Jump to content
Vespaforum.be

Speedracer

Members
  • Posts

    3,023
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    'Dirty Devils SC Belgium'
  • Mijn Scooter(s)
    Lambretta SX186
    Lambretta Serie II Monza 240
    Bajaj T5 Malossi 172
    BMW R100 1978
    BMW K1100LT

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Oostakker
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Speedracer's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

531

Reputation

  1. Staat er een extra code ingestampt in het frame achter de linker zijkas? -> ja, dan MISA ->Nee, dan wss Italiaan
  2. Idd, gatenpatroon onderaan is iets anders maar de YSS-vering is hierop voorzien
  3. niet vergeten na 300 à 400km de cilinderkop moeren nog eens op koppel te controleren
  4. Kan er maar aan 1 kant uit, de tandjes mag je niet door het gietstuk persen https://www.sip-scootershop.com/en/product/axle-front-wheel-fa-20mm_22940000 misschien efficient om gelijk de hele schommelarm met lager in de voorvork te vervangen https://www.sip-scootershop.com/en/product/suspension-arm-cif-10-front_17805100?usrc=Steering Column
  5. Mooi ding, speciaal kleurtje
  6. Kan nooit kwaad om een jerrycan van 5 liter mee te pakken é, bergop verbruik je gemakkelijk een stuk meer dan op plate wegen...
  7. L-ring is ook meer wrijving en meer vermogensverlies dus minder vermogen. Dat gezegd zijn de is er een alternatieve denkpiste die zegt dat een L-segment meer contact heeft met de cilinderwad en dus meer warmte afvoert van de piston naar de cilinderwand... ingewikkeld die 2-takten
  8. Wellicht gaat dat als deze eerst inschrijft in Duitsland en dan importeert.
  9. Ik heb geen foto, maar in het buisje dat in het frame zit is een gleuf. Daarin steek je de kant met het 'oogje' zodat de 2 'beentjes' net achter het buisje hangen. Door het oogje steek je de binnenkabel. De buitenkabel gaat tussen de 2 'beentjes' door tot tegen het oogje in de gleuf...
  10. Heb ik liggen met Piaggio logo, maar klein stukje afgebroken dat moet/kan opgelast worden, functioneel geen impact
  11. de kop staat toe de luchtfilter met het montagevlak te monteren. Als je eenbout op het bovenvlak zou monteren op deze locatie duw je de luchtfilter plat. Bij de andere bout is er een versteviging in het luchtfilterhuis om dit te vermijden.
  12. Dat hangt meer waarschijnlijk meer af van de capaciteit van uw blaas en het uithoudingsvermogen van uw zitvlak op het zadel
  13. Evenlang/ver als het duurt om uw tank leeg te rijden
  14. Framenummer staat 'dacht ik' toch altijd op de flensrand en niet op de vlakke zijplaat
×
×
  • Create New...