Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Joene

Leden
  • Aantal items

    7131
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    6

Joene last won the day on May 20

Joene had the most liked content!

Community reputatie

73 Excellent

Over Joene

  • Titel
    Scooterfreak

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    SC Primavera, <br />
    Penetrating Lube SC, <br />
    LCB, <br />
    Big Balls SC
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa 125 Turismo Speciale '75,
    Lambretta LI 125 Special '66
    Simson Schwalbe

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Leuven
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Joene

    Olie blik houder

    I hate plastic "zakskes"
  2. Joene

    Olie blik houder

    I hate plastic spanbandje en hoppa
  3. Joene

    Olie blik houder

    en wor zet ik dan men kabas ?
  4. Joene

    Olie blik houder

    wie wil er zo eens een voor mij maken tegen betaling uiteraard ? het riempje kan ik zelf voorzien :-) zou dan moeten dienen voor Lambretta
  5. Joene

    Oude sip road uitlaat

    ok bedankt alvast :-)
  6. Joene

    Oude sip road uitlaat

    Ja absoluut, is ook goed :-)
  7. Joene

    Oude sip road uitlaat

    Hallo, ik zoek een oude versleten SIP road uitlaat die je niet meer gebruikt en die ik zou mogen hebben (eventueel voor een prikje) om iets mee te experimenteren. Ik zou zeggen ik geef hem nadien terug maar ik ga hem open slijpen en hij moet als model/voorbeeld dienen voor de aanpassing van een camino potje. Thx, Jeroen
  8. en hopelijk gaat de standaard koppeling het houden
  9. Bon, deze setting is het geworden voor een MALOSSI 210 cc Sport met BGM PRO Faster Flow Dellorto / SPACO SI26/26E carburateur in combinatie met een Sito Plus uitlaat. Aircollector: 150 Atomiser: BE3 Mainjet: 130 om de eerste 200 km te roderen daarna mogelijks zakken naar 128 Idle: 55/160 Standard SI P200 Luchtfilter met maar 1 gaatje van Ø3mm boven de aircollector Geen gat boven de Idle !! Bovenstaande was op advies van Uwe Schneider van SCK. Motor pakt zeer goed aan, zakt snel en mooi naar stationair
  10. Kan iemand me wat ervaringsrichtlijnen geven voor de setup van mijn BGM PRO Faster Flow Dellorto / SPACO SI26/26E ? Ik heb een nieuwe Malossi 210 cc Sport cilinder met een Sitoplus uitlaat. wat er nu in de carbu zit (standaard meegeleverd): idle: 55-160 air collector: 160 atomiser: BE3 ik was van plan met hoofdsproeier 135 te starten om de cilinder in te rijden Gr, Jeroen
  11. Joene

    PINASCO TOURING PX 200

    De meesten onder jullie zullen deze wel kennen maar ik dacht ik post het nog eens voor de nieuwsgierigen: https://www.scootering.com/the-vespa-big-box-exhaust-test/
  12. Joene

    20 mei: 30 jaar bestaan SC Primavera

    De cups zijn ook klaar
×