Jump to content
Vespaforum.be

Speedracer

Members
  • Posts

    2,917
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    'Dirty Devils SC Belgium', 'Vespa club Gent'
  • Mijn Scooter(s)
    Lambretta SX225
    Lambretta 150 Serie II
    Bajaj T5 Polini
    BMW R100 1978

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Oostakker
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Speedracer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

461

Reputation

  1. houd rekening met een zeer zwaar vliegwiel in vergelijking met 'normale' motoren en de schuine vertanding van de koppeling naar de Primaire as. Maar voel u vrij om een standaard PX bij Sam op de rollenbank te zetten en het vermogen op het achterwiel te meten...
  2. dat gaat natuurlijk alleen als die mens dat ooit op zijn naam gezet heeft, zoniet is't bij de vorige vorige eigenaar te doen... en dan wordt 't ingewikkeld...
  3. Achteraf gedaan...
  4. Jean, ik heb waarschijnlijk nog een origineel GS160 stuurslot liggen met sleutel als je ooit zou willen vervolledigen. Ik heb er zelf 5 jaar mee gereden zonder problemen.
  5. dat kan zeker! Gaten worden per 5 of per 10 geleverd, verpakt in aluminium-folie.
  6. Is Geert zijn groene Perrier-T ook niet zo? Voor de liefhebbers heb ik nog zo'n setje snelheidsgaten met lichten die ik nie meer ga gebruiken Deze zitten momenteel nog in een frame gemonteerd dat ironisch genoeg 20 jaar geleden ook een squaretail was.
  7. Da's goe geplooid! Ik heb enkele jaren geleden mijn GS zo rond een Mercedes Jeep voorwiel geplooid maar gelukkig beter vanaf gekomen dan jij... pijnlijk om je scooter zo te zien é...
  8. Gewoon terugkeren naar de spuiter en vragen wat hij daaraan gaat doen...
  9. Houd er ook rekening mee dat de dag van vandaag een Vespa restaureren aan onderdelen 500-1000 euro meer kost dan 10jaar geleden omdat de kost van de onderdelen sterk gestegen is.
  10. Dat ziet eruit als een 50cc cilinderkop op een 70cc cilinder? De verbrandingskamer in de cilinderkop is niet symmetrisch omdat de bougie niet centraal in de cilinderkop zit dus 't kan wel dat de piston niet rondom tegen de kop zit. De diameter van de verbrandingskamer in de cilinderkop moet steeds enkle mm groter zijn dan de boring van de cilinder.
  11. Alles tussen 1.2 en 1.5 is goed.
  12. Hier staat 't serienummer, dit kan je ingeven op Scooterhelp, en dan weet je precies wat je hebt... Ik vermoed een Spaans 150 blok.
  13. 'Ziet' er op 't eerste gezicht geen Curry uit ,maar weinign referentiemateriaal te zien op de foto's é... D'er ligt al zeker gen plamuur op, dus da's al goe. Wat is 'een prijsje' en zijn er papieren bij?
×
×
  • Create New...