Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 2011 Pepparts blok (filmke p7 & p8)


Tirex

Aanbevolen berichten

Nog één opmerking en dan stop ik ermee.:)

Als de politie een doorgedreven controle doet van je voertuig, mag je het vaarwel zeggen en krijg je er een leuke boete bovenop.

Als gij met uwen pep een ongeval veroorzaakt met gewonden (eventueel met blijvend letsel) en ge leeft nog, dan weet gij of uw naaste familie waar ge de rest van uw leven zult mogen voor werken.

Hopelijk is Marcus? in Oostenrijk op de hoogte van de wetgeving en heeft hij zich daartegen voldoende ingedekt, want anders zouden ze ook wel eens aan zijn deur kunnen aankloppen. Hopelijk heeft hij u een formulier laten tekenen waarin duidelijk vermeld staat dat de door hem geleverde motor alleen voor gebruik op privaat terrein is en verboden voor de openbare weg.

Waarschijnlijk ben ik hiermee weer je topic aan't verzieken, maar waarschijnlijk wist je dit zelfs niet of gaf je er geen rekenschap van, anders zou je hier niet zo komen opscheppen van wat je allemaal kan met een illegaal voertuig.

Nog veel scootergenot!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Sindo: Niks van! Heb em ook 'getuned' se:

vaderLML.jpg

Het is wel een standaard LML blokske voor de Vader h, als lid van The Empire SC moete in orde zijn eh, kwestie van het goede voorbeeld te geven voor die rebellen.

Back on topic: snelle scoot, wees veilig en knal nergens op/onder. Ieder zijn meug zeker?

Link naar reactie
Nog één opmerking en dan stop ik ermee.:)

Als de politie een doorgedreven controle doet van je voertuig, mag je het vaarwel zeggen en krijg je er een leuke boete bovenop.

Als gij met uwen pep een ongeval veroorzaakt met gewonden (eventueel met blijvend letsel) en ge leeft nog, dan weet gij of uw naaste familie waar ge de rest van uw leven zult mogen voor werken.

Hopelijk is Marcus? in Oostenrijk op de hoogte van de wetgeving en heeft hij zich daartegen voldoende ingedekt, want anders zouden ze ook wel eens aan zijn deur kunnen aankloppen. Hopelijk heeft hij u een formulier laten tekenen waarin duidelijk vermeld staat dat de door hem geleverde motor alleen voor gebruik op privaat terrein is en verboden voor de openbare weg.

Waarschijnlijk ben ik hiermee weer je topic aan't verzieken, maar waarschijnlijk wist je dit zelfs niet of gaf je er geen rekenschap van, anders zou je hier niet zo komen opscheppen van wat je allemaal kan met een illegaal voertuig.

Nog veel scootergenot!

Groetjes, nero.

marcus? Ben bedoelt ge zeker.. Trouwens, Tegenwoordig staat er bij bijna elk niet origineel piaggio product dat Sip verkoopt bij 'For race use only'. Dus wil dat zeggen dat er op uw scooter een simonini uitlaatje staat of weet ik veel wat, geldt voor u ook het bovenstaande...

Heb er daarjuist een 20km naast gereden, en naar mijn bescheiden mening zou ik het toch geen barbie scooter noemen. Als je dan toch een naam moet kiezen aan de hand van een poppeke, zou ik eerder gaan voor nen action man - scooter.

Link naar reactie
Nog één opmerking en dan stop ik ermee.:)

Als de politie een doorgedreven controle doet van je voertuig, mag je het vaarwel zeggen en krijg je er een leuke boete bovenop.

Als gij met uwen pep een ongeval veroorzaakt met gewonden (eventueel met blijvend letsel) en ge leeft nog, dan weet gij of uw naaste familie waar ge de rest van uw leven zult mogen voor werken.

