Jump to content

ice man

Members
  • Posts

    763
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    gts 125 ie super sport

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    België

Recent Profile Visitors

2,281 profile views

ice man's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

161

Reputation

  1. Hey Heb ze beide En vind dat de oude type beter is Als ik met mijn 2022 sei giorni rijd na 20 min voel ik kontpijn. De oude model zit idd gel in ik kon verlede jaar met gemak ritten van 1uur of meer doen zonder kontpijn.dus de oudevmodel stond eerstvte koop maar verkoop hem niet meer dznk ga mijn sei giorni zadel in de winter eens veranderen en wie zegt dat de gel zadel tot 2014 past vergist zich
  2. Te koop 1,5 maand oude sei giorni II editiond met 1100km met zwarte arrow uitlaat en bitubo black voorste schokdemper. Zwarte sierlijsten nieuw die nog in een pakket ongeopend zijn. De vespa bevind zich in een nieuwstaat! Met 2 jaar fabrieks garantie.
  3. Pilaf mijn hpe 300 heeft ook 1000 km nu maar moet dikke maand wachten voor onderhoud tegen dan heb ik zeker 2000km of meer ook!kan dit kwaad 2000km met inrij olie rijden ? Heb zo een vermoeden dat dit zeker niet goed is.
  4. Dank u Thx da rijd toch anders dan een 125😉
  5. Eindelijk is de sei giorni binnen.
  6. Gts gel sportzadel solo Uitlaat past op 125 /250/300 1200km gereden Schokdemper voorste 1200 km gereden. Alles mag weg voor €260
  7. Is ondertussen u probleem opgelost?anders een injector cleaner eens proberen en 98 tanken,euro 95 geeft problemen ....of laten uitlezen normaal zijn er updates voor die modellen mocht u vespa deze niet hebben gehad.kan ook zijn injector vervuild
  8. Is dat een euro 3 gts 125 ie kan zijn bouwjaar 2014 maar eentje die te laat is ingeschreven,zou als volgt u bougie eens kuisen of veranderen voor te beginnen als de accu loskoppelen niet geholpen heeft,kan ook zijn dat er oude benzine inzit vespa lang niet gestart...nieuwe 98 tanke
  9. Beste forumleden, Sta op punt om de overstap te doen van een gts 125 naar 300 Even een vraagje wat raden jullie aan een euro 3 of euro 4?mijn gevoel zegt dat de euro 3 minder problemen heeft en iets meer pk of power heeft dan de euro 4 modellen! En abs en start stop vind ik totaal niks op ne vespa. Ik maak gemiddeld 1000 a 1500 km op ne jaar.dus ben zeker dat die motorblokken veel km's aankunnen mits goed onderhoud. Graag wat advies .een supertech of hpe denk ik voorlopig niet aan omdat ik 2 vrienden heb die er nie tevreden van zijn ivm olieverbruik. Dacht dat de euro 3 gts 300 bijna niks of heel weinig olie verbruikten. Graag wat advies
  10. Vespaciao, Jaja leef nog, 2x corona gehad aant sukkelen geweest met gezondheid... tis wel heel rustig opt forum loer wel af en toe. Ondertussen motorijbewijs A behaald En kijken voor weet nog nie wa kan een 300 gts zijn of maxi scoot boven de 500 cc of ne naked bike maar mijn gevoel zegt 300 vespa . Mijn gts is euro3 met 17.000km en is elke jaar onderhouden ongeacht km stand meestal tussen de 1.000 a 2.000km banden zijn goed eigenlijk is starten en rijden. Heeft een zwarte akrapovic ,malossi rs 24 schokdemper van voor gel zadel smoke korte windscherm,de koper krijgt alle orginele onderdelen zoals zadel met oranje bies schokdemper chrome beugel rondom zadel erbij. De vespa verkeerd in een zeer goede staat en heeft enkel bij droog weer gereden echte geintreseerden mogen mij een pm sturen.
  11. voorste orginele schokdemper veranderen heeft bij mij toch geholpen door een malossie rs 32
×
×
  • Create New...