Jump to content
Vespaforum.be

designo

Members
  • Content Count

    808
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

157 Excellent

6 Followers

About designo

  • Rank
    gelukkig

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    GranSport 150

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Genk
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. designo

    Onderhoud

    Sorry, niet kwetsend bedoeld. Misverstand dat berust op het feit dat Oost-Vlaanderen niet bepaald Limburg is..topicstarter vraagt naar adres in provincie Oost-Vlaanderen waarvan de hoofdstad Gent 180km van Maaseik ligt, dewelke op zijn beurt in de provincie Limburg ligt.... terug on topic.
  2. designo

    Onderhoud

    Lol, reactie van het jaar..."Keernekeerwere" heb ik nog nooit gehoord in Maasmechelen.
  3. Oh, nice. SFERA! stond vroeger in dezelfde piaggio folder als de pk50, de grillo, de avanti...onbeminde scooter van in een tijd toen er enkel honda visions en mbk bali beschikbaar waren. Succes oja, 1 van de 2 buisjes naar carbu moet ofwel de overloop of de onderdruk zijn... rest kan ik je niet helpen
  4. 1998 zie ik op inschrijfbewijs
  5. 3550 Heusden zolder, zeg maar een €500 compleet met papieren en 2 sleutels... Rijdend weggezet, zou denken batterij opladen en rijden, maar eigenlijk geen idee van. Chassismatig met nodige gebruiks en valsporen, geen nieuwe scooter verwachten
  6. Ken er het fijne niet van, leader of niet, bij mn schoonvader staat nog een complete die jaren stil staat... geef maar een seintje bij interesse
  7. Korte pijn: koop u een compleet nieuwe carburateur incl. Choke en benzinekraan. lange pijn, begin bij nwe choke en benzinekraan, en loop dan tussen uw bobijn en uw ontstekingscircuit de verschillende onderdelen stelselmatig af.
  8. Als de transfer poorten afgedekt worden door de oude dichting, dan kan dat. statistisch gezien is de kans groter dat je de piston verkeerd monteert hebt, pijl niet naar beneden...
  9. Kan kloppen. Mijn huidige kop heeft een quetchkant van 1,2mm en de reserve usa kop heeft 2mm. Dus de verzinking die de brandruimte dieper ligt in de kop... pinasco heeft 1,4 en malossi 0,9. Terwijl de mmw 2,8mm dieper ligt.
  10. Vlnr Malossi, Pinasco, Usa kop en Mmw
  11. Toevallig gisteren tot dezelfde conclusie gekomen... setup is een standaard 200 met lange slag 60mm krukas ... tijdens de bouw zogezegd op koppel gebouwd en een extra kopdichting van 1,5 mm bijgezet, en geen voetdichting. 3 jaar mee gereden, rijdt perfect volgens mijn bescheiden mening... ondertussen téén en tander aan cylinderkoppen verzameld en meet mn huidige squish met soldeertin op 2 plaatsen :... 3,9mm Machien! Kopdichting weggehaald en op 1,9 geëindigd... nog testen
  12. Vespa Club Genk eind jaren 50 voor de Century
  13. 1958 Genk - tegenover het toenmalig Ziekenhuis - "Garage Neyens"
×
×
  • Create New...