Hopelijk is Marcus? in Oostenrijk op de hoogte van de wetgeving en heeft hij zich daartegen voldoende ingedekt, want anders zouden ze ook wel eens aan zijn deur kunnen aankloppen. Hopelijk heeft hij u een formulier laten tekenen waarin duidelijk vermeld staat dat de door hem geleverde motor alleen voor gebruik op privaat terrein is en verboden voor de openbare weg.

Waarschijnlijk ben ik hiermee weer je topic aan't verzieken, maar waarschijnlijk wist je dit zelfs niet of gaf je er geen rekenschap van, anders zou je hier niet zo komen opscheppen van wat je allemaal kan met een illegaal voertuig.

Nog veel scootergenot!

Groetjes, nero.

marcus? Ben bedoelt ge zeker.. Trouwens, Tegenwoordig staat er bij bijna elk niet origineel piaggio product dat Sip verkoopt bij 'For race use only'. Dus wil dat zeggen dat er op uw scooter een simonini uitlaatje staat of weet ik veel wat, geldt voor u ook het bovenstaande...

Heb er daarjuist een 20km naast gereden, en naar mijn bescheiden mening zou ik het toch geen barbie scooter noemen. Als je dan toch een naam moet kiezen aan de hand van een poppeke, zou ik eerder gaan voor nen action man - scooter.

Ik denk dat 99% van de vespa's die rondrijden niet meer beantwoorden aan hun PVG. Dus iedereen heeft wel iets veranderd aan zijn voertuig. Dus zijn we allemaal strafbaar en in de fout als er iets gebeurd?

Of als we nog veel gaan zeveren over het tunen en aanpassen van onze vespa's, gaat de Schouppe binnenkort een keuring alla Duitsland en Italië invoeren. Dan gaan we hier wat zien. Dus niet teveel reclame maken over wat allemaal mag en niet mag, want binnen de kortste keren hebben we allemaal prijs.

Link naar reactie

bij een ongeval met een voertuig dat niet in overeenstemming is met PVG moet een oorzakelijk verband tussen verbouwing en ongeval aangetoond worden... in de meeste gevallen is dat echter niet moeilijk...

opgedreven motor ? ah meneer uwe vespa is daar ni voor gemaakt... andere maat banden ? ah meneer, uw remmen macheren dan niet zoals het moet ...

echter als ge een rekske vanachter zet en uwe scooter daardoor 5 cm langer is, zijt ge ook niet meer in overeenstemming met uw PVG ... maar daar kunnen ze geen zaak van maken.

Link naar reactie
Ik denk dat 99% van de vespa's die rondrijden niet meer beantwoorden aan hun PVG. Dus iedereen heeft wel iets veranderd aan zijn voertuig. Dus zijn we allemaal strafbaar en in de fout als er iets gebeurd?

Of als we nog veel gaan zeveren over het tunen en aanpassen van onze vespa's, gaat de Schouppe binnenkort een keuring alla Duitsland en Italië invoeren. Dan gaan we hier wat zien. Dus niet teveel reclame maken over wat allemaal mag en niet mag, want binnen de kortste keren hebben we allemaal prijs.

Schouppe is aan't soliciteren bij Belgacom, daar zijn we dus binnenkort vanaf. Zijn laatste voorstellen (om veel verkeersborden te vernieuwen en een pak nieuwe uit te vinden) slaan niet aan en tenslotte is hij 'ontslagnemend'...

Maar inderdaad, als iemand de keuring voor motoren gaat invoeren, zal er nogal wat nagelbijten en tandengeknars te horen zijn.

Link naar reactie
keuring motoren is al beslist (zie maandblad MAG) : vanaf januari 2013 is het zover. Afwachten wat de regeltjes gaan zijn. Maar verwacht u zelf bij onze oudjes maar aan een controle van papieren, remmen en lichten.

Zouden de 125cc'kes er niet aan ontsnappen?

Link naar reactie
was dieje kerel da glunderend nar u en u scoot aant glimlache was! :D

...

zeg wat is dat hier een date site voor Homo's !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...