Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px 125 Setup ?


GTS001

Aanbevolen berichten

Correctie, verkoop al uw 2-T 's en blijf lekker rondbollen op uwen plastieken, voor mensen als gij is er geen plaats in het 2T-wereldje. 

 

En als ge nu nog uw foto en naam wilt posten (ge hebt toch graag da iemand niet anoniem op het forum komt), dan kan ik u bij één of andere rondrit mooi laten staan als ge in panne moest vallen. 

 

Groetjes, nero. 

Alle info staat in of bij mijn profiel,Antwerpse ritjes doe ik niet aan mee...

Ge hebt al een eigen wereldje ???

En jij bent koning vermoed ik ???

Ik heb even in uw verleden liggen pluizen en moet zeggen dat je toch wel redelijk de plezante uithangt...

Je mag dan misschien wel een pak ervaring hebben,maar verstand zijn ze bij u vergeten...

Link naar reactie

@GTS001...je hebt nu al in je eigen topic, aan jezelf zeven "likes" gegeven...als ze uw hersenen in een Vespa staken, dan reed hij achteruit :D ??

?

Link naar reactie

Of je zit in de verkeerde Vespaclub, of je hebt nog niet veel ritten gereden lijkt me?

Graag terug naar hetgeen waarvoor hier de topic geopend is...

Er zijn er wel met goede tips ondertussen

Link naar reactie

Als je de mensen tegen je in het harnas blijft jagen - houdt het een keer op met de tips...

Graag terug naar hetgeen waarvoor hier de topic geopend is...

Er zijn er wel met goede tips ondertussen

Link naar reactie

Je hebt het niet, en je snapt het niet, jongen... :( 

Graag terug naar hetgeen waarvoor hier de topic geopend is...

Er zijn er wel met goede tips ondertussen

Link naar reactie

 @ GTS001:

 

Zelfreflectie, emotionele intelligentie, empathie en enige vorm van beleefdheid zou de omgang met uw medemensen aanzienlijk aangenamer kunnen maken, zowel voor uzelf als voor uw gesprekspartners.

 

Ik ben alvast blij dat je niet in "mijn team" zit, om het met een boutade te zeggen. Het woord "boutade" kan je trouwens vinden in de Van Dale onder de letter "b" (komt vlak na de letter "a", doch dit geheel terzijde)

 

Voor de rest: doe vooral verder zoals je bezig bent, maar denk er wel aan dat je vroeg of laat zal oogsten wat je zaait.

 

Goe bezig man!! Je bent waarlijk een unicum. Proficiat.

 

 

 

Tot zover mijn enige commentaar op jouw onbehouwen en boerse communicatiestijl.

Link naar reactie

Proficiat, jij bent de eerste die nero heeft kwaad gekregen,...

 

Eerder verwonderd... :)

 

Ah ja, diene mens heeft het zo druk met zijn zaakjes dat hij soms het werk verward met zijn vrije tijd.

 

@ Kurt: een goede raad: neem u eens een week verlof en doet eens goed toerke met de vespa om uw zinnen te verzetten. 

 

Groetjes, nero. 

Link naar reactie

Dit topic is toch echt onwaarschijnlijk. Ik vraag mijn af of het op café ook zo zou gaan. Als het echt veel geld mag kosten, koop dan een px 200, wie zoekt die vindt, en laat die als zot tunen bij wie dan ook. Maar weet wel dat je, als leek, altijd zal moeten blijven fine tunen want er zal altijd iets zijn als je er veel mee wil rijden. Maar verwacht geen advies meer, je hebt het hier al teveel verkloot voor jezelf. Zover is het spijtig genoeg gekomen.

Link naar reactie

Eerder verwonderd...

 

Ah ja, diene mens heeft het zo druk met zijn zaakjes dat hij soms het werk verward met zijn vrije tijd.

 

@ Kurt: een goede raad: neem u eens een week verlof en doet eens goed toerke met de vespa om uw zinnen te verzetten. 

 

Groetjes, nero. 

Het is Curt met een C Nero :ph34r:

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...