Jump to content
Vespaforum.be

Gio

Members
  • Content Count

    503
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

146 Excellent

3 Followers

About Gio

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    VNA1T 1958
    VNB4T 1964

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Limburg
  • Land
    Belgiƫ

Contact Methods

Recent Profile Visitors

2,240 profile views
  1. Ferm materiaal, succes met het verkoop!
  2. Draadeind kan je zeker vervangen, de slechte stuk afzagen. 2 moeren erop draaien , vast draaien tegen elkaar en los draaien met de de eerste moer die je heb opgedraaid. Klaar
  3. misschien van een 10inch pikkel, heb geen ervaring, maar ze zullen hoger zijn neem ik aan. misschien kan iemand dit bevestigen?
  4. Dries , maten kloppen idd als de mijn. Maar ze zijn hoger van profiel, als ze vergelijkt met oude banden zul je wel zien. Daarmee dat ze schuin staan op de pootjes.
  5. Heb je nu nieuwe banden gestoken? Of nog de oude terug erop ? Want ik heb ook de zelfde maat banden ingestoken (nieuw) sinds dien raken ze de grond. Het zijn white wals van dacht ik contin... merk. In mijn geval is mijn band hoger van profiel. Ook voorheen alles het zelfde gebleven, niets verander aan het veer .
  6. De kabels zijn correct van je ontsteking, die rubber had ik fout gezien. Maar lijkt me voor de intern bobijnkabel te voorzien. Maar nu dat je een extern bobijn hebt, is het niet nodig.
  7. Idd, heb in begin zonder moer gereden. Toen ik het vespje had gekocht. Wist het ook niet. Maar niets van gemerkt. Alles ging normaal in zijn gang zeg maar.
  8. Ontstekingskabel de onderste pijl , bovenste pijl , je kerstboom tandwielen vast te draaien.
  9. Ik dacht dat er iets over was geschreven, maar blijkbaar niet. Maar om terug te komen op jou vraag ivm de spelling van je krukas. Weet niet hoe het komt, maar hebt het opgelost zoals ik zei met een rondel . Ik denk dat de nieuwe krukas iets kleiner is aan de einde waar je koppeling tegen komt. Je kan het meten met de oude en nieuwe krukas, daar zal je misschien een antwoord krijgen . Ik heb er toen niet gedaan of aan gedacht .
  10. Inlaat poort carter beschadigd Had vandaag nog een update gedaan. Zal je rap terug vinden. Weet niet hoe kopiƫren of linken. Sorry hiervoor.
  11. Bij deze even een klein update, Nu 4000km verder en alles werkt nog steeds goed. Start goed en rijd goed, niets aan te merken. Haalt de top nog steeds zonder enige moeite. Alles gaat zeer soepel. Hopen op nog verder te kunnen genieten zoals het nu is. Gr
  12. Op het spelling van je krukas zou ik een rondel of misschien 2 insteken , dat wanneer je de koppeling vast draait de krukas niet verder kan schuiven. En kan ook niet tegen de carter/oliekeerring aanslepen. Heb het zelfde aan de rand gehad. Ook met mazzuccheli krukas. Alleen ging het bij mij geen metalen oliekeerring in , daar had ik 2 maal problemen mee, doordat er een geleuf zat in de carter ,is alleen voorzien voor een rubber oliekeerring. Ook trouwens een corteco gebruikt . Sinds dien geen problemen meer gehad. 4000km verder en nog steeds genieten van haar prestatie. Mijn is ook een 200 blok van 78. Ik heb een topic hiervoor geopend, misschien kan je er iets mee. Gr
  13. Ik heb een open lager ook in , tot nu 3000 km verder niets te zien . Wou ook een gesloten lager hebben, maar door een vertrouwen vespaboer kon het geen kwaad. Het is het oliekeerring die goed moet zijn. Is maar om een idee te geven.
  14. Ik denk van 2013 ,zal onderhoud gebeurd zijn!
×
×
  • Create New...