Jump to content
Vespaforum.be

sindo

Members
  • Posts

    2,845
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PX 200
    MotoVespa 150S - 1963
    Vespa GS150 VS5 - 1959
    MISA GS150 - 1958
    Vespa PK 50S
    Vespa Super 125 - 1966
    Serveta Lince 200
    Lambretta LI 2
    Ciao 50

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Leuven
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sindo's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • First Post

Recent Badges

136

Reputation

  1. sindo

    Richtprijs

    ik heb je een berichtje gestuurd, Motovespa met alle respect (ik heb er zelf een, maar dat is een heel ander verhaal) is geen collectors item hé dat is de prijs voor een Italiaanse correct gerestaureerd dan nog, wat hier niet echt het geval is.
  2. Vakantie salon Datum: 02/09/19 00:00 Gastland van het vakantiesalon dit jaar is Italië. Voor de gelegenheid wordt er op zaterdag 09/02 iets speciaals voor de Italiaanse scooters gedaan. Er komt een bewaakte parking aan hal 5 + krijg je een gratis inkom, dus massaal allen daarheen :) https://www.vakantiesalon.eu/ Grtz Sindo Vakantie salon
  3. basecamp shit is idd brol, heb zelf een Garmin en ben daar absoluut niet content van. Vroeger reed ik met een goedkope auto Tomtom was perfect, enige reden dat ik de switch maakte was net om routes uit te zetten. Garmin kreeg de voorkeur omdat tomtom software niet op Mac draait, mijn ergste aankoop ooit
  4. lijkt me eerder Bajaj, een foto kan helpen
  5. MISA didn't produce vespa's but just assembled them with Italian and German pieces during the short period they existed. Therefore very little records available and suppose much was done on demand. But I'm no the expert, Edwin is
  6. ik beweer niet dat ge geen winst gaat halen met de nieuwe setup, maar niet het maximale. Wilde enkel een voorzet geven want het blijft hier zeer beperkt tot grotere cilinder, sproeier, uitlaat, maar zonder het verband tussen alle onderdelen en de impact op elkaar te vernoemen. Je kan nog altijd een 26/26 Carbu steken maar ge gaat op den duur meer naft verbruiken dan je werkelijk winst maakt op rendement.
  7. als je echt volop profijt uit je upgrade wilt halen zou je ook je tandwielen moeten aanpassen aan het vergrootte vermogen. Vergelijk het met een kinderfiets, een kleine van 5 gaat met zij beperkte kracht er een maximum uithalen, een volwassene op de zelfde fiets gaat voor geen meter vooruit.
  8. Iemand een idee wat de wachttijd is voor een nieuwe nummer plaat via de verzekering of is het nog altijd de moeite om zelf naar DIV te gaan?
  9. Ik heb de mijne ermee behandeld een paar jaar geleden en dat werkt prima. Geert laat volgende keer iets sneller weten als je in de buurt bent en spring dan gerust binnen om het resultaat te zien
  10. Allez wij zijn weer vertrokken... Enige spijtige is dat op die manier ook gestolen voertuigen uit het buitenland ingeschreven geraken ... .
  11. sindo

    Trillingen

    als je ze omdraait dan staan je banden ook niet meer in de juist rijrichting
×
×
  • Create New...