Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ice man

Leden
  • Items

    763
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

6 Volgers

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    gts 125 ie super sport

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

2.622 profielweergaven

ice man's prestaties

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • First Post

Recente badges

161

Reputatie

  1. Hey Heb ze beide En vind dat de oude type beter is Als ik met mijn 2022 sei giorni rijd na 20 min voel ik kontpijn. De oude model zit idd gel in ik kon verlede jaar met gemak ritten van 1uur of meer doen zonder kontpijn.dus de oudevmodel stond eerstvte koop maar verkoop hem niet meer dznk ga mijn sei giorni zadel in de winter eens veranderen en wie zegt dat de gel zadel tot 2014 past vergist zich
  2. ice man

    onderhoud 1000 km

    Pilaf mijn hpe 300 heeft ook 1000 km nu maar moet dikke maand wachten voor onderhoud tegen dan heb ik zeker 2000km of meer ook!kan dit kwaad 2000km met inrij olie rijden ? Heb zo een vermoeden dat dit zeker niet goed is.
  3. ice man

    aankoop gts300

    Dank u Thx da rijd toch anders dan een 125😉
  4. ice man

    aankoop gts300

    Eindelijk is de sei giorni binnen.
  5. Gts gel sportzadel solo Uitlaat past op 125 /250/300 1200km gereden Schokdemper voorste 1200 km gereden. Alles mag weg voor €260
  6. Is ondertussen u probleem opgelost?anders een injector cleaner eens proberen en 98 tanken,euro 95 geeft problemen ....of laten uitlezen normaal zijn er updates voor die modellen mocht u vespa deze niet hebben gehad.kan ook zijn injector vervuild
  7. Is dat een euro 3 gts 125 ie kan zijn bouwjaar 2014 maar eentje die te laat is ingeschreven,zou als volgt u bougie eens kuisen of veranderen voor te beginnen als de accu loskoppelen niet geholpen heeft,kan ook zijn dat er oude benzine inzit vespa lang niet gestart...nieuwe 98 tanke
  8. ice man

    aankoop gts300

    Beste forumleden, Sta op punt om de overstap te doen van een gts 125 naar 300 Even een vraagje wat raden jullie aan een euro 3 of euro 4?mijn gevoel zegt dat de euro 3 minder problemen heeft en iets meer pk of power heeft dan de euro 4 modellen! En abs en start stop vind ik totaal niks op ne vespa. Ik maak gemiddeld 1000 a 1500 km op ne jaar.dus ben zeker dat die motorblokken veel km's aankunnen mits goed onderhoud. Graag wat advies .een supertech of hpe denk ik voorlopig niet aan omdat ik 2 vrienden heb die er nie tevreden van zijn ivm olieverbruik. Dacht dat de euro 3 gts 300 bijna niks of heel weinig olie verbruikten. Graag wat advies
  9. Vespaciao, Jaja leef nog, 2x corona gehad aant sukkelen geweest met gezondheid... tis wel heel rustig opt forum loer wel af en toe. Ondertussen motorijbewijs A behaald En kijken voor weet nog nie wa kan een 300 gts zijn of maxi scoot boven de 500 cc of ne naked bike maar mijn gevoel zegt 300 vespa . Mijn gts is euro3 met 17.000km en is elke jaar onderhouden ongeacht km stand meestal tussen de 1.000 a 2.000km banden zijn goed eigenlijk is starten en rijden. Heeft een zwarte akrapovic ,malossi rs 24 schokdemper van voor gel zadel smoke korte windscherm,de koper krijgt alle orginele onderdelen zoals zadel met oranje bies schokdemper chrome beugel rondom zadel erbij. De vespa verkeerd in een zeer goede staat en heeft enkel bij droog weer gereden echte geintreseerden mogen mij een pm sturen.
  10. voorste orginele schokdemper veranderen heeft bij mij toch geholpen door een malossie rs 32
  11. welke model veapa heeft hij ? watergekoeld of luchtgekoeld heb vernomen dat ipv een vario kit dr pulley sliders goede resultaten geven met optrekken samen met trekveertjes gelijk als een sportvario en goeikoper en duurzaam wat bij een sportvario om de 2000 km de rollen veranderd moeten worden en de riem enorm snel slijt! als het watergekoeld gts is er bestaan andere cilinderkits van malossi maar deze zou je volledig met vario van voor van achter andere overbrenging etc etc kostplaatje tegen de 2000 euro kan je beter een 300cc blok kopen . opzich kan je niet veel doen aan een 125cc gts zelfs een uitlaat helpt bijna niks ! en 2014modellen zijn zowiezo allemaal injectie's. mijn persoonlijke ervaring een akrapovic uitlaat en een korte windscherm dan gaat em al ongeveer 10 per uur bij de ideale omstandigheden sneller misschien nog dr pulley sliders en voor de rest zou ik er niet teveel aan prullen . omdat er bijna niks is uit te halen bij deze motoren !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...