Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bestaat Er Een Groet Onder De Vespisten?


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Dag Vespisten. Ik heb hier op het forum eens rondgeneusd als er topics zijn ivm de vespa-groet. Niet echt een bevredigend antwoord gevonden. Waarom deze vraag? Bij de laatste Vespa Wereld Dagen in Zell am See is mij opgevallen dat er heel wat vespisten een bepaald soort groet hadden. Wijsvinger, pink en duim werden tegelijkertijd opgestoken. Nu ben ik op een site een tekening van een wesp tegen gekomen die net hetzelfde doet. Wie weet hier meer over, of is dit maar toeval?

Link naar reactie

Toeval denk ik... Die groet zegt mij wel iets, maar wat?

Soit, gewoon eens wuiven moet voor mij al genoeg zijn, zenne... Daarbij, die toestanden met die vingers doen mij vrij amerikaans en rap-achtig aan, niet echt iets dat ik met een Vespa wil associëren ;-)

Link naar reactie

Inderdaad toeval want die groet heeft volgens mij bitter weinig te maken met vespa's.

Wijsvinger en pink (zonder duim) is inderdaad een metal groet = Horns

Wat je ook kan proberen is je middelvinger in de lucht steken. Gegarandeerd succes want dat zullen ze wel gezien hebben. ;-)

fourdevilhorns.jpg

Dio: bedenker en één van de eerste metalzangers die dit frequent gebruikte op het podium

diohorns2.jpg

Link naar reactie

Bijna zoals Erix bedoeld, maar dan zo

20721035.jpg

je hebt gegroet, geen kat die het ziet, dus nooit ambras achteraf ;-)

Link naar reactie

wat is dat voor een vraag , ne " groet" ? ... ..

zoals er altijd gezegd is geweest: er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden. Maar ja, jijbent ne ervaren vespa-rijder zeker die over vanalles op de hoogte is.

Eigenlijk had ik zo'n reactie veel eerder verwacht. Maar ja, zoals zovelen hier al aangehaald hebben; het is makkelijker om iemand bij wijze van spreken de grond in te boren dan een fatsoenlijke uitleg te geven.

Je zou eens moeten gaan kijken op andere fora en je zou versteld staan van hoe het daar aan toe gaat.

Link naar reactie

Neen, idd... ik kom zelden Vespa's tegen en als ik er tegen kom zijn het vooral de 'oldies' die teruggroeten. Ik rijd nogthans met ne nieuwe... néhh! Gisteren zelf ne crossmoto tegengekomen die groete, ik viel bijna van mijne vespa! Zoals al eerder aangehaald: ik zou groeten naar Vespa's, niet naar al de rest, en enkel als het veilig is, dus niet in een bocht aan 50/u.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...