Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vriendelijkheid Vesparijders?


Italofiel

Aanbevolen berichten

@ Geert, LOL verhaal :-)

ik vind het vooral spannend as ge zo'n bende "apehangers" begroet, als die teruggroeten dan doen ze vaak zo'n wobbelke :-)

respect

Link naar reactie

is nogal moeilijk al rijdende dat swaffelen:

Gette jij weet natuurlijk wat swaffelen betekent, misschien even voor de leken onder ons: Swaffelen staat voor 'het laten slingeren van het mannelijk geslachtsdeel en er moedwillig tegen een object mee aantikken'. Dat gebeurt onder andere met de bedoeling een ander of zichzelf op te winden.

Link naar reactie

@ joene, in antwerpen doen wij ni anders dan al rijdende swaffelen, misschien kunt gij gewoon ni tegoei swaffelen ;-)

om het voor mensen met een klein pietje ook haalbaar te houden stel ik hier in Antwerpen 't volgende voor: even rechtstaan op de scooter en een hipshake a la elvis doen

Link naar reactie

Ik heb tot op heden maar 300 km vespaervaring.

En ik merk op dat moto's niet teruggroeten.

Dus bij deze ' de pot op'.

T'is ook gedaan met zwaaien van mijne kant tenzij ze eerst groeten. Op den duur vind je uzelf belachelijk.

Vespisti mogen wel een groet verwachten.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Van vriendelijkheid van vespa's gesproken: stond gisteren in pan, stopt er een auto en vraagt een vesparijder of hij kan helpen,

Bij deze: VCA lid nummer 5 (of zo, zoals je zelf zei), ik ben je naam vergeten te vragen, hartelijk dank. Bij de volgende rit dat ik je tegen kom een pint.

Mvg

Ziggy (Lid 110)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

wel,wel,mensen me ne nieuwe vespa.Ik zelf heb een gts en ben er mee gestopt om naar px'en te zwaaien. Bijna altijd hetzelfde. Meestal niks terug. En dan ga ik nog niet beginnen over de LmL'ers, met hun nog nieuwere 'vespa'dan de mijne. Wannabees,zo noem ik hen.

Link naar reactie
Ik groet elke vespa die ik tegenkom, zet het dan op ik rijdt rond en ik kom tegen en nooit eens ene die mij zet op ik rijd rond en ik kom tegen. :)

Haha

Ziggy

Ik kom ook massa's Vespas tegen en nooit kom ik in die map..

Mvg Tijs

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...