto). De spiegelstang heeft een diameter van 10mm. Hier nog een paar foto's van de scooter: Alvast bedankt voor de input! Groetjes, nero. 2 Link to comment
nero Posted March 2 Author Share Posted March 2 Ben ook op zoek naar achterpinkers, beide glaasjes zijn gebarsten en de aansluiting naar de massa afgebroken. Groetjes, nero. Link to comment
Mister T Posted March 3 Share Posted March 3 (edited) Pieter. Bovenkant stuur heb ik denk ik nog wel ik kijk deze middag, Spiegel zoek ik ook. Pinkers zijn dezelfde als PX en die heb ik zeker. Reservewiel kant is ook dezelfde als PX. Edited March 3 by Mister T 1 Link to comment
nero Posted March 3 Author Share Posted March 3 Dag Kwinten! Reservewielkant is inmiddels in orde alsook de pinkers. Hoe spreken we af voor die bovenkant van het stuur? Alvast nen dikke merci! Groetjes, nero. Link to comment
Frederik9111 Posted March 3 Share Posted March 3 Scooter Center heeft de originele T5/GS/PK XL-spiegel (en de bijbehorende moer) weer op stock. 1 Link to comment
josse Posted March 3 Share Posted March 3 ik heb nog enkele van die schermpjes liggen voor op het stuur, mocht je een nodig hebben 1 Link to comment
nero Posted March 3 Author Share Posted March 3 3 uren geleden, Frederik9111 zei: Scooter Center heeft de originele T5/GS/PK XL-spiegel (en de bijbehorende moer) weer op stock. Heb alleen de moer en het onderste deel dat op het stuur komt kunnen bestellen. @ Josse: ben wel geïntereseerd. Ik laat je nog iets weten. Bedankt! Groetjes, nero. Link to comment
Frederik9111 Posted March 3 Share Posted March 3 1 uur geleden, nero zei: Heb alleen de moer en het onderste deel dat op het stuur komt kunnen Ow? De spiegel is toch beschikbaar? Staat nog available toch? Ik heb er 3 weken geleden alleszins eentje toegestuurd gekregen. Link to comment
nero Posted March 3 Author Share Posted March 3 Klopt, ze hebben de spiegel maar die heb ik ook. Groetjes, nero. Link to comment
Mister T Posted March 3 Share Posted March 3 Ik ga morgen kijken was het een beetje vergeten. Link to comment
Frederik9111 Posted March 4 Share Posted March 4 (edited) 4 uren geleden, nero zei: Klopt, ze hebben de spiegel maar die heb ik ook. Groetjes, nero. Gij wel, mor Kwinten nie eej ☝😙 Edited March 4 by Frederik9111 1 Link to comment
designo Posted March 4 Share Posted March 4 Nero op een squaretail? moeilijk om te vatten 😀. Maar….tis toch een GS. 2 Link to comment
nero Posted March 9 Author Share Posted March 9 Op 4/3/2023 om 22:39, designo zei: Nero op een squaretail? moeilijk om te vatten 😀. @Michele: een SS180 heeft ook een squaretail. Ondertussen heb ik alle nodige onderdelen kunnen op de kop tikken (met dank aan Kwinten). De nieuwe richtingaanwijzers zijn gemonteerd, vooraan werken ze zoals het hoort, achteraan begint het achterlicht te pinken ipv de pinkers. Dat wordt zoeken om het verkeerd verbonden draadje te vinden. Groetjes, nero. Link to comment
AJ Posted March 9 Share Posted March 9 Leuk hoor,succes dat rijd beter voor ons lange lijsten dan zo'n oudje...😉 Groet AJ en Kaar... 1 Link to comment
Triumph Posted March 10 Share Posted March 10 16 uren geleden, nero zei: @Michele: een SS180 heeft ook een squaretail. Groetjes, nero. Als we het dan toch over kontjes hebben, deze geniet mijn voorkeur : Grts, J 2 Link to comment
Vespaciao Posted March 10 Share Posted March 10 Wat ronder...vind ik ze toch nog een "tikkeltje mooier" 🤪 👍 3 Link to comment
nero Posted March 10 Author Share Posted March 10 (edited) Des goûts et des couleurs, on ne discute pas. Hier een link naar de schema's van kabelbomen voor T5/ GS 200/...: https://kabel-schute.de/shop_content.php?coID=17&language=en Iemand een idee waar de fiche (zie foto) met blauwe en witte draad moet worden aangesloten? Lijkt me niet geschikt als lamphouder of ontbreekt hier nog een onderdeel? Groetjes, nero. Edited March 10 by nero Link to comment
dave Posted March 10 Share Posted March 10 remlichtcontact! moet uw remkabel gaine in 1 Link to comment
dave Posted March 10 Share Posted March 10 des gouts et des couleurs inderdaad... De rode scooter op de engelstalige Wikipedia pagina over T5 is overigens van @sidvespa 1 1 Link to comment
nero Posted March 10 Author Share Posted March 10 33 minuten geleden, dave zei: remlichtcontact! moet uw remkabel gaine in Daarom dat mijn stoplicht ni werkt. Bedankt! Link to comment
nero Posted March 22 Author Share Posted March 22 Volgend probleem... De richtingaanwijzers achteraan werken niet. Verleden zondag alles uitgemeten en het blijkt dat , als ik de pinkerschakelaar overbrug de achterste pinkers wel werken (zie foto en filmpje). pinkers.mp4 ik ga er dus vanuit dat de kabelboom naar achteren en de massa op de billen in orde zijn. Iemand een idee waar de fout kan liggen? Hier nog het elektrisch schema: Alvast bedankt voor het meedenken! Groetjes, nero. Link to comment
Gio Posted March 22 Share Posted March 22 Dan blijft nog over van schakelaar tot de stekker die eruit is even meten. Mogelijk daar iets fout . 1 Link to comment
nero Posted March 22 Author Share Posted March 22 (edited) Heb al een andere gebruikte en een volledig nieuwe schakelaar met bedrading geprobeerd, zonder resultaat. Raar... Morgen misschien een nieuwe multimeter kopen, de oude begint foert te zeggen. Groetjes, nero. Edited March 22 by nero Link to comment
dave Posted March 22 Share Posted March 22 zeker dat de drie draden aan het relais op hun juiste plaats zitten? wat zegt het pinkerlampke in uw dashboard? 1 Link to comment
Recommended Posts