Bever Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 Mijn px heeft een vriendinnetje: een gele Sprint :-) Nu is mijn vraag: als we de Sprint vastleggen met een ketting door het achterwiel, hoe veilig is dat dan? Hoe snel krijg je zo een wiel eruit?
nero Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 1/2 minuut... Is het een nieuwe sprint of een oldie? Groetjes, nero.
Bever Geplaatst: 28 maart 2015 Auteur Geplaatst: 28 maart 2015 Een nieuwe. Jammer, dat wordt dus boren in de muur en rond de vloerplaat. Tenzij er nog andere opties zijn?
JPU Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Is het een nieuwe sprint of een oldie? Blijft een rare vraag...geef mij maar een oldie ;-)
Speedracer Geplaatst: 28 maart 2015 Geplaatst: 28 maart 2015 Een Vespa GT/GTS heeft zo'n stalen oog aan de linkerkant dat aan het frame gelast is waar je een slot door kan steken, heeft een Sprint nergens zoiets?
ice man Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Blijft een rare vraag...geef mij maar een oldie ;-) dacht al voorwa dient da oog dus blijkbaar voor een slot . weer iets bijgeleerd.
nero Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Is da ni voor uw sakosch aan te hangen??? Groetjes, nero.
Vespaciao Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Dat "oog" hebben ze er speciaal aan bevestigt om "oude Vespa's" op sleeptouw te nemen
Wutsie75 Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Zit zr nu een oog aan die sprint? Nog niet gezien.
nero Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Dat "oog" hebben ze er speciaal aan bevestigt om "oude Vespa's" op sleeptouw te nemen Eerder omgekeerd... Groetjes, nero.
Vespaciao Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 ... ... ..naar mijn weten zijn nieuwe Vespa's een pak betrouwbaarder en minder "panne-gevoelig" dan oldies...
Bever Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Geplaatst: 31 maart 2015 Zit zr nu een oog aan die sprint? Nog niet gezien. Neen, niet gevonden. Het is dus opnieuw een Abus WBA 100 geworden met een zware ketting rond de vloerplaat.
roufio Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 ... naar mijn weten zijn nieuwe Vespa's een pak betrouwbaarder en minder "panne-gevoelig" dan oldies... Hoe kan je zo iets zeggen als sommige van die oude oldies hier al meer dan 50 jaar rondbollen , eens zien hoeveel van die plastieken er hier binnen 50 jaar nog zullen zijn , ik bedoel maar iedereen verteld hier maar dat een nieuwe betrouwbaarder zal zijn ??? tot je panne hebt en een gsm nodig hebt , want zelf kan je daar niks aan doen
Gio Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Geen een meer roufio ,tegen dan alleen maar oldies . Oftewel plastieken met oldie blokje eronder (px)
vespadiverso Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 ... ...naar mijn weten zijn nieuwe Vespa's een pak betrouwbaarder en minder "panne-gevoelig" dan oldies... Als een oldie in panne valt is deze nog te repareren. Als jij met uwe plastieken stil valt mag je de sleepdienst bellen.
order66 Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Dat kappen op elkaar vind ik gewoon belachelijk kinderlijk. Ik kan het zeker alle 2 waarderen, en heb het reeds alle 2 gehad. Ga toch samen een pint drinken jongens, en stop met zagen :-)
Vespaciao Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 ... ... ... .maak je maar geen illusies...de "eeuwige clash" tussen oude en nieuwe Vespa's zal altijd blijven bestaan...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.