Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bestaat Er Een Groet Onder De Vespisten?


vespadiverso

Aanbevolen berichten

@ vespadiverso: Wat ik bedoel is eigenlijk , tis nie omdat ge ne vespa hebt gekocht daar ne hele way off life aan vasthangt. Ik zit al meer dan 20 jaar int vespa milieu , en ben daar in gerold door int MOD milieu rondt te hangen ( ben dat trouwens nog altijd niet ongroeid ) . Ik ken andere members van forum die om een heel andere redenen zijn beginnen vespa rijden , dus ge kunt hier eigenlijk geen regels opleggen van hoe ge dit of dat moet doen .

Zijt gewoon u eigen als ge op uwe vespa stapt.

Link naar reactie
@ vespadiverso: Wat ik bedoel is eigenlijk , tis nie omdat ge ne vespa hebt gekocht daar ne hele way off life aan vasthangt. Ik zit al meer dan 20 jaar int vespa milieu , en ben daar in gerold door int MOD milieu rondt te hangen ( ben dat trouwens nog altijd niet ongroeid ) . Ik ken andere members van forum die om een heel andere redenen zijn beginnen vespa rijden , dus ge kunt hier eigenlijk geen regels opleggen van hoe ge dit of dat moet doen .

Zijt gewoon u eigen als ge op uwe vespa stapt.

Dag Quick, ik rij al 26 jaar met de motor. Ik weet dus waarover ik praat. Wie spreekt hier van regels opleggen?? de vraag is eigenlijk gekomen omdat op de VWD is Oostenrijk heel wat vespisten op die manier elkaar groeten. En ik heb mijn vespa's (9 stuks) niet zomaar gekocht om erbij te horen.

het is best dat dit topic afgesloten wordt, want er zijn hier leden die soms wat vlug op hun tenen getrapt zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...