Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Handje Opsteken Of Niet?


Annelies en Youri

Aanbevolen berichten

ik groet geen harleys tenzij alle chroom onder een dikke koesh teer ligt,

ne goldwing enkel als zijn chrashbar vol me crashe zit van bochtenwerk

ne scooter enkel als het nen oldie is of dat em zelf groet

en bmw's da zijn geen motos, maar ik groet ze wel wanneer ik me de velo rijd :D

ik rijd wel nog ni lang zelf me ne scooter, en de groet die komt er moeilijk uit, zelfs me den auto groet ik ze soms en ik peis altijd: aiai, nu benk zelf een van die losers die peist da em ne motar is.

ma ne plastikke scooter die groet vind ik fout tbh

Link naar reactie

met de scooter groet ik enkel andere scooters, maar ondervind dat er veel scooter rijders helemaal niet terug groeten of raar kijken.

de scooter rijders die wel terug groeten zijn vaak de LML rijders en de vespa oldtimer rijders.

Met de moto groet ik eigenlijk ook geen scooters :oops:

Link naar reactie

Vind het eigenlijk dikke zever da groeten. Heb vele jaren met een 125 gereden en niemand die groette, 't was maar een scootertje é ( ter alle verduidelijking , ik had er ook geen behoefte aan :-)) , kocht me dan een 300 , zelfde verhaal , en dan deze zomer een moto bijgekocht en nu ben ik het wel waard van iedere motard om begroet te worden . In 't begin gaf ik ze wel een goeiendag als ik er één kreeg. Na een tijdje neem je zelf ook initiatief maar na een paar keer voor lul te hebben gestaan geen groet terug te krijgen heb ik er de brui aan gegeven zelf 1st m'n hand op te steken. Als iemand nog groet krijgen ze er één terug , ergens een vorm van beleefdheid maar voor mij hoeft dit eigenlijk allemaal niet... ..

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...