Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste schuiver :-(


ticce

Aanbevolen berichten

Vanmiddag mijn eerste schuiver gehad in de zeven jaar dat ik mijn Lambretta heb. Mijn gas bleef op het meest ongelukkige moment hangen, beginnen zwalpen en uitgeschoven op een k*k witte k*tpijl. Resultaat, op m'n bakkes tegen 50km\u. Spiegel eraf gebroken, beenschild gebogen, ik vrees dat er iets geknakt is aan de fourche want hoor iets vreemds als ik mijn stuur beweeg. Mijn nieuwe uitlaat geschaafd, kickstart hopelijk niet krom maar staat vrij los. En ook iets raar, het blok lijkt langs één kant gezakt, de motorbout zit niet meer mooi in het midden van het silentblok. Voor mezelf een verstuikte pols, geschaafde knie, koppijn en een hartstilstand :unsure:.  Weet weer wat doen...

Link naar reactie

oei , verzorg u goed , elke vespist gaat vroeg of laat tegen het asfalt , 

Link naar reactie

Zonde man, gelukkig kun je het nog navertellen... Helaas is de Lambretta kapot, maar denk dat het beter is dat jij niets tot weinig hebt.

Link naar reactie

Beterschap! Belangrijkste is dat u er zonder al te grote kleerscheuren vanaf bent gekomen.

Link naar reactie

Afgelopen jaar al 2 x hard gegaan met mijn andere motor na 17 jaar schadevrij... hoop dat ik er even klaar mee ben... 

Sterkte met herstel! 

Link naar reactie

Jammer dit voorval  ...zulke dingen zetten je aan het denken bij sommigen slaat de schrik toe en anderen laten het voorbij gaan al naargelang de situatie .

Heb je al is gezocht naar de oorzaak waarom je gas is blijven hangen ?

Ticce hopelijk kan je het achter je laten en herstel je snel...de "Lambretta" zonde maar deze is te vervangen !

 

Link naar reactie

... volgens mij wou " Fendt  4 life" bedoelen, dat de "materiële schade aan je Lambretta, vervangbaar is...hoofdzaak is : dat je er zelf niets aan overhoud.

                          Met andere woorden : "materiële schade" is sneller te vervangen dan "lichamelijke schade", want in sommige gevallen komt dat nooit meer goed...

                          Wat niet wil zeggen dat het ook " pijn" kan doen, als er een flinke som geld moet uitgegeven worden, die eigenlijk voor andere dingen bedoeld was... ...

Link naar reactie
Op ‎12‎-‎2‎-‎2016om12:24, Speedracer zei:

Er zijn twee soorten motor/scooter rijders... zij die al gevallen zijn en zij die nog gaan vallen...

Welkom in de club! :-)

Dank u voor de opbeurende woorden ;) Of geldt mijn klapper met een "plastic scooter" op 17 jarige leeftijd ook mee (ik hoop het).

Link naar reactie
47 minuten geleden, Vespaciao zei:

... ...die "klapper" met je plastic scooter telt ook mee...maar dat wil niet zeggen dat iedereen maar één val kan meemaken ;)

 

Dat hoop ik dan maar ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...