Ga naar inhoud
Vespaforum.be

designo

Leden
  • Aantal items

    805
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    15

designo last won the day on December 19 2017

designo had the most liked content!

Community reputatie

155 Excellent

6 Volgers

Over designo

  • Titel
    gelukkig

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    GranSport 150

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Genk
  • Land
    België

Contact Methods

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. designo

    Motor ET4 125 gezocht

    1998 zie ik op inschrijfbewijs
  2. designo

    Motor ET4 125 gezocht

    Zal eens zien..
  3. designo

    Motor ET4 125 gezocht

    3550 Heusden zolder, zeg maar een €500 compleet met papieren en 2 sleutels... Rijdend weggezet, zou denken batterij opladen en rijden, maar eigenlijk geen idee van. Chassismatig met nodige gebruiks en valsporen, geen nieuwe scooter verwachten
  4. designo

    Motor ET4 125 gezocht

    Ken er het fijne niet van, leader of niet, bij mn schoonvader staat nog een complete die jaren stil staat... geef maar een seintje bij interesse
  5. designo

    Cosa LX 200 '90 Slaat af tijdens rijden - Help!

    Korte pijn: koop u een compleet nieuwe carburateur incl. Choke en benzinekraan. lange pijn, begin bij nwe choke en benzinekraan, en loop dan tussen uw bobijn en uw ontstekingscircuit de verschillende onderdelen stelselmatig af.
  6. designo

    Matige tot geen bougievonk bij Vespa Cosa 200

    Of vliegwiel en zijn magneten...
  7. designo

    Vl3 motorprobleem

    Als de transfer poorten afgedekt worden door de oude dichting, dan kan dat. statistisch gezien is de kans groter dat je de piston verkeerd monteert hebt, pijl niet naar beneden...
  8. designo

    Ervaringen cilinderkop?

    Kan kloppen. Mijn huidige kop heeft een quetchkant van 1,2mm en de reserve usa kop heeft 2mm. Dus de verzinking die de brandruimte dieper ligt in de kop... pinasco heeft 1,4 en malossi 0,9. Terwijl de mmw 2,8mm dieper ligt.
  9. designo

    Ervaringen cilinderkop?

    Vlnr Malossi, Pinasco, Usa kop en Mmw
  10. designo

    Ervaringen cilinderkop?

    Toevallig gisteren tot dezelfde conclusie gekomen... setup is een standaard 200 met lange slag 60mm krukas ... tijdens de bouw zogezegd op koppel gebouwd en een extra kopdichting van 1,5 mm bijgezet, en geen voetdichting. 3 jaar mee gereden, rijdt perfect volgens mijn bescheiden mening... ondertussen téén en tander aan cylinderkoppen verzameld en meet mn huidige squish met soldeertin op 2 plaatsen :....3,9mm Machien! Kopdichting weggehaald en op 1,9 geëindigd... nog testen
  11. designo

    Oude Vespa Fotos

    Vespa Club Genk eind jaren 50 voor de Century
  12. designo

    Oude Vespa Fotos

    1958 Genk - tegenover het toenmalig Ziekenhuis - "Garage Neyens"
  13. designo

    Acma 1953 onderdelen

    Ik heb misschien nog wel wat liggen. pm
  14. designo

    Gs150

    Hey sara is het uiteindelijk gelukt? Ervaring? Betere afstelling? Choke ?
  15. designo

    PX-motor in wideframe (VL1T - 1954)

    Ik vermoed dat ze bij SIP een aparte beugel hebben voor de 200 om de motor nog wat naar rechts uit te lijnen zodat cylinder en carbu geen contact hebben met chassis, Schokdemper van wideframe gaat niet passen op een px blok, moet demper van largeframe zijn.
×