Jump to content
Vespaforum.be

Speedracer

Members
  • Content Count

    2,869
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

428 Excellent

About Speedracer

  • Rank
    Old School speed freak metal artist

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    'Dirty Devils SC Belgium', 'Vespa club Gent'
  • Mijn Scooter(s)
    Lambretta SX225
    Lambretta 125 Special
    Bajaj T5 Polini
    BMW R100 1978

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Oostakker
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. aan welke kant? Vlirgwiel of koppeling, da zijn nie dezelfde é
  2. Best thuis de conus van krukas en vliegwiel eens op elkaar afstemmen met wa rodeerpasta voor kleppen. Zodra de vlakken een beetje aangetast zijn werkt de klemming door de conus niet voldiende en kan je binnenkort weer met een gebroken spietje zitten... Wel opletten dat je geen pasta op de krukasdichting krijgt... anders is dat de volgende die je mag vevangen...
  3. Speedracer

    Bil voor vgl1t

    Als je en andere gevonden hebt ben ik geïnteresseerd in die 'rotte'...
  4. Dat is een spatbord voor eennVNB of misschien een GS160, maar geen Enkele GS150...
  5. Ik dacht dat enkel de VS5 een kleine geplooide lip heeft onderaan het spatbord en de andere een vlakke rand hadden, ze zijn sowieso niet allemaal gelijk van VS1-5. https://www.sip-scootershop.com/IT/Products/76028100/Parafango+per+Vespa+150+GS+VS5.aspx?_country=60E21013-96E4-4B2A-9251-097FB263BCBA&gclid=CjwKCAjwkJj6BRA-EiwA0ZVPVgqIM5lXzevEznR5zEJ8eFC8uu3iv3q-yE03ZmJ6rbYvQ18coej7PBoCk2wQAvD_BwE
  6. Speedracer

    Bougie kleur

    Voor een standaard 200 best een NGK BR8ES gebruiken. 7 is idd verkeerd
  7. Speedracer

    Bougie kleur

    Blijf maar bij die 125, je zal geen verschil merken bij 't rijden maar als ej meer dan 1 kilometer vol blijft rijden zal de temperatuur in de cilinder nog wat naar boven kruipen en dan wil je niet te dicht op de grens rijden. Better safe than sorry...
  8. Iedere carrossier/plaatbewerker die naam waardig moet dat zo kunnen oplossen... Anderzijds dit kopen en 'doen' passen, deze stukken zijn niet voor GS omdat de vloerplaat van een GS niet vlak is maar met een hamer is dat snel gecorrigeerd: https://www.sip-scootershop.com/en/products/repair+sheet+floor+board+front_pv152740
  9. @Edwin een VNB met een Vespa Kleeflogo... MISA?
  10. Welke van de 2 lekt er, het benzinekraantje of de olietank?
  11. Ga ervan uit dat 't verschil vooral cosmetisch is want naar wegligging ga je daar geen 'merkbaar' voordeel mee doen tenzij je op circuit zit met een scooter waarvan de ophanging en gewichtsverdeling geoptimaliseerd is en je goed genoeg kan rijden om 't verschil te merken. 't is geen HondaYamaKwakasaki CBGSRRXXX 1800 racemachine. Een set degelijke banden die aangepast zijn aan't seizoen/weer met de juiste bandendruk en goeie vering maken veel meer verschil. Cosa velgen zijn 2.5-10 ipv 2.10-10, dus iets meer breedte, kan je gemakkelijker een 100/90-10 monteren. Om 110/90-10 t
  12. MwoeHahahahahaaaaa... 1500 euro voor een PK125 'zonder papieren' met deuken en roest in 'elk' stuk plaatwerk, gescheurd zadel en beschadigt stuurkapje... Zotter moet 't nie worden...?
  13. Voor een iets sportievere rijhouding kan je de YSS voor PK125 kopen, deze is 25mm korter.
  14. Belgische Papieren dabei?
×
×
  • Create New...