Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Joene

Leden
  • Aantal items

    7123
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    6

Joene last won the day on May 20

Joene had the most liked content!

Community reputatie

67 Excellent

Over Joene

  • Titel
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    SC Primavera, <br />
    Penetrating Lube SC, <br />
    LCB, <br />
    Big Balls SC
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa 125 Turismo Speciale '75,
    Lambretta LI 125 Special '66
    Simson Schwalbe

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Leuven
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. en hopelijk gaat de standaard koppeling het houden
  2. Bon, deze setting is het geworden voor een MALOSSI 210 cc Sport met BGM PRO Faster Flow Dellorto / SPACO SI26/26E carburateur in combinatie met een Sito Plus uitlaat. Aircollector: 150 Atomiser: BE3 Mainjet: 130 om de eerste 200 km te roderen daarna mogelijks zakken naar 128 Idle: 55/160 Standard SI P200 Luchtfilter met maar 1 gaatje van Ø3mm boven de aircollector Geen gat boven de Idle !! Bovenstaande was op advies van Uwe Schneider van SCK. Motor pakt zeer goed aan, zakt snel en mooi naar stationair
  3. Kan iemand me wat ervaringsrichtlijnen geven voor de setup van mijn BGM PRO Faster Flow Dellorto / SPACO SI26/26E ? Ik heb een nieuwe Malossi 210 cc Sport cilinder met een Sitoplus uitlaat. wat er nu in de carbu zit (standaard meegeleverd): idle: 55-160 air collector: 160 atomiser: BE3 ik was van plan met hoofdsproeier 135 te starten om de cilinder in te rijden Gr, Jeroen
  4. Joene

    PINASCO TOURING PX 200

    De meesten onder jullie zullen deze wel kennen maar ik dacht ik post het nog eens voor de nieuwsgierigen: https://www.scootering.com/the-vespa-big-box-exhaust-test/
  5. Joene

    20 mei: 30 jaar bestaan SC Primavera

    De cups zijn ook klaar
  6. Joene

    20 mei: 30 jaar bestaan SC Primavera

    Tot morgen iedereen ! We zijn er klaar voor !
  7. Joene

    20 mei: 30 jaar bestaan SC Primavera

    blijf onze FB pagina volgen: https://www.facebook.com/ScPrimaveraLeuven/?hc_ref=ARTj68N1BifufmZkI1bvCexM89_LYlBUlf8by5GFXCUUqfdadJJVDA-NifhTrkbriyg&fref=nf Bepijlde rit is klaar :-)
  8. Joene

    Te koop: Lambretta Special 125

    SOLD !
  9. Joene

    Te koop: Lambretta Special 125

    Erix-ke, komt gij ze er anders afhalen, dan moogt ge ze houden en dat gaat de nieuwe eigenaar content zijn. Trouwens de "A" en de grote SC Primavera is een flexibele magneet sticker, hoe vet is da ! ;-) Als ze die willen, prijsverhoging :-)
  10. Joene

    Te koop: Lambretta Special 125

    Te koop: een speciale soort vespa ook wel Lambretta Special genoemd, 125cc (1966) in o-lak met 225 BGM met 30mm carb en NK-road uitlaat. Sommigen hier kennen deze brommer. Gaat zeer vlot vooruit en betrouwbaar. Wat krijg je er nog bij: 1. de originele LIS125cc motor (matching numbers) 2. volledig front discbrakesysteem van scootrs (klaar om te monteren) Vraagprijs: 4.650,00 Prijszeikers moeten zich in bedwang houden !
  11. Joene

    20 mei: 30 jaar bestaan SC Primavera

    fotoshoot van de PK50XL die jullie kunnen winnen :-)
  12. Joene

    PINASCO TOURING PX 200

    Heeft er al iemand ervaring met die Pinasco Touringuitlaat voor een P200 ? Deze dus: https://www.officinatonazzo.it/marmitte-marmitta-pinasco-touring-per-vespa-pe-200-colore-nero.1.15.53.gp.5453.uw Wellicht in hetzelfde rijtje als de SIP Road, de BGP Pro en consoorten ? Al lijkt de grondspeling iets groter:
×