Jump to content
Vespaforum.be

ice man

Members
  • Posts

    759
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    gts 125 ie super sport

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    België

Recent Profile Visitors

2,121 profile views

ice man's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

160

Reputation

  1. Dank u Thx da rijd toch anders dan een 125😉
  2. Eindelijk is de sei giorni binnen.
  3. Gts gel sportzadel solo Uitlaat past op 125 /250/300 1200km gereden Schokdemper voorste 1200 km gereden. Alles mag weg voor €260
  4. Is ondertussen u probleem opgelost?anders een injector cleaner eens proberen en 98 tanken,euro 95 geeft problemen ....of laten uitlezen normaal zijn er updates voor die modellen mocht u vespa deze niet hebben gehad.kan ook zijn injector vervuild
  5. Is dat een euro 3 gts 125 ie kan zijn bouwjaar 2014 maar eentje die te laat is ingeschreven,zou als volgt u bougie eens kuisen of veranderen voor te beginnen als de accu loskoppelen niet geholpen heeft,kan ook zijn dat er oude benzine inzit vespa lang niet gestart...nieuwe 98 tanke
  6. Beste forumleden, Sta op punt om de overstap te doen van een gts 125 naar 300 Even een vraagje wat raden jullie aan een euro 3 of euro 4?mijn gevoel zegt dat de euro 3 minder problemen heeft en iets meer pk of power heeft dan de euro 4 modellen! En abs en start stop vind ik totaal niks op ne vespa. Ik maak gemiddeld 1000 a 1500 km op ne jaar.dus ben zeker dat die motorblokken veel km's aankunnen mits goed onderhoud. Graag wat advies .een supertech of hpe denk ik voorlopig niet aan omdat ik 2 vrienden heb die er nie tevreden van zijn ivm olieverbruik. Dacht dat de euro 3 gts 300 bijna niks of heel weinig olie verbruikten. Graag wat advies
  7. Vespaciao, Jaja leef nog, 2x corona gehad aant sukkelen geweest met gezondheid... tis wel heel rustig opt forum loer wel af en toe. Ondertussen motorijbewijs A behaald En kijken voor weet nog nie wa kan een 300 gts zijn of maxi scoot boven de 500 cc of ne naked bike maar mijn gevoel zegt 300 vespa . Mijn gts is euro3 met 17.000km en is elke jaar onderhouden ongeacht km stand meestal tussen de 1.000 a 2.000km banden zijn goed eigenlijk is starten en rijden. Heeft een zwarte akrapovic ,malossi rs 24 schokdemper van voor gel zadel smoke korte windscherm,de koper krijgt alle orginele onderdelen zoals zadel met oranje bies schokdemper chrome beugel rondom zadel erbij. De vespa verkeerd in een zeer goede staat en heeft enkel bij droog weer gereden echte geintreseerden mogen mij een pm sturen.
  8. voorste orginele schokdemper veranderen heeft bij mij toch geholpen door een malossie rs 32
  9. welke model veapa heeft hij ? watergekoeld of luchtgekoeld heb vernomen dat ipv een vario kit dr pulley sliders goede resultaten geven met optrekken samen met trekveertjes gelijk als een sportvario en goeikoper en duurzaam wat bij een sportvario om de 2000 km de rollen veranderd moeten worden en de riem enorm snel slijt! als het watergekoeld gts is er bestaan andere cilinderkits van malossi maar deze zou je volledig met vario van voor van achter andere overbrenging etc etc kostplaatje tegen de 2000 euro kan je beter een 300cc blok kopen . opzich kan je niet veel doen aan een 125cc gts zelfs een uitlaat helpt bijna niks ! en 2014modellen zijn zowiezo allemaal injectie's. mijn persoonlijke ervaring een akrapovic uitlaat en een korte windscherm dan gaat em al ongeveer 10 per uur bij de ideale omstandigheden sneller misschien nog dr pulley sliders en voor de rest zou ik er niet teveel aan prullen . omdat er bijna niks is uit te halen bij deze motoren !
  10. jongens jongens jongens blijf in u kot gaat zowiezo niet door
  11. idd software updaten en geen 95 meer tanken
  12. beste mijn accu is van 2013 ik haal em voor de winter uit de vespa laad hem op omdat mijn garage vrij koud is zet ik de accu thuis binnen bij de centrale verwarming voor dat ik de accu weer aansluit op de vespa rond maart of april laat ik hem weer opladen een dag of 2 dit doe ik al 25 jaar zo bij al mijn accu's heb al accu's gehad die 12 jaar oud zijn geworden . ge moet geen speciale oplader met toeters en bellen kopen die een fortuin kost heb een universele lader van de aldi al 7 jaar momenteel die ook voor auto en moto's en scooters goed is . u accu heeft gewoon onderhoud nodig te lang leeg is niet goed voor de cellen van de accu.
×
×
  • Create New...